Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos on rahaa, joutuu palkkaan kuskin. Ei kestä ottaa päiväsakkoja.

Jos olisi rahaa niin ottaisin heti kuskin. Ja unelmien autoni Beford CA -65 'pikkuisen' muokattuna kunnon laiskanlinnan taakse, jossa voisin unohtaa ajamisen tylsyyden ja lipitellä rommikolaa.

Jos minulla olisi RUF turbo, 65 AMG, RS7 tms. ns. liukkaampi menepeli alla, niin tuskinko vain malttaisin ajella kiltisti jonon perillä ohittelematta niinkuin kuuluisi.
Tarpeelliset ohitukset tehdään turvallisen vikkelästi, mutta loput 99% ajasta ajetaan ihan kiltisti.

Radalle vaan sitten ajamaan oikeasti, tai jos haluaa sydän kurkussa ja kaasu pohjassa mennä niin Saksaan vaan.

Näkyvä varakkuudella pröystäily on niin mautonta ja vulgääriä, että se aiheuttaa minussa väkevän myötähäpeän tunteen. Kannatan hillittyä charmia.

thatsnoneofmy.webp

Sinkkuna minua tympäisi, etteivät naiset millään tajunneet miten rikas olen. Koska olin teknologian kehityshommissa silloin, keksin erinomaisen ratkaisun: Älyrannekello jonka näytöllä pyörii tilin saldo reaaliajassa. Naisten ei tarvitse ymmärtää oikeiden arvokellojen päälle ja niin me aidosti rikkaat erottautuisimme tyylikkään vähäeleisesti, mutta selkeästi rich curios rolexi miehistä. Statuksen esittely softan avulla vaatisi tietysti security platformin, joka estäisi kellon hakkeroinnin ja naisten kellistämisen piraattidatalla.
Jos joku köyhä lukee tämän ja jaksaa uurastaa niin idean saa vapaasti toteuttaa. Ostan heti eikä hinnalla niin väliä. 🤑

Älyrannekello jonka näytöllä pyörii tilin saldo reaaliajassa

saiko tuolla tyhmiä vai viisaita NAISia?

Minun pitäisi pistää salkun arvo, kai sitä viisaat naiset sen ymmärtää että ei ole järkevää makuuttaa rahoja tuottamattomalla tilillä
jos tilin saldo näkyisi kellossa se olisi tänään 470,93
ei toimisi tilin saldo kellossa allekirjoittaneella

YoursVesa

Näkyvä varakkuudella pröystäily on niin mautonta ja vulgääriä, että se aiheuttaa minussa väkevän myötähäpeän tunteen.
Aivan. 🤦‍♀️

Silloin nuorena ja nättinä, jotain parikymppisenä, olin silloisen poikakaverin ja hänen kaverinsa kanssa baarijonossa tammikuussa. Tämä hänen kaveri, jolla kyllä siis oli pinkka kunnossa ei siinä mitään, yritti kovasti tehdä asialla vaikutusta. Rehenteli minulle siinä meidän kolmen jonottaessa, että hänellä on niin paljon rahaa, että voisi ostaa tämän koko baarin!
Totesin hänelle, että luulisi sitten hoitavan meidät sisälle mutta täällä se vaan rahamies pakkasessa seisoo...
(Eikä edes ymmärtänyt ottaa vinkistä vaarin ja järjestää edes MINUA rahalla sisälle. Juntti. Hidasälyinen. Tökerö ottaen huomioon, että olin kuitenkin hänen kaverinsa tyttöystävä. 🤦‍♀️🤦‍♀️ )

Back
Ylös Bottom