Meille oli ilmaantunut semmoinen ufo kun olin töissä. En tiedä asiasta muuta.Mikä olis hyvä ilmankostutin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meille oli ilmaantunut semmoinen ufo kun olin töissä. En tiedä asiasta muuta.Mikä olis hyvä ilmankostutin?
9/10, päätoimittajasta mitään hajua.![]()
Aku Ankka -lehti täyttää 70 vuotta! Saatko 10 oikein IL:n vaikeassa Ankkavisassa?
Nyt selvitetään, miten hyvin IL:n lukijat ovat lukeneet Aku Ankka -lehteä.www.iltalehti.fi
7/10
Kuuluko sitä musiikkia?Meille oli ilmaantunut semmoinen ufo kun olin töissä. En tiedä asiasta muuta.
Jos tässä koronassa jokin vituttaa, niin se, ettei etes laavulla saa rauhassa olla enää.laavu
Mikä olis hyvä ilmankostutin?
Siinähän se tuli.Meille oli ilmaantunut semmoinen ufo kun olin töissä. En tiedä asiasta muuta.
Jeb.Jos tässä koronassa jokin vituttaa, niin se, ettei etes laavulla saa rauhassa olla enää.
Paikka jossa ennen vaeltelin itsekseni, ehkä yhden ihmisen näki parin tunnin aikana.
Nyt on laavulla joku mölytoosaporukka joka kerta. Bluetooth kajari repussa tietysti kruunaa koko paskan.
Nuo risukeittimet vaan näyttää olevan kovin rimpulan näkösiä vekottimia, mitä nähnyt noissa eräviteoissa.Jeb.
Täällä sama. Aiemmat mestat minne meni yksin tai parilla on nykyään aina porukkaa täynnä. Oon vähän harkinnut jos ostas risukeittimen ja alkais sillä pitään omaa notskia jossain vakipaikoissa.
Mä voin vuokrata yhtä, makkarin ikkunat on viimeaikoina ollut ihan huurussa niin pakko oll toimiva.Mikä olis hyvä ilmankostutin?
Muistan vain kirkkaan valon ja heräsin perse kipeänä.Kuuluko sitä musiikkia?
Porttipahdan altaan pohjoispuoli.Jos tässä koronassa jokin vituttaa, niin se, ettei etes laavulla saa rauhassa olla enää.
Paikka jossa ennen vaeltelin itsekseni, ehkä yhden ihmisen näki parin tunnin aikana.
Nyt on laavulla joku mölytoosaporukka joka kerta. Bluetooth kajari repussa tietysti kruunaa koko paskan.
Häväistys! Juusto tulee soossin päälle ja muut täytteet juuston päällePiffaa.
katso liitettä 236689
katso liitettä 236690
katso liitettä 236691
Aika peli, 94 sekunttia tuon paistoaika.
Ja ANANANANANASTA pitsassa.Häväistys! Juusto tulee soossin päälle ja muut täytteet juuston päälle![]()
Kyllä se joihinkin sopii..Ja ANANANANANASTA pitsassa.
Mutta joo, samaa mietin. Tehtiin 6 pitsaa, treenattiin lähinnä paistamista joten täytteet meni vähän miten meni.