Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Edelleen en omalla kohdallani kutsuisi 3 viikon tai edes 3 kuukauden seukkailua parisuhteeksi.
Jos kolmekin kuukautta ei riitä, niin toki sulla on joku aikamääre mielessä? 6-12kk? Ja siis mielenkiinnosta kysyn, koska näitä käsityksiä on niin erilaisia. Edellisessä suhteessani riitti vajaa 2kk kun nainen piti jo automaationa että tämä on seurustelusuhde.

Jos kolmekin kuukautta ei riitä, niin toki sulla on joku aikamääre mielessä? 6-12kk? Ja siis mielenkiinnosta kysyn, koska näitä käsityksiä on niin erilaisia. Edellisessä suhteessani riitti vajaa 2kk kun nainen piti jo automaationa että tämä on seurustelusuhde.
Toiko vähän vai paljon? Nyt riitti 1 viikko toisella mutta ei haittaa kun sopi myös mulle. (aika nyt taas vähän mistä laskee 1-3 viikkoa)

Jos kolmekin kuukautta ei riitä, niin toki sulla on joku aikamääre mielessä? 6-12kk?
Eli mulle siis parisuhde on eri asia kuin se, että seurustellaan. Koen parisuhteen syvempänä.

Toki, jos seukkailen niin olenhan silloin parisuhteessa mutta kuten tuossa edellä sanoin, niin minulle parisuhde on jotain syvempää.

Tällä tässä nyt toinen puhuu aidasta ja toinen seipäästä.

E: enkä siis osaa sanoa mitään aikaa siihen koska voin alkaa seurustelemaan.

Seurustelu alkaa siitä, kun mies kysyy naiselta: "Haluatko olla mun nainen?" ja nainen vastaa kuuluvalla äänellä "Kyllä!" Vaihtoehtoiset vastaukset tulkitaan aina "Ei!" eikä seurustelu ole alkanut. Kysymyksen voi kysyä heti tai myöhemmin, mutta viimeistään 3 kk ensisuudelmasta. Kysymys esitetään selvinpäin ja kassit tyhjinä, muuten se ei ole pätevä.
Avioliitto alkaa siitä, kun pappi vihkii.
Tämän jälkeen yhteispeitto on hyväksyttävää. Sitä ennen syntiä. Jos naisen on välttämätöntä nukkua koirien seassa kysymyksiä ei esitetä.

Katsotaan illempana onko yhtään ryyppäilytuulella.

No nyt olin, mutta... odotin hieman liikaa... tietenkin.
Makea, päärynäsiiderimäinen, valmiiksi jo hieman väljähtänyt, helppo. Kaipaisi hitusen raikkautta.

Samaan rappioon vielä toinenkin leffaa katsellessa:
6430066140398

Ärsyttävän pirteästi kuohuva, lasiin kaataminen vaatii hermoja, suorastaan kettuilevan pirskahteleva,
Alkuvaikutelma rapea ja hitusen kitkerä, pehmenee loppua kohden. Ihan jees.
Olisi ehkä maistunut vielä yksi, mutta leffa loppui.

muista nyt ne käsimerkit!
Näyttäisi vokotilla olevan strategisia kohteita paarissa. Nyt on jännät hetket.
Eliccäs naaraita näkyvillä 👍

kävi sillätavala, etä molemmat NAISoletetus, sekä tumma että vaalea hengalivat sekä lämmittely yhtyeen, että pää eseiintyjä yhtyeen minun vieressäni
lämmittely-yhtei noin 5m, pääesiitynä-yhteye jo häjuetäisyys, alle 2m

tein siinä henkilökohtaista kemiallista koetta, jonka tulos:

liian vähän humalaa, ei uskalla, ja silmän räpäyksessä se vaihtuu liian paljoksi humalaa, ei kehtaa
välitilaa en havaannu lainkaan!

eli: en pistänyt tikkua ristiin pariuumiseni edistämiSeksi: koska, suurin syy;en uskalla

Valtaosa miehistä on ihan samassa tilanteessa kuin jäsen V, minä tunnistan täysin tuon hänen aiemman kuvauksen.
Sitten kun ottaa tarpeeksi alkoholia niin johan uskaltaa mutta sitten onkin se ärsyttävä känniääliö, aikaa sitten tullut siihen tulokseen että sitten kun dokataan niin dokataan ja sitten kun on naishommeleita niin ei dokata.
Edelleen ehdotan jäsen V:n ratkaisun olevan facen sinkkuryhmät ja niiden tapaamiset, ei sielläkään heti ole piparia rivissä tyrkyllä (joskus on tosin) mutta siinä pääsee ihan luvan kanssa tutustumaan naisiin. Sitten kun törmäät tälläiseen pirkkoon jonka tavannut jossain sinkkujutussa niin hyvinkin mahdollisesti hyppää siiderin voimalla kaulaan halailee jos mies osaa olla yhtään ihminen.

Muista kumi, tuli vaan mieleen kun kakara herätti taas tarpeettoman aikaisin tänään....

Naisilla on se hyvä vaikutus minuun että mieluummin vaihdan alkoholin laatuaikaan toisen kanssa, viime vuonna kun oltiin lapissa yhden daamin kanssa ja lähdettiin hänen sukulaisen miehen kanssa illalla kuppilaan niin toinen oli ihan kauhuissaan kun ei ollut koskaan nähnyt minua humalassa. Ei kyllä nähnyt silloinkaan kun taisi mennä 5-6 pitkää illan aikana.

sitten kun dokataan niin dokataan ja sitten kun on naishommeleita niin ei dokata.
Juuri näin. Ihmissuhteet hoidetaan ilman alkoa.

E: siis toki se on kiva jutella a-alueella mutta siitä eteenpäin sitten kun aletaan jatkoa miettiä niin mahdollisimman vähän promilleja.
facen sinkkuryhmät
Hyvänen aika! Nehän ovat aivan kamalia paikkoja 😱

En voi käsittää miten yläkerran lapsi voi itsenä niin paljon.

Ilman niitä ois ollut aika synkät kohta kolme vuotta, tuonut tekemistä ja ystäviä sekä ihan kumppaniehdokkaitakin.
Kuten myös nyt tämän nykyisen.
Kiva kuulla, että on noinkin.

Minusta siellä pyörii vaan hulluja, epätoivoisia ihmisiä.

Back
Ylös Bottom