Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Marshmallow-flavoured-cider_900x.jpg

Minulla on jääkaapissa vaahtokarkki odottamassa sopivaa maisteluhetkeä. Saa nähdä onko se tänään illalla vaiko joskus myöhemmin.

Parma Violet näkyi olevan cittarin tarjonnassa myös. Pitänee jemmata jollain kauppareissulla.
Toffee Apple on testattu ja oli ihan ok.

18945.photo.2.jpg

Olin XXL:ssä käsilaukkutelineenä. Ohi kävellyt myyjä hymyily myötätuntoisesti.

Minä käyn sielä katselemassa myyjäoletettujen perseitä onely, heillä kun semmoiset tiukat työhousut aina jalassa

ikinä sieltä mitään ostettavaa ole!

Olin XXL:ssä käsilaukkutelineenä. Ohi kävellyt myyjä hymyily myötätuntoisesti.
Voi olla, että hän luuli että käsilaukku on sinun joka aiheutti hymyilyn. Canceloi hänet välittömästi, tuollaiset moukat olettavat että miesoletetut eivät voi pitää käsilaukkua!1!!!11

Sitähän alkaa olla hiihtokausi. Itsehän olen fiksuna miehenä valmistautunut siihen velttoilemalla sohvalla koko tämän syksyn. Näin ollaankin saatu se vähäinenkin kunto kesän jäljiltä hukattua ja päästään varmasti taas kokemaan sitä tuttua tuskaa ja epätoivoa suksilla...

Back
Ylös Bottom