Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Petollinen paikka tämä offari. Eihän tässä pian pysty mihinkään keskittymään.

koitappa miettiä vaikka minuutti meidän saamattomien poikamiesten "elmää"

tai älä mieti

Juu, mutta elämästä lähtee ilo, jos se vain liian helppoa.

Pitämällä naissta elämässä, on yksi työmaa lisää ja saa onnistumisen tunteita. On myös taito osata suodattaa esim hormoonihuuruinen kiukuttelu ja asiallinen huomautus toisistaan. Reagoida pitää aina samaan tapaan, mutta toiseen reagointi on teatteria. Toki, kaikki tämä on kantapään kautta opittua.

Helpommalla sitä olisi elämässä päässyt jos ei laisinkaan olisi naisasioihin sotkeutunut. 😁
Tai olisi vain pitänyt sen ensimmäisen.
Aika loppuunajetun oloisia noi vanhat mallit on verrattuna uusimpaan tosin, tietysti joku nokkela voisi kysyä onko se syy vai seuraus.

Helpommalla sitä olisi elämässä päässyt jos ei laisinkaan olisi naisasioihin sotkeutunut. 😁

kaikista helpoimmalla olisi päässyt, kun ei olisi syntynyt lainkaan

Minä olen säästänyt kaiken tämän elämän tuskan jälkeläisiltäni

kaikista helpoimmalla olisi päässyt, kun ei olisi syntynyt lainkaan

Minä olen säästänyt kaiken tämän elämän tuskan jälkeläisiltäni
Screenshot_20211203_125555.webp

Sitähän se elämä pääasiassa on, kärsimyksestä toiseen askeltamista. Ne haasteiden tai kärsimysten kohteet vain muuttuvat ajoittain, mutta pysynevät vakiona. Ainoa mitä voi muuttaa oikeastaan on että miten niihin suhtautuu. 😌

Ainoa mitä voi muuttaa oikeastaan on että miten niihin suhtautuu. 😌
Tämä tässä se vedenjakaja.

Itsellä kyllä käytännössä elämä hyvin nautinnollista. Vituttelee kyllä niin harvoin, että en edes muista koska viimeksi. Joka päivä hyvä ja opin uutta.

Juur työn alla joku Jari Sarasvuon kirja ysäriltä. Mielenkiintonen aihe ja kertoo, että ihminen pystyy siihen mihin haluaa. Alussa oli vain pientä ongelmaa, että en pystynyt samaistumaan siihen, kun toitotettiin kuinka oma epäluulo ja epäluottamus saadaan pois, kun teet ja ajattelet näin. Mutta kun en edes ajattele niin, tiedän jo valmiiksi, että sen saa mitä tilaa. Epämukavuusalueella kulkeminen palkitsee monella tapaa. Raha huonoin mittari, parempia uudet kokemukset, uudet ystävyydet, uudet taidot ja sitä rataa. Raha toimii mittarina vain sille, että tehnyt asiat sen suhteen oikein, että asiakkaat tykkää. Ei sitä oletko nauttinut elämästäsi.

Eli kun antaa mennä epämukavuusalueelle, niin se palkitsee kyllä.

Back
Ylös Bottom