Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

pekka-oikea.jpg

Fittit herrat keskustelee vaatteiden sopivuudesta. Tiedättekö sen tunteen kun T-paita istuu hartioista ja män-buubsien kohdalta ihan täydellisesti...ja navan kohdalla on semmonen ihq kuoppa paidassa?
Olisikin vaan 1 lento. 30 tunnin matkustus kotiovelle. Ja olen muuten t-paita päällä liikenteessä.
Takki. No have.
No on tässä vielä yks lento ja tunnin ajelu, mutta pientä nämä. Paras lomalta paluu oli aikanaan joku 40 tuntia, tunti veneessä sadekauden indonesiassa, muistaakseni 3h lento, vaihto Singaporessa (ehti käydä pyörähtään kylillä), lento pariisiin (kylillä pyörähdys), lento helsinkiin. Singaporessa oli pakko ostaa puhdas T-paita. Ja seuraavana päivänä työmatkalle itävaltaan, tietenkin kassit jäi pariisiin joten hieman limaisilla vaatteilla reissuun ja wienissä heti ostoksille. Kamat tuli 3pv oman kotiutumisen jälkeen.

Tuollasen vajaa 200 kiloisen se minäkin tarvitsen. Katseet pois sellasista alle 100 kilosista.
Käsittämätön vaikutus sointiin tuolla sikamassalla.

Tuohan on siitä hyvä ettei sitä ihan heti kukaan anasta ottamalla kantoon.

Takit on pahimpia tässäkin varressa, sitten kun koko on tarpeeksi iso että ei kirraa selkä/hartiat niin helmaosa roikkuu telttana liian alhaalla. Tai varmaan noi ns bodymerkit istuis mutta kun ovat aika rumia omasta mielestä.
Mulla taas on ongelma kun selkä on pitkä ku mäyräkoiralla, kaikki takit ja paidat jää yleensä lyhyeksi silloin kun hihat ja yläosa muuten sopivat.

Alkaa vähän jo vituttaan tää junalla matkustus. Molempiin suuntiin ostin 2 paikkaa, eli viereisen kans. Menomatkalla oli kolarista johtuen joku ihan toinen vaunukokoonpano, ja mun paikat vituillaan. Nyt paluumatkalla jonkun mustalaisen elämä jätesäkeissä meikäläisen paikoilla ja hirvee härväys vaunussa..

Tulin ravintolavaunuun juomaan. Ja kuljen saatana jatkossa taksilla nääkin matkat..

Back
Ylös Bottom