Täältä kun lukee, niin rokote on huijaus, suora myrkky joka tappaa ihmisiä. Mediaa ohjaa pfizer? Poliitikoita ainakin ohjaa. Korona on huijaus. Eliitti ohjaa maailman poliitikoita. Ei tiedetä mikä tai kuka, mutta näin. Kansa alistetaan. Omistus viedään. Pk-sektori tuhotaan.
Jos ei olekkaan näin, jossei sitä salalittoa olekkaan, jos on vaan erittäin paskaa politiikkaa ja paskaa johtamista pelkovaiston takaa. Silloin monelta tänne kirjoittajalta putoaa pohja elämältä. Maailmankuva musertuu. Identiteetti on pikkuhlijaa rakentunut jo totuuden tietämiselle ja leijonana olemiselle.
Loppuun vois sanoa Malisen sanoin, mä niin toivon että olen oikeassa (että salaliittoa ei ole, eikä kansaa alisteta). Saatte tulla syyttämään ja haukkumaan jälkikäteen että olin oikeassa, mutta ihmisyyden takia toivon.
Disclaimer loppuun, kun tulette haukkumaan lampaaksi ynnä muuta narratiivin noudattajaksi. En ota kantaa etteikö salaliitto ja kansan alistaminen olisi käynnissä, voi yhtä hyvin olla kun olla olematta. Mutta jos ei ole, niin monelta murenee minäkuva.