Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne pelaa sellaista peliä, joka on diktatuureille helppoa ja demokratioille helvetin vaikeaa. IhmiskilvetValko-Venäjän ja Puolan rajalla tapahtuu
Mitä v****a V-V eli Putin säätää.
Oli muuten eilen sen verran railakasta pikatulta että hetkellisesti 338 a-tarvike oli loppu.Onneksi Pakkiksella Magnumit valmiina ja soppatykki. Nii ja Sniffarilla tietty Musti hälytysvalmiudessa.
No miten kävisi sellaiset vilkkuvat jouluvalot rinnuksilla?
Siinä olisi tavallinen jormapetteri ollut sormi perseessä pohtimassa miten aukeaa, itellä kun tuota raskaankaluston kokemusta niin tietää teNput.
Mun pitäs ostaa uudet verhot (sellainen irvistyshymiö perään)Mua ärsyttää tämä mun elämä kun ei ole ketään joka sanoisi: "Mä hoidan talvirenkaat sun autoon."
Töissä sen taas huomaa, kun kaikilla on joku ja siellä ne juttelee kun puolisot vaihtaa renkaita niiden autoihin.
Kai se on taas saatana itse hoidettava sekin homma tän seitsemän päivän työputken jälkeen.
Pukeudut tennishameeseen niin eräs lahtelainen seppä vaihtaa ne renkaat ilman tunkkia.Mua ärsyttää tämä mun elämä kun ei ole ketään joka sanoisi: "Mä hoidan talvirenkaat sun autoon."
Töissä sen taas huomaa, kun kaikilla on joku ja siellä ne juttelee kun puolisot vaihtaa renkaita niiden autoihin.
Kai se on taas saatana itse hoidettava sekin homma tän seitsemän päivän työputken jälkeen.
Juu, en. Homman täytyy toimia ihan ilman tennishammeita.Pukeudut tennishameeseen
Ei kai se nyt hameen puuttumiseen kariutuisi.Homman täytyy toimia ihan ilman tennishammeita.
Tää tarjouskategoria ei ole valitettavasti enää voimassa.Pukeudut tennishameeseen niin eräs lahtelainen seppä vaihtaa ne renkaat ilman tunkkia.
Miten ihmeessä sun verhot ei sitten ole jo vaihdettu?Tää tarjouskategoria ei ole valitettavasti enää voimassa.
Kaikki ei tunne itseään ompelukoneihmiseksi mutta saattaa osata ajaa telakonettaMiten ihmeessä sun verhot ei sitten ole jo vaihdettu?
No minun povellani tuo olisi todella kaunis vaihtoehto.