Ei niin, tulee parempaa.Oon koittanut joskus vetää överit voin ja sokerin suhteen, ei tuu hyvää kun menee tietyn pisteen yli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei niin, tulee parempaa.Oon koittanut joskus vetää överit voin ja sokerin suhteen, ei tuu hyvää kun menee tietyn pisteen yli.
Nyt vedän kunnon överit, teen voisilmäpullaa mutta se on minusta aika tylsä niin aattelin tuunata suklaalla.
Just pilkoin suklaan ja saa toi 200g riittää nyt tohon taikinaan ja en tiedä mitä desejä tarkoitat mutta jauhoja tulee 8dl.
Ettei nyt jää sokeriöverit saamatta niin osaan tuuppaan vielä vihreän kuulan puolikkaan keskelle, kokonainen ois jo ehkä liioittelua?
Joo ei tässä ole kuin 2,5dl maitoa.Nesteen määrästä oon tottunut puhumaan, eli käytännössä aina joko puolen litran tai litran taikina = minkä verran maitoa.![]()

RUSINOITA saatana, parastaMeinasin ihan peruspullaa tehdä mutta voiskohan sitä tuunata jollain?
Olen rauhan miehiä mutta nyt mielessä liikkuu jos jonkinlaista väkivaltafantasiaa.RUSINOITA saatana, parasta
Pistän myös puuron sekaan.Jos rusinoita ei ole muun muassa pullassa, rahkapiirakassa, maksalaatikossa tai glögiä varten tulee vain paha mieli.
Onko se siis puolen litran taikina vai millainen? Kokonainen levy (200 g) on aika reilu, mutta toki sitten ainakin maistuu.Mä oon yleensä tehnyt suklaapullat korvapuustityyliin, voita ja suklaata vaan sit väliin. Mitähän sitä ois mennyt, vajaa levy raastettuna sinne väliin. Sen verran reilusti, että maistuu ja näyttää sulalta suklaalta eikä siltä, että välistä tursuaa ripalit...
Tässähän se tuli.Jos voisilmäpulla on liian tylsä niin siinä on liian vähän voisilmää.
Voisin leipoa tissejä.
Samasta syystä ku marinoimattomat lihat ynnämuut, puhtaalla tuotteella kovempi kilohinta, ku laadun pitää olla parempaa.Miksi naturaalicashewpähkinät on kalliimpia kuin suolatut ja paahdetut cashewit?
Niiiiiin mutta tarttuuko sieltä muka ikinä mukaan mitään muuta kuin suklaalla/jogurtilla kuorrutettuja pähkinöitä?Halvimmat pähkinät mitä itse olen löytänyt on prisman irtomyynnissä ja siellä kaikilla sama hinta.
]Viimeksi kun otin pussillisen pähkinöitä ja osa just noita kuorrutetuja niin ei ole vaikea arvata mitkä ensin hävisi.Niiiiiin mutta tarttuuko sieltä muka ikinä mukaan mitään muuta kuin suklaalla/jogurtilla kuorrutettuja pähkinöitä?
[No ei.]