Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
20211130_095923.webp

Minä en väitä miksikään salaliitoksi mutta väitän että on eräänlainen massapsykoosi jossa osa päättäjistä ja asiantuntijoista on syvällä ja pahasti, sitten on iso osa ihmisiä jotka mieluummin nyökyttelee päätään muiden mukana ettei tule leimatuksia ja sitten se evvk sakki joka ajelehtii mukana.
Uskon myös itse että on vaarallinen +65 ikäisille, lihaville ja tiettyjä perussairauksia omaaville, myös muille arpavoiton kaltaisesti geneettisen loton mukaan.
Mutta sitä en ymmärrä kun kaikki niputetaan ihan samaan, on kautta aikain tehty riskiarvioita joiden mukaan on aivan hyväksyttyä että osa jopa kuolee mutta nyt on aivan jokaikinen vedetty samalle viivalle ja menon teema on "yksi kärsii, kaikki kärsii"

Salaliitoista tuli mieleen afrikka jossa Kiina mellastaa aivan vapaasti eikä länsivaltoja oikein tunnu asia kiinnostavan, melkein voisi heittää hypoteesin jossa Kiina olisi luonut koronan afrikkaa varten jonka olisi sitten käynyt "pelastamassa".
Sitä pelastusta onkin saanut ihan rauhassa antaa ja saanut eri maat velkavankeuteen siellä, nyt alkaakin ennennäkemätön luonnonvarojen ryöstö jota on valmisteltu koko 2000-luku ja tähän on varmasti länkkärit me mukaanlukien osallistuttu kehitysavulla.

Vielä kerran jos ei ole nimeä laittanut ja saa/pitää jakaa tutuille myös jotka heränneet.

Et sä kuuntele kuten nähdään, turha kertoa. Sulle on 2 vuotta syötetty tota ja sen korjaa vain sama auktoriteetti joka sua on manipuloinut. Kuten kyselin, meidän aivoissa on pakko olla jotain eroa kun sulle menee sukkana läpi tää ja mä terveenä en vain voi ymmärtää tota piikkikiimaa.
Mielestäni vain sotket minut johonkin toiseen, mä oon kaiken aikaa ollut rokottamispakkoa vastaan ja kyseenalaistanut kaikki passihölmöilyt. Näihin liittyviin adresseihinkin olen nimeni pistänyt, vaikken adresseista juuri perustakaan. Ilkeästi olen jopa naureskellutkin näiden poliitikkojemme hätäulostuloille. Siihen en kuitenkaan taivu, että kaikenlaisten internethuutelijoiden paskapuheita lähtisin peukuttamaan. Mulle riittää ihan hyvin, että poliitikot ovat umpikieroja - ei minun kuitenkaan itseni sellaiseksi tarvitse muuttua.

Eli väität että kentällä olevat lääkärit/sairaanhoitajat valehtelee?? Miten se matemaattisesti ei ole mahdollista? :)

Nekin valehtelee kyllä ja pahasti. Mutta eiköhän tässä tapauksessa ole niin, että nyt syytetään sinua valehtelijaksi.

Itselläkin on tässä lähipiirissä neljä lääkäriä, yhdeksän hoitajaa ja yksi lääkintävahtimestarikin. He taas kaikki sanovat, että rokotetut ruuhkauttavat tällä hetkellä todella pahasti teho-osastoa rokotehaittoinensa ja ollaan nyt ihan veitsenterällä. Kaksi potilasta vielä, niin kaikki leikkaukset joudutaan perumaan ja syöpäsairaat joudutaan siirtämään sairaalasta kadulle.

Huomaatko kuinka helppoa tämä on?

Se on varmaankin totta että varsinkin PK seutu on ruuhkautunut, mutta se ei liity covidiin oikeastaan mitenkään vaan siihen että se on bookattu täyteen jo ennen plandemiaa.
Meitä vaan koitetaan nyt syyttää tästäkin keinotekoisesta ongelmasta.

Totuus sattuu selvästi. Huvittaa tuo omahyväinen virnuilu mitä te harrastatte. Sekin on tuttua toimintaa ihan telkasta, kun näistä asioista ja monesta muusta kiistanalaisesta on puhe.
Ehkä se on teitä itseä varten ja saatte tunteen kuin toinen puhuisi jotain todella tyhmää vaikka oikeasti se aiheuttaa kovaa ristiriitaa teissä, koska epäkohdat aukeaa siinä mitä te itse toistatte robottina ja varmaankin haluatte uskoa sen olevan niin.
Edelleen mä virnuilen sille, että mun silmissäni jengi korvaa vain paskapuheen toisenlaisella paskapuheella ja jatkaa "uudestisyntyneinä" eteenpäin. Nytpä sinunkaan ei tarvitse olkiukkoilla enempää.

Edelleen mä virnuilen sille, että mun silmissäni jengi korvaa vain paskapuheen toisenlaisella paskapuheella ja jatkaa "uudestisyntyneinä" eteenpäin. Nytpä sinunkaan ei tarvitse olkiukkoilla enempää.
Ei se ole paskapuhetta jos näin on tapahtunut. Sinä tiedät sen itsekin.

Kuulemani mukaan, ei hätää, koska jo eilen A-studiossa osattiin antaa ennuste, että uusi rokote tulee vuodessa ja nopeutetulla hyväksynnällä muutamissa kuukausissa!

Hussin Lehtonen sanoi uuden rokotteen tulevan 6-12kk aikana (testit tähän päälle, vai mukana), mutta ei hätää Aivelo taisi veikkailla että nopetuetulla käsittelyllä ja ehdollisella luvalla max.100 pv niin on uusi rokote!

Eli ehditään hyvin (turhaan) rokottaa 5-12v lapset kaksi kertaa ja koko kansa kolmannen näillä turhilla rokotteilla ja sitten sama ralli alusta tuolla uudella!

#vapaus2035

Edes passilla et ole turvassa!

Modernan johtaja: nykyrokotteiden teho riittämätön omikronia vastaan​

Nyt helvetti pitäis unohtaa passin laajentamisjutut minnekkään!

Ai nekö oli tehokkaita Delttaa vastaan? Eikö vasta THL ilmoittanut, että rokote ”vuotaa” ja tästä syystä ei esim. laumasuojaa voi saavuttaa?

Enemmän ja enemmän Kummeli hommaa.

En sit tiedä onko ihmisillä nykyään joku pelko sairastamista / kipua kohtaan?

Itse ainakin sairastelin tosi rajuja flunssia teininä ja nuorena ennen kuin nielurisat poistettiin.

Päätä särkee toisinaan niin perkeleesti.

Kerran on ollut hemoglobiini 60, taju pysyi vain jos jalat oli kohotettuna jos silloinkaan.

Nähnyt kun syöpä vie läheisiä hautaan.

Sitten porukka päivittää someen, että yskittää ja kolottaa…

Ja ei en vähättele koronaa, sukulainen ollut teholla pari viikkoa, mutta suhteellisuuden taju tuntuu ihmisillä puuttuvan. Annetaan kuvaa, että jokainen rokottamaton on matkalla teholle.

Itse ainakin sairastelin tosi rajuja flunssia teininä ja nuorena ennen kuin nielurisat poistettiin.
Sama homma, skidinä korvatulehduksia kokoajan ja korvia puhkottiin vähän väliä. Risat vege ja se sairastelu loppui siihen. Itse muistan vaan ne korvan puhkomiset ja sen, että oksensin verta ja sain syödä jäätelöä aika paljon.

KORONAROKOTUKSISTA kieltäytyviä itävaltalaisia uhkaa jatkossa jopa 7 200 euron sakkorangaistus.

Uusi rokotuslakiehdotus on tarkoitus esitellä 6. joulukuuta. Die Presse -lehden näkemän alustavan lakiluonnoksen mukaan pakollinen rokotus koskisi jokaista Itävallassa pysyvästi asuvaa. Rokotukselta voi välttyä ainoastaan terveyssyistä.

Lakiehdotuksessa ei toistaiseksi ole otettu kantaa, koskeeko pakko myös tehosterokotusta.

Is

KORONAROKOTUKSISTA kieltäytyviä itävaltalaisia uhkaa jatkossa jopa 7 200 euron sakkorangaistus.

Uusi rokotuslakiehdotus on tarkoitus esitellä 6. joulukuuta. Die Presse -lehden näkemän alustavan lakiluonnoksen mukaan pakollinen rokotus koskisi jokaista Itävallassa pysyvästi asuvaa. Rokotukselta voi välttyä ainoastaan terveyssyistä.

Lakiehdotuksessa ei toistaiseksi ole otettu kantaa, koskeeko pakko myös tehosterokotusta.

Is

Jos tälläset menee läpi muualla niin ajetaan täälläkin kaikkea paskaa perässä

Eiks se passi vähän niinkuin mene punaiselle jos käy posin ottamassa? Vai himassako tää trolli sen testin teki?
Ei taida kääntyä. Jos olet saanut passin vihreälle saat qr-koodin, joka on voimassa x aikaan asti. En nyt tiedä kauanko se on rokotteilla(?). Sitten vaan tallennat sen tai tulostat paperille ja käytät sitä sinne x päivään asti vaikka ois kuinka korona päällä. Passi kun luetaan niin mitään tietoja ei tarkisteta yhtään mistään reaaliaikaisesti. Lukija vaan kertoo onko se qr koodi voimassa vai ei, mutta sitä ei tarkisteta yhtään mistään. Lukija toimii vaikka ei ois nettiyhteydessä. Tosi hyvin tehty homma. 😊

Back
Ylös Bottom