Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt vedän kunnon överit, teen voisilmäpullaa mutta se on minusta aika tylsä niin aattelin tuunata suklaalla.
Just pilkoin suklaan ja saa toi 200g riittää nyt tohon taikinaan ja en tiedä mitä desejä tarkoitat mutta jauhoja tulee 8dl.
Ettei nyt jää sokeriöverit saamatta niin osaan tuuppaan vielä vihreän kuulan puolikkaan keskelle, kokonainen ois jo ehkä liioittelua?

Nesteen määrästä oon tottunut puhumaan, eli käytännössä aina joko puolen litran tai litran taikina = minkä verran maitoa. :giggle:

Nesteen määrästä oon tottunut puhumaan, eli käytännössä aina joko puolen litran tai litran taikina = minkä verran maitoa. :giggle:
Joo ei tässä ole kuin 2,5dl maitoa.
Taikina tehty ja jo tolla 200g meinas olla suhde: Suklaa taikinalla eikä taikina suklaalla :)

Onko se siis puolen litran taikina vai millainen? Kokonainen levy (200 g) on aika reilu, mutta toki sitten ainakin maistuu. 😁 Mä oon yleensä tehnyt suklaapullat korvapuustityyliin, voita ja suklaata vaan sit väliin. Mitähän sitä ois mennyt, vajaa levy raastettuna sinne väliin. Sen verran reilusti, että maistuu ja näyttää sulalta suklaalta eikä siltä, että välistä tursuaa ripalit...

Puosta tursuaa ripalit tommosen jälkeen

Halvimmat pähkinät mitä itse olen löytänyt on prisman irtomyynnissä ja siellä kaikilla sama hinta.
Niiiiiin mutta tarttuuko sieltä muka ikinä mukaan mitään muuta kuin suklaalla/jogurtilla kuorrutettuja pähkinöitä?
[No ei. :nolo:]

Niiiiiin mutta tarttuuko sieltä muka ikinä mukaan mitään muuta kuin suklaalla/jogurtilla kuorrutettuja pähkinöitä?
[No ei. :nolo:]
Viimeksi kun otin pussillisen pähkinöitä ja osa just noita kuorrutetuja niin ei ole vaikea arvata mitkä ensin hävisi.

Back
Ylös Bottom