Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on oikein hyvä hinta tuolle. Nimim. Suurkuluttaja.

Tilasiko Herr Doktor mahdollisesti juuri äsken isomman läjän tuotetta? Nimittäin olin tilaamassa, sitten alkoivat kyselemään jotain S-tunnusta että saan poonukset ja kun palasin alkuperäiseen toimeen niin "tuote loppunut edellisen vierailusi jälkeen ja poistettu ostoskorista" ja henkselit meni tuotteen päälle.
En annakaan pisteitä Sokokselle prkl!

Se on oikein hyvä hinta tuolle. Nimim. Suurkuluttaja.
Tilasiko Herr Doktor mahdollisesti juuri äsken isomman läjän tuotetta? Nimittäin olin tilaamassa, sitten alkoivat kyselemään jotain S-tunnusta että saan poonukset ja kun palasin alkuperäiseen toimeen niin "tuote loppunut edellisen vierailusi jälkeen ja poistettu ostoskorista" ja henkselit meni tuotteen päälle.

juuri meinasin arvuutella, että pitääkö tilata heti toinenkin puteli, mutta turhaa se enää taitaa olla

mutta testataan nyt ensin, jos ei siitä ole mitään hyötyä niin haaskuulle menee vaan rahnat

vai uskaltaako joku antaa takuun: tuotteelle?
huom. Minun käytössäni

Pakkiksen äijäkööri tilannut sokkarin varaston tyhjäksi, herr doctorin pitäisi alkaa sellaiseksi influesseriksi.
Oli lähellä etten minäkin tilannut.
E: ja Miken hakea provikat.

Minä hain jo joltain aiemmalta Sokoksen alekierrokselta sieltä tuoksun joululahjapakettiin. Mieluusti maksoin, kun sain hyvää palvelua ja apua tuoksun etsinnässä.

Meinasi kyllä olla todella haastavaa valita kahden viimeisen kandidaatin väliltä, mutta päädyin Pradan Rossa Carboniin.

Heh, vähän varovasti kyselin miltä rojekti näyttää. Riittääkö aika.

Kuulemma. Minusta ei, mutta ei stressss.

Kannustinloukku alkaa muutenkin kolkutella.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
🙋‍♂️

Sauvage parfum -vahvuisena löytyykin käytännössä käyttämättömänä kaapista. Tuli miehekäs punoitus iholle kun tota suihkaisi. Ensimmäinen tuoksu joka ärsytti mun ihoa. Ja ihan kivijalasta Suomesta ostettu, ei alibabasta.

Ton saa muuten hakea ilmaiseksi Espoon Mäkkylästä. Ei tartte koronapassia.

Viimeksi muokattu:
Heh, en. Katon ensin tämän valtion hintatason.

Pahoitteluni jo niille jotka tilasivat sian säkissä. :X3:

Pyyheorigami viety jo ihan kovalle tasolle.

Screenshot_20211214-160643_QuickPic.webp

Sävy sävyyn, melkein.
Screenshot_20211214-160714_QuickPic.webp
#näkyy

ei se riitä kun siihen, että ei ole luotaantyöntävän hajuinen

nyt on haussa se haju joka vetäisi puoleensa
Arazzo Wanted Edt, se on nuuhkuttelutesteissä valittu naisten nuuhkuttelulla useampaan kertaan parhaaksi miesten tuoksuksi.

Juuttuupistakin löytyy nuuhkutteluvideoita.

Arazzo Wanted Edt, se on nuuhkuttelutesteissä valittu naisten nuuhkuttelulla useampaan kertaan parhaaksi miesten tuoksuksi.

Juuttuupistakin löytyy nuuhkutteluvideoita.

otetaan testiin jos kaksi tänään tilaamaani ei toimi

Tohtorin haisun pitäisi saapua perjantaiksi, saa ottaa heti viikonloppuna suurin toivein testiin

google sanoo

The best men's fragrances you can buy today:
  1. Tom Ford Noir. An oriental, sensual fragrance which is subtle yet distinctive. ...
  2. Penhaligon's Juniper Sling. ...
  3. Jo Malone London Huntsman. ...
  4. Dior Sauvage. ...
  5. Paco Rabanne 1 Million. ...
  6. Chanel Bleu De Chanel. ...
  7. Creed Aventus Eau de Parfum. ...
  8. Boss Bottled by Hugo Boss Eau De Toilette.

Back
Ylös Bottom