Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä vikaa ääsjoen juomavedessä on kun pelkkää valitusta ja narinaa.
No en minä ääsjokea syytä. Kyllä nämä geenit on saatu pohjoisemmasta suomesta. (tosin vähän kauempaa historiaa geenit tulee taas eepeelle)

Minkäs teen kun oon geeneiltäni plaihapläski kääpiö?

Mikä herättää eniten fiiliksiä?
9B225F96-D5F2-4821-81E3-4C4A94366AC8.webp

No en minä ääsjokea syytä. Kyllä nämä geenit on saatu pohjoisemmasta suomesta. (tosin vähän kauempaa historiaa geenit tulee taas eepeelle)

Minkäs teen kun oon geeneiltäni plaihapläski kääpiö?
Kroppa kun veistos, tyylikäs daami, lääkäri, possu, paljon rahaa ja hienot harrastukset 🤷🏻‍♂️

Ehkä parempi se kumminkin kuin tämä että kaikki lahjat on keskikehon rakennukseen ja siitä läskistä ei pääse sitten mitenkään eroon. Eikä lihastakaan tule.
Nojoo, ei tätä enää tässä iässä oikein jaksa pahana pitää. Kunhan pysyisi suurinpiirtein siinä kunnossa, ettei nainen nyt ihan jokakerta käännä katsettaan pois kun tässä kotosalla ilman vaatteita on.

Siinä tavoitteet nykyään 😂

en keksi ensimmäistäkään syytä kysms een: Miksi?

sensijaan keksin usean vastauksen miksi ei

esimerkki: jos vetäisen yhden pöllin, hengitän huonosti seuraavat kaksi päivää
No mutta täähän sen ratkaisee, sikareita tai piippua kun ei kuulu vetää henkeen, joten ei haittaa hengitystä.

Sama se minulle on, mutta koska annat elämästäsi aika ankean kuvan, suosittelen etsimään uusia hedonistisia nautintoja, kun einkai huonomminkaan voi mennä?

No mutta täähän sen ratkaisee, sikareita tai piippua kun ei kuulu vetää henkeen, joten ei haittaa hengitystä.

Sama se minulle on, mutta koska annat elämästäsi aika ankean kuvan, suosittelen etsimään uusia hedonistisia nautintoja, kun einkai huonomminkaan voi mennä?

olen minä yhtesti helssingissä käynyt tupakkikaupasta ostamassa sikarin ja kävelin eduskuntatalon rappusille tupruttelemaan

se oli oikein semmonen pienen pippelin paksuinen

Back
Ylös Bottom