Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tätä hainkin takaa, että millähän summalla allekirjoittanut viitsisi ruveta ressaamaan, se kun on kuitenkin hyvin epäterveellistä
olen tätä joskus pohtinut, enkä ole keksinyt summaa

eli ikävästi voisi arvuutella, että millä summalla imiset ovat valmiita myymään ehkä tulevan terveytensä

YoursVesa
Ei se nyt ihan niin yksioikoista ole, kuten jo toki kommentoitukin, että
vastuullinen työ = stressiä ja/tai korkea ansaintataso = stressiä

Muutenhan se tarkoittaisi myös, että
rivityöntekijä = ei stressiä ja/tai matala ansainta = ei stressiä

Esim. yrityksen avainhenkilö, joka nyt joutuu sijoittamaan lomansa yrityksen tilikauden/sesongin mukaan ja olemaan enemmän tavoitettavissa (saaden tästä mielestään riittävän korvauksen) voi hyvinkin kokea sekä työssään että yksityiselämässään vähemmän stressiä, kuin vaikkapa matalasti palkatun sosiaalialan työntekijä, joka ei voi itse määrätä työaikojaan ja yksityiselämässä saattaa painaa tulojen ja menojen tasapainottaminen. Toki yhtälöön vaikuttavat myös perhetilanteet, asuinjärjestelyt ja paikkakunnat ym. mutta noin esimerkkinä, koska asiat eivät koskaan ole ihan yksioikoisia.

Vähän oli outoa olla isossa syöttölässä ainut asiakas.

Oli myös sopassa käytetty huonoja jauhoperunoita.

Tekis niin mieli käydä kirjoittamassa lisäravinne huuhaa ketjuun BigSupplement juttua, mutta ei viitti. Saattaa jotku vetää herneen nenään.

Oikein kätevä emäntä. Koristelut ja kaikki.
20211213_133228.webp
Jep, mirri on utelias ja osallistuu mielellään keittiöhommiin.

Nyt vielä taatelikakku pois uunista.

Junnun joku untuva (teko melko varmasti) kevyttoppatakki oli pesussa niin muistuttaa nyt lähinnä tuulipukua, ihan kuin oisi höttöset sisältä liuenneet pesuveteen.
Joskus kun oli ihan untuvatakki niin siinä oli mun mielestä että kannattaa kuivattaa kuivausrummussa vaikka tennispallojen kanssa.

Back
Ylös Bottom