Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Periaatteessa tunginkin. Roaccutania murrosiästä asti 4 kuuria joka pasko oman hormonitoiminnan ja siitä joutu hyppäämään korvaushoidolle et sai elämän takasin. Ootko nyt tyytyväinen?
Toi oli kyl karsea aine tuo roacuttan. Itse vedin pienen kuurin siis sinunkin kuureihin verrattuna varmaan 3kk ja tuntui että pää sekoaa. Olin varmaan vähän reilu 20v tuolloin.
En tiedä toimiko ees vaan ajan kanssa sitten iho rauhoittui. Muistan vaan että tuntui kuin olisi tullut hulluksi.

Toi oli kyl karsea aine tuo roacuttan. Itse vedin pienen kuurin siis sinunkin kuureihin verrattuna varmaan 3kk ja tuntui että pää sekoaa. Olin varmaan vähän reilu 20v tuolloin.
En tiedä toimiko ees vaan ajan kanssa sitten iho rauhoittui. Muistan vaan että tuntui kuin olisi tullut hulluksi.

Mulla pisin oli 9-12kk 60-80mg ja se jätti jälkensä. Ikää oli 19 sillo. Lääkkeestä väliaikanen hyöty

Mulla pisin oli 9-12kk 60-80mg ja se jätti jälkensä. Ikää oli 19 sillo. Lääkkeestä väliaikanen hyöty
Voihan paska. No nää on näitä. Täytyy kyllä sanoa, että omakin kokemus sai vähän skeptiseksi erinäisten lääkkeiden oikeista hyödyistä ja kun miettii kuinka vitun kallista tuo vieläpä oli

Rokottamattomien ja rokotettujen potilaiden asettaminen eriarvoiseen asemaan on täysin kestämätön ajatus, sanoo Tyksin tehohoidon ylilääkäri​

Back
Ylös Bottom