Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

-11.5
Noinkohan viittis lähteä uimaan, jotain ois pakko kyllä koittaa tehdä päivittäin.
Lenkillä kun välillä käynyt niin yhden rivarin pihalla havainnut jonkun todellisen naapurien ilon, siellä se milloin huudattaa smirgeliä ja milloin mitäkin kuulosuojaimet päässä. Vaikuttaa sellaiselta puuhakkaalta eläkeläiseltä jolla naapureita monin tavoin riemastuttavia harrastuksia päivät pitkät.

Kahvi loppu ja autoista minulle jäi tänään piuhalla lämpiävä versio eikä ole aikomusta sykkiä niin paljoa että jaksaisi sen käydä kytkemässä joten menee teen maisteluksi.

Kahvi loppu ja autoista minulle jäi tänään piuhalla lämpiävä versio eikä ole aikomusta sykkiä niin paljoa että jaksaisi sen käydä kytkemässä joten menee teen maisteluksi.
Ei oo mullakaan ajoa mihinkään niin en viitti hehkuttaa biiliä, aattelin kävellä 3km suuntaansa tämän takia:

Ei oo mullakaan ajoa mihinkään niin en viitti hehkuttaa biiliä, aattelin kävellä 3km suuntaansa tämän takia:
Kallista on, arkikahvina mulla 2,49€ ääsryhmän brändituotetta.
Kahvi on jostain syystä sellainen homma että ei ole meikäläiselle väliä mitä kuraa se on kunhan on kahvia.

ei ole meikäläiselle väliä mitä kuraa se on kunhan on kahvia.

Minulla sama ulosteen kanssa, aivan sama mitä plaatua sielä pannussa on, kykenen kyllä niellä sen enkä ala etes kyselemään mitä se on

voi johtua tietysti siitäkin, että ei ole tapana turhia höpistä, paljon helpompi vaan sanoa "tee", kun ruveta tiedustelemaan mitä laatuja olisi tarjolla

Minulla sama ulosteen kanssa, aivan sama mitä plaatua sielä pannussa on, kykenen kyllä niellä sen enkä ala etes kyselemään mitä se on

voi johtua tietysti siitäkin, että ei ole tapana turhia höpistä, paljon helpompi vaan sanoa "tee", kun ruveta tiedustelemaan mitä laatuja olisi tarjolla
Teen suhteen olen hienohelma, pitää olla jotain hyvää, hunajalla makeutettuna. Nyt mukissa vaniljainen versio.

Pitääpä huvikseen testata tuollainen Xtran kahvi, veikkaan että tulee pitkäkestoinen blandis jossa sitä sotketaan hissun kissun oikeisiin kahvinpuruihin.

Teestä tuli mieleen kun nainen katsoi yhteen mun kaappiin ja kysyi että minkä takia miehellä joka ei juo ikinä kahvia on noin vitusti erilaista teetä?
Noh tota.. kaikenlaiseksi lahjaksi saanut. Meni jopa läpi, ehkä.

Pitääpä huvikseen testata tuollainen Xtran kahvi, veikkaan että tulee pitkäkestoinen blandis jossa sitä sotketaan hissun kissun oikeisiin kahvinpuruihin.

Teestä tuli mieleen kun nainen katsoi yhteen mun kaappiin ja kysyi että minkä takia miehellä joka ei juo ikinä kahvia on noin vitusti erilaista teetä?
Noh tota.. kaikenlaiseksi lahjaksi saanut. Meni jopa läpi, ehkä.
Miks pitää keksiä ihme selityksiä? Eikö voi vaan suoraa sanoa, että niitä on siellä sen takia, että halusin saada pillua? Tai oletan, että sen takia ne siellä kaapissa on… sinä kun tommonen naisten kaataja olet.🤷🏻‍♀️

Miks pitää keksiä ihme selityksiä? Eikö voi vaan suoraa sanoa, että niitä on siellä sen takia, että halusin saada pillua? Tai oletan, että sen takia ne siellä kaapissa on… sinä kun tommonen naisten kaataja olet.🤷🏻‍♀️
Enmä mikään kaataja ole jos toinen nainen tänä vuonna.
Osa on oikeasti tullut joissain lahjakoreissa mutta olen kyllä ostanut vieraita varten kohtuullisen valikoiman niiden lisäksi, mun mielestä joskus tieto lisää tuskaa ja näki toisesta heti mitä ajatteli niin oli jotenkin huojentunut selityksestä.

kenwoodin tapaus kuullostaa vähän vastaavalta jos NAISoletettu ihmettelisi että miksi on ennen häntä ostettuja retonkeja laatikossa

Minulla muuten päiväysvanhoja! (ei liity mihinkään)

Back
Ylös Bottom