Päivän tartuntakuja kun katsoo niin suosittelen kaikille että menisivät ottamaan rokotteen. Yhdessä voimme tämän pandemian voittaa.
Jakedeus teki uudet tunnukset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivän tartuntakuja kun katsoo niin suosittelen kaikille että menisivät ottamaan rokotteen. Yhdessä voimme tämän pandemian voittaa.
Täytyy ihan tosissaan pohtia jos/kun EU antaa tälle tilapaisen myyntiluvan josko menisi tämän ottamaan. Tai ainakin näin alustavasti mielummin otan vanhalla tekniikalla (sama kuin HPV-hep B) tehdyn rokotteen kuin mRNA:n..
Miksi sellainen tulisi tällä flunssalla? Ei sellaista pakkoa saa tulla/sitä ei voi hyväksyä. Ymmärrän jos otat/teet asiat koska näet ne tarpeelliseksi. En ymmärrä jos teet "pakosta" asian.Tuosta just laitoin et se voi olla ainut mitä harkitsen jos tulee ns pakkotilanne
Niinpä. Kaikki ei todellakaan ole sitä miltä netissä näyttää. Kaikki ei ole myöskään sitä mitä hesari,Yle, IL ja IS näyttää. Jos tarkkailet ihan reaalimaailmaa niin voit huomata että mitään hirveää pandemiaa ei olekkaan missään muualla kuin noiden lehtien sivuilla ja netissä. Oikeuksien hupeneminen taas näyttää realisoituvanNiinhän säkin teet, että selität asian niin että se on sulle suotuisa.
Itse ajattelen vähän laajemmin.
Kaikki ei ole siltä miltä netissä näyttää.
Amerikassa oli ongelma kun hevosten lääkettä käytti ihmiset väärin.
Itse vaikuttavan lääkeaineen toimivuuteen olen ottanut kantaa toteamalla, että toimenee ja mielenkiinnosta näen tutkimuksia siitä.
Kaikenkaikkiaan rokotetta on annettu niin pitkällä aikajänteellä, että se kattavuus jne. vaihtelee. Eli osaltaan itse kyllä turhaan sanon mitään rokotteesta. Ehkä 2 rokotetta, kattavuus yli 80 koko väestö puilenvuoden sisään. Mutta siinäkin jo ns.myöhässä joten turha lause.
Pakkotilanteessa jos on 700 000 rokottamatonta niin mitähän meille tehdään. Laitetaan vankilaan????Tuosta just laitoin et se voi olla ainut mitä harkitsen jos tulee ns pakkotilanne
Koska he ovat uhka narratiiveille mitä ajetaan.Miks terveet ihmiset laitettais vankilaan ?
Repesin nauramaan tälle :D En ota, LOL.Päivän tartuntakuja kun katsoo niin suosittelen kaikille että menisivät ottamaan rokotteen. Yhdessä voimme tämän pandemian voittaa.
Mä vaan kelailin että mitä meille rokottamattomille tehdään jos meitä on 700 000. Ei me vankiloihin mahduta. Sit jos ei suostuta maksamaan mitään sakkoja niin mitä ne meille meinaa tehdä. Siksi uskonkin että kaikki painostaminen on vaan propagandaa ja sanahelinää.Miks terveet ihmiset laitettais vankilaan ?
Pidän kanssa bluffina täysin. Toki täytyy aina olla varpaillaan, mutta silti puhe ja pelottelu on ilmaista tällä hetkellä edelleen noille. Koittavat 3. piikkiä aivopestä nyt.Mä vaan kelailin että mitä meille rokottamattomille tehdään jos meitä on 700 000. Ei me vankiloihin mahduta. Sit jos ei suostuta maksamaan mitään sakkoja niin mitä ne meille meinaa tehdä. Siksi uskonkin että kaikki painostaminen on vaan propagandaa ja sanahelinää.
Ensin laitetaan teidät rakentamaan ne vankilat ja sitten pääsette istumaan. BOOOOOM!Mä vaan kelailin että mitä meille rokottamattomille tehdään jos meitä on 700 000. Ei me vankiloihin mahduta.
Mistä ihmeestä sä tuon boldatun keksit?Niinhän säkin teet, että selität asian niin että se on sulle suotuisa.
Itse ajattelen vähän laajemmin.
Kaikki ei ole siltä miltä netissä näyttää.
Amerikassa oli ongelma kun hevosten lääkettä käytti ihmiset väärin.
Itse vaikuttavan lääkeaineen toimivuuteen olen ottanut kantaa toteamalla, että toimenee ja mielenkiinnosta näen tutkimuksia siitä.
Kaikenkaikkiaan rokotetta on annettu niin pitkällä aikajänteellä, että se kattavuus jne. vaihtelee. Eli osaltaan itse kyllä turhaan sanon mitään rokotteesta. Ehkä 2 rokotetta, kattavuus yli 80 koko väestö puilenvuoden sisään. Mutta siinäkin jo ns.myöhässä joten turha lause.
Laittakaa vaan meidät rokottamattomat vaikka 2kk koteihin niin katotaan leviääkö se korona :DDDDDD
Ei se riittäisi. Jos tälle hulluudelle antaa yhtään löysää se vetää vain syvemmälle.Joo, tuo passais mulle. Aikaisemminkin sanoin, että voisin olla sen 2kk kotosalla ihan rauhassa, jos siitä rokotetut saisi mielenrauhan.
Aika ovelaa - pelästyikö pöpö jo pelkästä suosituksesta vai alkoivatko ne käyttämään sitä salaa?”Kuu ja tähtet taivahalla vilkuttaa
renki tytön kanssa metsään nilkuttaa
Pusi pusi kuuluu pian jo kuusen alta
tytön kamppaa kohta pojan jalka
Kuusen vieressä on vanha pinja
poika häippää, taisi olla ninja
Tyttö suree heti paljon Tapaniaan
tapahtumat sijoittuvat tässä vanhaan Japaniaan”katso liitettä 236214
Miksi sellainen tulisi tällä flunssalla? Ei sellaista pakkoa saa tulla/sitä ei voi hyväksyä. Ymmärrän jos otat/teet asiat koska näet ne tarpeelliseksi. En ymmärrä jos teet "pakosta" asian.
No kenellä muka olisi? Ei itselläkään.Jos tulee vaikka passi työpaikalle asti niin ei riitä pitoa tilillä maksella autoa ja omakotitaloa
Vttu toi ois sairasta sinällään, jos rokotuksen tai siis sen puutteen takia lähtis työpaikka alta. Asunto, autolainat jne on kumminki aika monelta. En mä tollasta skeenariota oo tullu ees aatelleeks..Jos tulee vaikka passi työpaikalle asti niin ei riitä pitoa tilillä maksella autoa ja omakotitaloa
Jotkut maat ovat jo poistaneet testin vaihtoehdoista. Esim. Tsekki hyväksyy enää tuplapiikit tai max. 6kk sit sairastetun nuhan.Itsellä ei ole mielenkiintoa ottaa rokotetta, mutta tässä alkaa periaatteet tulla "kalliiksi". Oma pääkoppa tarvii vähän väliä ulkomaan lomamatkoja, voi olla vaikeaa päästä mihinkään ilman rokotepassia ensi vuonna. Juuri kävin Espanjassa, se onnistui suht vaivattomasti Finnairin testipisteen kautta 65€ köyhempänä (48h testauksella ennen matkaa).
Toisessa vaakakupissa painaa uutiset, että kohta se kaksi rokotusta ei riitä ja pitää ottaa buustereita yms. Tähän kun lisätään muiden maiden mahdolliset liikkumis/aukiolorajoitukset, mikä taas vähentää mielenkiintoa mennä kyseisiin maihin lomailemaan, itselle esim se maski naamalla liikkuminen on kaukana ideaalisesta lomasta.
En nyt mene vannomaan, mutta aika paljon saa tapahtua että sen mRNA-rokotteen menisin ottamaan vapaaehtoisesti..