Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eijjoo. Kitkat riittää hyvin, jos ja kun pääasiassa isoja teitä ajaa.
Jäänyt aika vähiin noi sivuteillä ajelut viime vuosina, siksi toisekseen aina ennenkin selvinnyt vajaavetoisella ja ties millä pakettiautoilla minkä perä ei paina tyhjänä mitään.
Olen kyllä nastamies ollut henkeen ja vereen, pitää nyt katsoa noi lähellä elämänsä loppua olevat kitkat miten pitää kun vaihdoin just alle. Sitten tekee tämän suuren päätöksen.
E: on kyllä eroa noilla kitkoilla kesäkumeihin, tuollaisella kaksi tonnia painavalla kapistuksella ei ole tarkoituksettasti kiva olla nelipyöräluisussa jota kokeilin viikko sitten. Olin just vaihtanut ne kitkat alle ja vähän vauhdilla vedin jyrkästä kurvista että ehtii valoista niin meinas pito kadota märällä asfaltilla.

Tää on aina yhtä jännä argumentti. 400 heppasesta takavedosta ole lähteny 6 vuodessa yhtään nastaa talvirenkaista, eikä muistakaan varmaan vuosikymmeneen.

Te taidatte uusia renkaat melko usein, etkä aja niitä loppuu kuten suurinosa autoilijoista tekee? eiköhän ne natsat alakkin pääasiassa irtoilemaan, kun renkaat ovat olleet vaihtoiässä/kunnossa jo vuosia

Tää on aina yhtä jännä argumentti. 400 heppasesta takavedosta ole lähteny 6 vuodessa yhtään nastaa talvirenkaista, eikä muistakaan varmaan vuosikymmeneen. Olisko kumminkin kivet renkaan kuvioiden välistä mitä sieltä lentää?

No joo, eiköhän ne kiviä enimmäkseen. Itseltä mennyt nykyisestä yksi sumari ja kolme sellaista isompaa jälkeä tuulilasissa. Pahin mahdollinen ajettava kehä3 liittymiä paljon ja 100km/h niin paskaa tulee tielle ja sen kohtaamisnopeudet sitten sellaisia että klasi ei kestä.

Kahvia mennyt ennenkin aika tavalla, mutta nyt kun on kotonakin täysautomaatikone, niin hiukka liian helposti käy hakemassa aina kupin täyteen.

työpäivinä 5kup & ehkä ulosteellä

viikonloppuna 2kup aamukahvia & ulosteellä

Ei ole tullut juotua kofeiinillista kahvia sitten tammikuun 2017 jälkeen.

Energiajuomia menee joskus.

en ole ikinä ostanut nastarenkaita
En ole ikinä ostanut kitkarenkaita, enkä osta.
Te taidatte uusia renkaat melko usein, etkä aja niitä loppuu kuten suurinosa autoilijoista tekee? eiköhän ne natsat alakkin pääasiassa irtoilemaan, kun renkaat ovat olleet vaihtoiässä/kunnossa jo vuosia
Jaa-a.. Samat on 6 talvea ollu alla, paistoleima -13&14.

Sen lisäksi, että porukkaa mättää mättöruokaa ja juo viinaa, se myös kittaa valtaisat määrät kahvia :confused: Voi turmellus.

Minulla menee ehkä noin kaksi kuppia kahvia vuodessa. Energiajuomia nolla. PepsiMaxiakin saa nykyään kofeiinittomana.

Kolmiolääkkeitä sitten toisinaan.

Semmitä rengasalan ihmisiä tunnen, niin rengas alkaa vanheneen ennemminkin siitä, kun sillä lähdetään rullaan. Ei siitä kun se on paistettu. Näin siis itse ymmärtänyt.

Gummit pitää myös sisäänajaa. Moniko tekee tämän.

Back
Ylös Bottom