Tässä on asiavirhe. Eijole päkkiä, voimamaha, mutta karvaton ja ilman voimaa.Ja liian kireässä kunnossa.
Doktorin päkki ei sovi sylvin kriteereihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä on asiavirhe. Eijole päkkiä, voimamaha, mutta karvaton ja ilman voimaa.Ja liian kireässä kunnossa.
Doktorin päkki ei sovi sylvin kriteereihin.
Jos on rahaa, joutuu palkkaan kuskin. Ei kestä ottaa päiväsakkoja.
Helpompaa kun ajaa rajotusten mukaan. Jos siis tykkää ajaa.Jos on rahaa, joutuu palkkaan kuskin. Ei kestä ottaa päiväsakkoja.
Tuo on totta. Miehet rupsahtaa niin varhainSylvi on jo todennut että olen liian vanha ja rupsahtanut hänelle.
Minä myös
Mutta edelleen multa kysyttiin paperit viime vkonloppuna. Oluen ostamiseen.Tuo on totta. Miehet rupsahtaa niin varhain![]()
Jos minulla olisi RUF turbo, 65 AMG, RS7 tms. ns. liukkaampi menepeli alla, niin tuskinko vain malttaisin ajella kiltisti jonon perillä ohittelematta niinkuin kuuluisi.Helpompaa kun ajaa rajotusten mukaan. Jos siis tykkää ajaa.
Tarpeelliset ohitukset tehdään turvallisen vikkelästi, mutta loput 99% ajasta ajetaan ihan kiltisti.Jos minulla olisi RUF turbo, 65 AMG, RS7 tms. ns. liukkaampi menepeli alla, niin tuskinko vain malttaisin ajella kiltisti jonon perillä ohittelematta niinkuin kuuluisi.
Joka viikonpäivälle eri.oliskohan Minulla tyttöystävä noilla tuloilla?
Älyrannekello jonka näytöllä pyörii tilin saldo reaaliajassa
Aivan.Näkyvä varakkuudella pröystäily on niin mautonta ja vulgääriä, että se aiheuttaa minussa väkevän myötähäpeän tunteen.