Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sun pitää muuttaa johonkin kaupunkiin, jossa on ihmisiä :D
Kaupungeissa ihmiset ovat niin toisistaan vieraantuneita ja ihmispelkoisia. Hellsingissä tervehdin kerran bussikuskia niin hän vaan katsoi silmät pyöreänä, ei Tampereellakaan kaikki tervehdi.

Pienemmässä kaupungissa taas on ihan normaalia jos tuntematon ihminen alkaa juttelemaan. Mutta olettamus, että maalla ihmiset ovat paljon rennompia ja rauhallisempia kuin ihmiset kaupungeissa.

View: https://youtu.be/fJ2o3vU0I8w

Tai no niin...

View: https://youtu.be/bV8Hgn2-5tw

Eilen haahuilin Hellsingin läpi kun kävin kakkostyöpisteellä. Helvetisti hyvännäköistä kissaa. Kivasti ihmiset anoi tilaa kun oli naama ihan norsunvitulla.

Eilen haahuilin Hellsingin läpi kun kävin kakkostyöpisteellä. Helvetisti hyvännäköistä kissaa. Kivasti ihmiset anoi tilaa kun oli naama ihan norsunvitulla.

Anoiko ihan polvilteen vai snadisti kumartaen?

Itse olin eilisen päivän Vantaalla. En tykänny. Ens viikolla isolle kirkkolle taas. Varasin hotlan triplasta. Onko ok? Haukuttu kauppakeskusta ainakin. S-hotellit siitä hyviä että saa lounaan s-cardilla.

3kk olen syönyt hotellissa joka aamu saman aamupalan. Kohta alkaa mukagöggeli tökkimään. Olisi edes välillä märkää piirakkaa tarjolla kahvin kera.

No, 13h työpäivän jälkeen sitten voi ottaa vähän lohturuokaa ja olutta.

Ainut kerta, kun olen ollut Hellsingissä hotellissa, oli ompussa. Illalla keikka ja aamuyöstä piti lähteä lentokentälle. Kävi helpommin kuin himan kautta sompailu.

Anoiko ihan polvilteen vai snadisti kumartaen?

Itse olin eilisen päivän Vantaalla. En tykänny. Ens viikolla isolle kirkkolle taas. Varasin hotlan triplasta. Onko ok? Haukuttu kauppakeskusta ainakin. S-hotellit siitä hyviä että saa lounaan s-cardilla.
Hyvä on, jos otit ylhäältä. Näkee melkein kotiin saakka.

3kk olen syönyt hotellissa joka aamu saman aamupalan. Kohta alkaa mukagöggeli tökkimään. Olisi edes välillä märkää piirakkaa tarjolla kahvin kera.

No, 13h työpäivän jälkeen sitten voi ottaa vähän lohturuokaa ja olutta.
Aika kova. Itsellä vajaa viikko ja ei uppoo enää kuin leipää ja puuroa.

Toki, riippuen kohdemaasta mitä tarjolla. Mutta suomen työreissuilla noin, eli alkuun pari päivää pekunia ja kaikkea muuta täyttävämpää. Muutama päivä niin menee enää leipää tai puuroa ja kahvia.

Minä töissä kerran hihkaisin jonkun asian yhteydessä: ”Yippee-ki-yay, motherfucker”, eikä ne tienneet mistä tuo lausahdus on! Sivistymättömiä idiootteja.😱
No todella! En luottais sellasiin ihmisiin ollenkaan.

Kaupungeissa ihmiset ovat niin toisistaan vieraantuneita ja ihmispelkoisia.
Niin on ja siksi minäki oon aina tervehtiny naapureita sitkeästi niin kauan, että ovat alkaneet mutista takasiki jotain. Varmaan pitävät lähinnä hulluna ja ajattelevat, että helpommalla pääsee kun tervehtii takasi.

Voi perse.

Eläinsuojeluyhdistykseltä hankkimansa kissan vasaralla kuoliaaksi hakannut (ja masturboi sen ruumiin päälle) "taitelija" pitää näyttelyä Kalakukkolassa.

Jos menen hieromaan kissankakkaa tauluihin, niin voinko kuulustelussa sanoa "äänet käski" ja päästä ilman sakkoja???

Voi perse.

Eläinsuojeluyhdistykseltä hankkimansa kissan vasaralla kuoliaaksi hakannut (ja masturboi sen ruumiin päälle) "taitelija" pitää näyttelyä Kalakukkolassa.

Jos menen hieromaan kissankakkaa tauluihin, niin voinko kuulustelussa sanoa "äänet käski" ja päästä ilman sakkoja???
Suosittelen hieromaan sitä kissanpaskaa suoraan siihen "taiteilijaan".

Back
Ylös Bottom