Mitä helvettiä tuo valkonen paska tuolla pihalla on?
View: https://www.youtube.com/watch?v=ta6c83HCO9s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Minä olen jo: pessyt pyykkiä, tiskannut, silittänyt lakanoita, siivonnut parvekkeen, vaihtanut paristot (jouluvalojuttuihin!!) ja nyt on lounaskeitto liedellä porisemassa.
Sitten aion viedä pois ongelmajätteitä, käydä kaupassa ostamassa lisää paristoja ja palauttaa kirjat kirjastoon.
Ihmeellistä, mitä muutama tabu saa aikaan
Luntakin on maassa❄
Koiratkin saapi tähän baariin tulla.katso liitettä 236156
Todellakin on, kun ei moottorin kasaamiseenkaan tarvita momenttiavainta ollenkaan.On nuo kyllä melkoisia seppiä:
Pitäisiköhän tänään tehdä jotain järkevää?
Se on merkki vaihtaa juoksukengät monoihinMitä helvettiä tuo valkonen paska tuolla pihalla on?
Noup, poistivat sen stimulantin joka teki siitä hyvän.Edit, Jack3D löytyy näköjään vieläkin jenkkilästä. Sisältääköhän etelleen samat tehuaineet.
Olin musaiikia kuuntelemassa.hurmasitko tuon kalpean oletetun?
Olin musauuiikia kuuntelemassa.
Iskupaikat on eripuolella kaupunkia.
tuskin! uosteellä aijjon käydä, muita suunnitelmia ej oleee
Minä kun olen luullut, että isket paikassa kuin paikassa
Tällaisen kuvaston esilletuonti aiheuttaa minulle turvattoman olon. Toivoisin että kaikki joilla on sämpylä pohtisivat oikeuksiaan valita siihen täytteet. Ehdottaisiin ettei julkisuuteen levitetä kuin kuivan sämpylän kuvia niin herkkä foorumiyleisö voi säilyttää oikeutensa fantasioida niihin omat oikeoppiset täytteet.Toinen oli siis jo käytetty…
Ajokelikin mukava kun voi halutessaan pistää etuvedon sivuluisuun.Oli muuten aamuyöllä lipat arkipolkupyörällä lähempänä kun +10vuoteen
lunta satanun jään päälle niin kävi hiitsiikkerit, ysikympissä mutkassa takapyörä alta ja sitte se tökkäs
en vieläkään ymmärrä miten pysyin pystyssä
ehkä alkoholilla oli osuttaa asiaan? oli rento suoritus, ei vääntänyt väkisin vastaan
No hyi helvetti. Pitääkin varmuuden vuoksi pysyä sohvalla koko päivä.maanantaina turmasalissa kuunnellaan Nightwishiä ja Amaranthea