Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suodatinpussit on loppu.

mene jollekkin kottaraiselle aamukahvelle, sinullahan niitä piisaa

miele:stä ni erinomainen lähestyminen "minulla on suodatinpussit loppu, ketiäkkö kahvit?"

Minä ainakin keittäisin heti jos joku NAISoletettu laittaisi tuollasen viestin

voi jee olisikin veikeää jos olisi tuttuja NAISia jotka laittaisivat tekstiviestejä, tai kirjottaisivat edes kirjeitä, tai tulisivat käymään
nyt kun ajatuksella rupesi leikittelemään

mene jollekkin kottaraiselle aamukahvelle, sinullahan niitä piisaa

miele:stä ni erinomainen lähestyminen "minulla on suodatinpussit loppu, ketiäkkö kahvit?"

Minä ainakin keittäisin heti jos joku NAISoletettu laittaisi tuollasen viestin

voi jee olisikin veikeää jos olisi tuttuja NAISia jotka laittaisivat tekstiviestejä, tai kirjottaisivat edes kirjeitä, tai tulisivat käymään
nyt kun ajatuksella rupesi leikittelemään
Tein t-paidasta filtterin jahka havaitsin, että talouspaperin läpäisykyky on riittämätön. Pannussa 0,5dl, loput pöydällä.

Joko kontsalla kunnon romut etäroimistoon? Aiemmat tarjotut vaikutti aika kehnoille.

Joo. Kaik muut paitsi sähköpöytä. Toin töistä kaks kunnon näyttöö, telakat, näppikset hiiret on. Jopa erillinen webbikamera! Raahasin myös rehdin salli satulatuolin. Tässä on säätöä ja kaks osaa persposkille. Kassit ja maila voi roikkua välistä. Sikke hyvä istua. Työtaso korkee, hyvä istua satulatuolin kanssa. Seisomiseen muutaman sentin liian matala. Seison silti joitain paltsuja missä enemmän kuulolla.

2vko etäillyt ja hyvältä tuntunut. Säästää bensassa... joutuu hakemaan lounasta. Mestat tosin 3km, eli ei pitkä matka. Mutta tarvii ostaa vaimolle kans ni kallistahan tämä.
Etäilen ainakin loppuvuoden.
Ehkä ens vuoden.

Vieressä olis painonnostopenkki. Pitäis ostaa painot.

Vahva aloitus tosiaan kun flunssa päällä ja pakko ois käydä kaupassa, ihme ettei kakara ollut juonut viimeisiä kahvimaitoja.
Onneksi ei sentään tartte työasioista ressata, joskin tuli tuossa vähän viriteltyä pikku sivujuttua niin oishan se enempi kuin varma että realisoituu nyt alkuviikosta kuinkas muutenkaan.

Sano muuta.

Kyllä noista vielä joku päivä merisäätä kuunnellaan.
Pitää löytää vaan semmonen ajoneuvon habitukseen sopiva rario.
Jossain nähnyt retromalleja, varmasti löytyy, tuossa on alkanut olemaan jo muitakin kuin kahdella pyöreällä nupilla olevia?
Tein t-paidasta filtterin jahka havaitsin, että talouspaperin läpäisykyky on riittämätön. Pannussa 0,5dl, loput pöydällä.
2kpl vessapaperia joissa molemmissa 2palaa.
Ensimmäinen asetellaan niin että tulee repäisyosa samoin kuin laittaisit suodatinpussin ja sitten toinen päälle poikittain.
Täysiä pannuja ei kannata tehdä mutta 6 kuppia vielä onnistuu.

Ens viikon jälkeen viikko talvilomaa :( Neiti Hei stöön 3vko pitäis olla minimi.

Tarvinnee pitää viikolla yks vapaa lahjojenostopäivä. Ei oo liukumaa, mutta miinusta on vara pitää 40h.

Liukumat pitäis olla aina miinuksella. Jos sattuu kuolemaan niin jää voitolle.

Fittu, kolme viikkoa pois työmaalta. Olis voinut olla pidempään, kun unikaverin kans on niin kiva nukkua.

hetkinen! etkö nuku lainkaan kun olet työelmän oravanpyörässä?

miten työ sulkee pois nukkumisen: vieressä

Vihtu mikä räkä pyöri jossain nielussa/nenässä/kurkussa kaikissa yhtäaikaa, meinasi oksennus tulla kun koitti saada sen lähtemään liikkeelle.
Kiinnostus lähteä kauppaan levittämään tautia olisi n. nolla mutta ei kukaan mun puolestakaan siellä käy, jos ois tällä kertaa räkimättä ihmisten naamaan ja ei lääppisi jokaista eteen osuvaa tuotetta.

Ensi viikon keskiviikkona kone kiinni hyvissä ajoin puolen päivän jälkeen, ja seuraavan kerran aukaisen sen 3.1. Olen toiveikas, että vähän ehtii nollata.

Talviloman saan sopimaan kalenteriini varmaan vasta huhtikuussa. :cautious: Mutta toisaalta, jos sen sijoittaisi pääsiäiseen, niin saisi lomailla vähän pidemmästi.

Vihtu mikä räkä pyöri jossain nielussa/nenässä/kurkussa kaikissa yhtäaikaa, meinasi oksennus tulla kun koitti saada sen lähtemään liikkeelle.
Kiinnostus lähteä kauppaan levittämään tautia olisi n. nolla mutta ei kukaan mun puolestakaan siellä käy, jos ois tällä kertaa räkimättä ihmisten naamaan ja ei lääppisi jokaista eteen osuvaa tuotetta.

Siksi kiireiset kauppatilaukset kotiin: Wolt.

Talviloman saan sopimaan kalenteriini varmaan vasta huhtikuussa.

eikö tuollanen ressaaminen ole kamalaa?

Minun työ: voin arpoa loman osoittamalla sormella kalenteria, aivan sama koska olen, kun joka tapuksessa joskus olen

talvilomankin arvoin jo lokakuussa, osui helmikuulle

Siksi kiireiset kauppatilaukset kotiin: Wolt.
Käytin jus ekaa kertaa ruokaa tilatessa ko. puljua koska vtun passi, toimi kyllä ihan hyvin mutta en enää ravintolaruokaa tilaa koska ei ole ollenkaan sama juttu kuin siellä pöydässä siihen suoraan kannettuna. Jotain ns. mättöä voi ihan hyvin tilata.
Meillä olisi Prismassa ruuan noutopiste johon keräilee sapuskan valmiiksi ja koodilla haetaan lokerosta (jääkaappi), aika kova hinta minusta kun tämä keräily maksaa 7.90€ mutta jos olisi oikeasti kiireinen ja isommat ostokset niin tätäkin voisi ihan hyvin käyttää. Toinen on toki toi kotiin tuontikin mutta itsellä toi kaupassa käynti on sellaista että puolet laittaa lapulle ja siellä ollessa sitten muistaa saman verran mitä tarvitseekaan.

Aamulla herätessäni, mielessäni taas pohdin maailmankaikkeutta, ja sen mahdollista äärettömyyttä.

Jossakin on gonza, jolla on pieni muna.

Irma, joka on F1 kuljettaja.

Vokot, panomies.

Tohtori....Laiha, köyhä, ajaa tojotalla.

...Tätä listaa nyt voisi jatkaa aika pitkälle. Mutta noissakin riittänee pohdittavaa hetkeksi.

Käytin jus ekaa kertaa ruokaa tilatessa ko. puljua koska vtun passi, toimi kyllä ihan hyvin mutta en enää ravintolaruokaa tilaa koska ei ole ollenkaan sama juttu kuin siellä pöydässä siihen suoraan kannettuna. Jotain ns. mättöä voi ihan hyvin tilata.
Meillä olisi Prismassa ruuan noutopiste johon keräilee sapuskan valmiiksi ja koodilla haetaan lokerosta (jääkaappi), aika kova hinta minusta kun tämä keräily maksaa 7.90€ mutta jos olisi oikeasti kiireinen ja isommat ostokset niin tätäkin voisi ihan hyvin käyttää. Toinen on toki toi kotiin tuontikin mutta itsellä toi kaupassa käynti on sellaista että puolet laittaa lapulle ja siellä ollessa sitten muistaa saman verran mitä tarvitseekaan.
Meillä tulee safkat cittarin kyydillä kotiovelle jo monetta viikkoa putkeen, onkohan 12,50 se hinta. Minusta on kohtuullinen siihen nähden ettei tarvii lähteä sykkimään hiki päässä kauppaan ja heräteostoksiin yksinään jo menis kuljetuksen hinta. Jää aikaa kaikkeen mukavampaan.

Aamulla herätessäni, mielessäni taas pohdin maailmankaikkeutta, ja sen mahdollista äärettömyyttä.

Jossakin on gonza, jolla on pieni muna.

Irma, joka on F1 kuljettaja.

Vokot, panomies.

Tohtori....Laiha, köyhä, ajaa tojotalla.

...Tätä listaa nyt voisi jatkaa aika pitkälle. Mutta noissakin riittänee pohdittavaa hetkeksi.

miele:stäni listasta puuttuu merkittävä hlö, hiitsiiker: pasifisti, DeGröna, kasvissyöjä

Back
Ylös Bottom