Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta naisiahan ei nettovarallisuudella lumota,
Jotain ihan makeita Plexi-presettejä löytyy tosiaan kans. Tuo mainittu Gary Moore -soundi oli siis käytännössä Still Got The Blues -soolosoundi.Moorehan on vedellyt aika monenlaisilla kamppeilla, äkkiseltään nyt ainakin: Plexi, SLO100, jotain Marsuja ja oli kai joku Fenkkukin jossain välissä...
Tuli silloin kun noita Neuralia oli ennakkotilauksessa mietittyä, josko ostaisin, mutta järki sanoi ettei ole ideaa. Tuossa on aivan liikaa kaikkea mun makuun,en halua maksaa tuosta kaikesta, kun kokemuksesta tiedän etten käytä kovin montaa kerralla.
Ne ei lähde kulumallakaan.Jätitkö luurangot paikoilleen?
Se se täytyy olla. Tällä naamalla ja persoonallisuudella ei saa kuin sääliä.Eli tohtorin vetovoiman salaisuus piilee porschessa.
Eikö se ole jo ihan biologinen mahdottomuus, että naisen kiihottumiseen tarvittaisiin rahaa? Muutenhan tää koko meidän laji olis tyssäny jo heti alkuunsa, kun ensimmäinen karvaton narttuapina olis jäänyt odottamaan rahan keksimistä.Mä oon ainaki ihan persaukinen. Naiset haluaa tulla huomioiduksi ja pitää hauskaa niinkuin kaikki muutkin. Vitsillä sisään, aamulla ulos.
Eikös eläinkunnassa tapahdu sitä että naaraita lahjotaan?Eikö se ole jo ihan biologinen mahdottomuus, että naisen kiihottumiseen tarvittaisiin rahaa? Muutenhan tää koko meidän laji olis tyssäny jo heti alkuunsa, kun ensimmäinen karvaton narttuapina olis jäänyt odottamaan rahan keksimistä.![]()
Vaari sanoi aikanaan, että seisovalla mulkulla niitä naisia saaEikö se ole jo ihan biologinen mahdottomuus, että naisen kiihottumiseen tarvittaisiin rahaa? Muutenhan tää koko meidän laji olis tyssäny jo heti alkuunsa, kun ensimmäinen karvaton narttuapina olis jäänyt odottamaan rahan keksimistä.![]()
Juu itselläkin mallintava laite ja tykkään, että soundit on helposti siirrettävissä esim kotisoitosta treenikämpälle. Olen sen verran tyytyväinen oman laitteeni ruuvailuihin, että en nähnyt mitään järkeä ostaa uutta kahden tonnin vehjettä.Jotain ihan makeita Plexi-presettejä löytyy tosiaan kans. Tuo mainittu Gary Moore -soundi oli siis käytännössä Still Got The Blues -soolosoundi.
Mulle tommonen fiksu mallintava / multiefekti on ihan ehdoton ratkaisu. Ei oo mahista ruveta ostaan pieneen työhuoneeseen useampia vahvareita tai mitään pedaaliarmadaa, että saa mieleistään soundia. Mulla oli Bossin Katana hetken aikaa, mutta sen kanssa oli jo eka ongelma se, että ei kerenny suunnilleen koskeen volanuppiin, kun oli jo liian kovalla. Tuon Quad Cortexin ja luurien tai aktiivikajarien kanssa toimii tuossakin suhteessa paljon paremmin. Plus pystyy tosiaan kuljettaan musat vaikka nyt streamauspalvelusta tai Youtubesta läpi ja soitella päälle ilman mitään muita säätöjä kuin USB-johto kii. Ajurin tartti winkkarikoneeseen.
muoksista. ja monihan ostaa vaan Neuralilta jonkun tommosen soundi-plugarin (archetypen). Just tuli Petruccilta uusi. Noillakin pääsee varmasti jo aika pitkälle. Ei taida tarvita muuta kuin tietokoneen ja vaikka sit aktiivikajarit, johon routtaa signaalin.
Vahva sama.
Lähinnähän noita käytetään minusta siksi, että ovat vaan hyviä soundeja. Toki tietty kiva soitella teatteria autenttisilla soundeilla, mutta esim. Scar Symmetryn Per Nilsson käyttää noita Neural DSP:n plugareita ja kuulostaa kyllä ihan iteltään :DPetrucci-soundit tai muutkaan puhuttele, ei ne musta Petruccia tee. Enkä sitä kyllä haluakaan, haluan kuulostaa itseltäni.![]()
Ei tiedossa vielä.seuraava mahdollinen tapahtuma "elmässäni"
Epäilemättä ovat hyviä soundeja, en sitä kyseenalaista hetkeäkään. Mutta itse haluan vähän väännellä nuppeja ja oppia, että mistä se hyvä soundi muodostuu juuri minulle.Lähinnähän noita käytetään minusta siksi, että ovat vaan hyviä soundeja. Toki tietty kiva soitella teatteria autenttisilla soundeilla, mutta esim. Scar Symmetryn Per Nilsson käyttää noita Neural DSP:n plugareita ja kuulostaa kyllä ihan iteltään :D
Jokainen tietty tyylillään. Ei mulla oo kokemusta edes muista moderneista mallintavista. Kaveri oli hommannu Fractalin FM3:n ja harmitteli vähän, että ois pitäny kummiskin Quad Cortex.
No juu. Mulla oli Line6:n POD. Ei noista voi puhua samana päivänä - soundeiltaan tai käytöltäänkään :DNoissa vehkeissä on kyllä kehitys mennyt käsittämättön huikeasti ylöspäin, ja on mukava huomata että useallakin valmistajalla on tarjolla ihan pätevää laitteistoa meille makuuhuonekitaristeille.![]()
Mitä sillon tapahtuu? Tai tapahtuis, koska todennäköisestihän se peruuntuu kuitenki.seuraava mahdollinen tapahtuma "elmässäni" 8.1
Ajattelin että se tuoksu toimisi kohdallasi kuin höyhen Dumbolla.ei:lähelläkään
YoursVesa