Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eissaat. Joku porukka kaivaa vieläkin Lemminkäisen temppeliä ja läpimurto on ihan ovella. Pitäisi melkein ensi kesänä käydä exkursiolla kurkistamassa, legendaarinen paikka kuitenkin kyseessä.
Mitäs helvettiä. Miten en ole kuullut koko projektista.
@Joxuz mehän lähetään tuonne, kuormuri on tankattu.
Otan kiviporan mukaan.

Keltuaiset lentää roskiin kolestrolin takia, tiedetään että niissä on kaikki hyvä mutta kun valkuaista haetaan ja mielellään luonnollisessa muodossa.
Hä? Minkälainen pätkäpaastoileva krosfittari? Ekkö nää oo yhtään lukenu mihin ne perustuu...

Kolesteroliteoriaki kumottu jo vuosikymmeniä sitte, ja sitä aiemmin jo todettu, ettei ravinnon kolesterolilla oo suoraa vaikutusta veren kolesteroliarvoihin.

Ja mistä koostuu hermosolut tai vaikkapa hormonit kuten testosteroni, kolesteroleista.

Sori on topic, Kenwood provosoi...

Mitäs helvettiä. Miten en ole kuullut koko projektista.
Wikipedia kertoo varmaan oleellisen. Se, että joku aikoinaan lähti rahoittamaan kaivauksia Bockin horinoiden perusteella, on kyllä ollut saman tason investointi kuin maskikaupat Sarmasteen ja Jylhän kanssa.

"Bockin tuoman näkyvyyden johdosta kaivauksien rahoittajiksi ryhtyivät Sipoon Säästöpankki ja Lemminkäinen Oy. Rahoittajat kuitenkin vetäytyivät, kun Bockin huvilalla majailleiden henkilöiden hasiksen poltosta tehtiin rikosilmoitus ja joukko pidätettiin."

Hä? Minkälainen pätkäpaastoileva krosfittari? Ekkö nää oo yhtään lukenu mihin ne perustuu...

Kolesteroliteoriaki kumottu jo vuosikymmeniä sitte, ja sitä aiemmin jo todettu, ettei ravinnon kolesterolilla oo suoraa vaikutusta veren kolesteroliarvoihin.

Ja mistä koostuu hermosolut tai vaikkapa hormonit kuten testosteroni, kolesteroleista.

Sori on topic, Kenwood provosoi...
Fittiä viimeksi reilusti yli vuosi sitten.
En oo omista kolsteroleista huolissaan, junnulla lääke mikä nostaa niitä niin pakko vetää kaikki turhat aiheuttajat ja itse uskon vakaasti nostavan. Ihan sama vaikka ei nostaisi niin teen silti noin kun aiemminkin minun säätämillä ruuilla saatiin ne kohdalleen.

Eimuutaku alat konmarittaa.
Kai se on näin tehtävä, tähän on tultu.

14662fa8a95c4bfea8023cf8e9c6795e.gif

Wikipedia kertoo varmaan oleellisen. Se, että joku aikoinaan lähti rahoittamaan kaivauksia Bockin horinoiden perusteella, on kyllä ollut saman tason investointi kuin maskikaupat Sarmasteen ja Jylhän kanssa.

"Bockin tuoman näkyvyyden johdosta kaivauksien rahoittajiksi ryhtyivät Sipoon Säästöpankki ja Lemminkäinen Oy. Rahoittajat kuitenkin vetäytyivät, kun Bockin huvilalla majailleiden henkilöiden hasiksen poltosta tehtiin rikosilmoitus ja joukko pidätettiin."
Juu, ehdin jo lukaista pikaisesti pääkohdat.

Melkosta hommaa.

Testin perusteella urologia olisi minulle sopivin erikoisala mikäli opiskelisin tohtoriksi.

Mun oli pakko tehdä toi ja tulos oli tyly:

1. Verisuonikirurgia
2. Urologia

Olen just perehtymässä kirralla ja ei ole mun juttu. Kyllä minä olen niin sisätauti-ihminen kun olla vaan voi.

Back
Ylös Bottom