Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eikö tuollanen ressaaminen ole kamalaa?

Minun työ: voin arpoa loman osoittamalla sormella kalenteria, aivan sama koska olen, kun joka tapuksessa joskus olen

talvilomankin arvoin jo lokakuussa, osui helmikuulle
Joillakin on sellaisia töitä, että niissä on vastuu toimittaa työsopimuksessa määriteltyjä asioita, ehkä jopa avainhenkilönä, ja joskus ne tietyt asiat määräävät myös lomat tai ainakin vaikuttavat niiden suunnitteluun. Toki tällainen vastuu näkyy useimmiten myös tilinauhassa. :)

näkyy useimmiten myös tilinauhassa.

tätä hainkin takaa, että millähän summalla allekirjoittanut viitsisi ruveta ressaamaan, se kun on kuitenkin hyvin epäterveellistä
olen tätä joskus pohtinut, enkä ole keksinyt summaa

eli ikävästi voisi arvuutella, että millä summalla imiset ovat valmiita myymään ehkä tulevan terveytensä

YoursVesa

Meilläkin cittarin nouto pisteelle isommat ostot 4.90 keräily ja loput sitten hakee itte jos jotain jää tai tarvii myöhemmin lisäillä. Tulee ostettua just se mitä tarvii eikä oo paha hinta femma keräilystä.

ehkä nuorekkuuteni salaisuus on: en ole ikinä joutunu ressaamaan työasioita ja nukun aina hyvin & pitkään

Onely asia mikä Minua vaivaa pitkäkestoisesti on NAISasiat, tai siis niiden puute
mutta tämä ei ilmeisesti ole ulkoisesti vanhentava vaiva

t. PinttynytPoikamies

ehkä nuorekkuuteni salaisuus on: en ole ikinä joutunu ressaamaan työasioita ja nukun aina hyvin & pitkään

Onely asia mikä Minua vaivaa pitkäkestoisesti on NAISasiat, tai siis niiden puute

En myöskään ressannut töistä. Aina nukkunut. Olo on nuorekas. Ei vaivaa edes naissasiat.
Sitä en tiedä olenko oikeesti nuorekas? Tukka on lähteny päästä. Se tosin alkoi lähteä jo armeija-aikoina. Viriiliys on kuin teinillä.

Kunto suhteellisen hoikka, kun vertaa yleisesti nelikymppisiä. Ite määrittelisin nuorekkuuden siihen, että on hoikka, urheilullinen ja viriili mieli.

Nyt kun innostu tuosta kamppailusta (ei ole edes kamppailua), ja samaan syssyyn kattonu mitä syö, Rediä viimeks marraskuussa (tässä kunnon nistikeinot käytössä), on olemus kaventunut. Vielä on pläskiä vyötäröllä mutta vyöstä päätellen selkeesti kaventunut. Nyt on niin kova innostus päällä, että uskoisin tämän kantavan ainakin kesään saakka. Oliskohan kesällä ilimampaitaa kunnossa?.

Ei varmaan pakkiksen standardeilla ku onniin riuku. Eikä mikään sonni (oikee myskihärkä), kuten @futhermucker . Mutta kuhan ei vaan olis laihaläski.

Vaimo käyny pari kk rossfit, vattalihakset pullottaa kohta paidan läpi. Ja selekä heti semmone, ettei liivit mee kiinni. Ei tasa-arvoista tämä.

Oliskohan kesällä ilimampaitaa kunnossa?.

ei sitten julkisilla paikoilla!

Minäkin ilman paitaa sängyssä, uimahallissa, uimrannalla ja kotipihassa heinänkaadossa: onely

Viimeksi muokattu:
ei sitten julkisilla paikoilla!

Viime kesänä käytiin useamman kerran viikosta skidien kanssa maikkalassa. Siellä olin ilimam paitaa, vakkei ilimammpaitaa kunto ollukkaa.
Ja läheisellä uimarantsulla.

Fribakin heittelin ilimam paitaa kun oli kuuma.

Kotipihalla ainan ilimam paitaa.

Tuli muuallakin oltua. Ei alkoholipaikkojen teraseilla, kunnen käyny yhdessäkään.

Ilimam lakkia: ei koskaan. Uinkin lippis päässä.

Joo. Kaik muut paitsi sähköpöytä. Toin töistä kaks kunnon näyttöö, telakat, näppikset hiiret on. Jopa erillinen webbikamera! Raahasin myös rehdin salli satulatuolin. Tässä on säätöä ja kaks osaa persposkille. Kassit ja maila voi roikkua välistä. Sikke hyvä istua. Työtaso korkee, hyvä istua satulatuolin kanssa. Seisomiseen muutaman sentin liian matala. Seison silti joitain paltsuja missä enemmän kuulolla.

2vko etäillyt ja hyvältä tuntunut. Säästää bensassa... joutuu hakemaan lounasta. Mestat tosin 3km, eli ei pitkä matka. Mutta tarvii ostaa vaimolle kans ni kallistahan tämä.
Etäilen ainakin loppuvuoden.
Ehkä ens vuoden.

Vieressä olis painonnostopenkki. Pitäis ostaa painot.
Hyvä! Etäily erinomaista hyvillä vehkeillä. Sallia vois kans vähän koittaa tingata jossain kohtaa.

Elokuussa viimeksi käynyt itse toimistolla ja pakkasin romut kyytiin. Saa nähdä tuleeko käytyä ennen kesää. En tajunnutkaan ottaa tuolia, kun himassa hyvä. Mutta ois sen silti voinut ottaa, kun oli muoveissa saadessa ja ei kenenkään hikoilema. Annoin jo paikkanikin pois, kun en varmana heseen muuta ja etäily toimii.

pitäisiköhän asettaa ensi Suvelle tavoitteeksi olla senmoisessakin ilmanpaitaa- kunnossa että sais!

olsikohan siinä tavoitetta ensi vuodelle kerrakseen!

mitkähän olis kovat luvut tuohon? rinnus 110 ja vyö-tärö 90
ja 60 senttiset polkupyöräilijän reidet, ne kun tuppaa aina kesällä pienentyä

En myöskään ressannut töistä. Aina nukkunut. Olo on nuorekas. Ei vaivaa edes naissasiat.
Sitä en tiedä olenko oikeesti nuorekas? Tukka on lähteny päästä. Se tosin alkoi lähteä jo armeija-aikoina. Viriiliys on kuin teinillä.

Kunto suhteellisen hoikka, kun vertaa yleisesti nelikymppisiä. Ite määrittelisin nuorekkuuden siihen, että on hoikka, urheilullinen ja viriili mieli.

Nyt kun innostu tuosta kamppailusta (ei ole edes kamppailua), ja samaan syssyyn kattonu mitä syö, Rediä viimeks marraskuussa (tässä kunnon nistikeinot käytössä), on olemus kaventunut. Vielä on pläskiä vyötäröllä mutta vyöstä päätellen selkeesti kaventunut. Nyt on niin kova innostus päällä, että uskoisin tämän kantavan ainakin kesään saakka. Oliskohan kesällä ilimampaitaa kunnossa?.

Ei varmaan pakkiksen standardeilla ku onniin riuku. Eikä mikään sonni (oikee myskihärkä), kuten @futhermucker . Mutta kuhan ei vaan olis laihaläski.

Vaimo käyny pari kk rossfit, vattalihakset pullottaa kohta paidan läpi. Ja selekä heti semmone, ettei liivit mee kiinni. Ei tasa-arvoista tämä.
Maanantai ja heti vittuillaan.

Just the way I like it, aha aha 😂

Meillä olisi Prismassa ruuan noutopiste johon keräilee sapuskan valmiiksi ja koodilla haetaan lokerosta (jääkaappi), aika kova hinta minusta kun tämä keräily maksaa 7.90€ mutta jos olisi oikeasti kiireinen ja isommat ostokset niin tätäkin voisi ihan hyvin käyttää.
Jos ois isompi talous ja enemmän kannettavaa, niin käyttäisin varmana kans tuohon hintaankin.

Eihän tuohon rahaan tarvi kauaa näpytellä atk, että saa ruuan keräyksen maksettua. Joku monipäisen perheen ruokinta ja kärryllinen ruokaa kerran viikossa, niin ei paha soppari. Aikaa siihen keräämiseen menee varmana kauemmin, mitä työntekoon kotona.

eikö tuollanen ressaaminen ole kamalaa?

Minun työ: voin arpoa loman osoittamalla sormella kalenteria, aivan sama koska olen, kun joka tapuksessa joskus olen

talvilomankin arvoin jo lokakuussa, osui helmikuulle

En minä siitä ressaa. Tiesin tämän jo alaa valitessani. Toiset epäonniset päätyvät yrityksiin, joissa tilikausi päättyy esim. 30.6. ja ovat siten naimisissa työn kanssa koko heinäkuun - hyi hitto.

Kyllä tästä ihan kohtuullisen korvauksen saa. Paremmin pystyy sitten muun ajan vuodesta harrastamaan.

Käytin jus ekaa kertaa ruokaa tilatessa ko. puljua koska vtun passi, toimi kyllä ihan hyvin mutta en enää ravintolaruokaa tilaa koska ei ole ollenkaan sama juttu kuin siellä pöydässä siihen suoraan kannettuna. Jotain ns. mättöä voi ihan hyvin tilata.
Meillä olisi Prismassa ruuan noutopiste johon keräilee sapuskan valmiiksi ja koodilla haetaan lokerosta (jääkaappi), aika kova hinta minusta kun tämä keräily maksaa 7.90€ mutta jos olisi oikeasti kiireinen ja isommat ostokset niin tätäkin voisi ihan hyvin käyttää. Toinen on toki toi kotiin tuontikin mutta itsellä toi kaupassa käynti on sellaista että puolet laittaa lapulle ja siellä ollessa sitten muistaa saman verran mitä tarvitseekaan.

Meillä tulee safkat cittarin kyydillä kotiovelle jo monetta viikkoa putkeen, onkohan 12,50 se hinta. Minusta on kohtuullinen siihen nähden ettei tarvii lähteä sykkimään hiki päässä kauppaan ja heräteostoksiin yksinään jo menis kuljetuksen hinta. Jää aikaa kaikkeen mukavampaan.

Meilläkin siis kerran viikossa Kitimarketin tilaus tulee kotiovelle. Kuljetus+keräily on yhteensä 9,90 e, joten mielestäni täysin sen arvoista, sillä siten säästyy tunti elämästä eikä tarvitse suorittaa maratonia valtavassa kaupassa ihmisten pomppiessa edessä. Plus toki se suunnitelmallisuus korostuu ja heräteostoksia tulee paljon vähemmän. Yleensä tilaus onnistuu 24 h aikaisemmin, eli jos nyt tilaisin, niin huomenna päivällä jo tulisi. Eikä tarvitse raahata hajoilevia kasseja mihinkään, kun tilaus tulee siistinä pahvilaatikkotornina.

Woltilla olen sitten pari kertaa tilannut lähikaupasta esim. just kahvimaitoa (tai energiajuomaa tms heh), kun sen saa 30 min varoitusajalla ja kuljetusmaksu on 1,90 e.

boikotoikaa wolttia!

jos ette tidä miksi niin käykää ydinkeskustassanne hieman tarkkailemassa niiden apinoiden ajosuorituksia niin ymmärrätte

Back
Ylös Bottom