Ei. Koska käytät kuitenkin muita palveluita.Samaan rahaan kait sit saa lopettaa tuon veron maksun, sikäli kun niitä palveluita ei olisi käytettävissä? Tämä kyllä minulle sopisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Koska käytät kuitenkin muita palveluita.Samaan rahaan kait sit saa lopettaa tuon veron maksun, sikäli kun niitä palveluita ei olisi käytettävissä? Tämä kyllä minulle sopisi.
No itseasiassa en. Ainoa maksamisen arvoinen palvelu on terveydenhuolto, jonka tosin olen viimeiset 21v hoitanut omasta pussista joko suoraan tai vakuutuksella.Ei. Koska käytät kuitenkin muita palveluita.
Rajua meininkiä kieltämättä!''Koronaviruksen takia sairaalaan joutuminen ei ole vain sairastuneen oma ongelma. Syöpähoidot, muiden vakavien sairauksien hoidot ja monet leikkaukset siirtyvät tai peruuntuvat vakavin seurauksin, kun rokotekieltäytyjät vievät sairaalapaikat.
SAKSASSA ja Itävallassa on rokottamattomien pandemian rinnalle noussut toinenkin uusi käsite: rokottamattomien ”lockdown”. Se tarkoittaa sitä, että rokotettujen ja rokottamattomien vapaudet todella erotetaan toisistaan aiempaa jyrkemmin.''
![]()
Kirjeenvaihtajan analyysi | Tätä tarkoittaa rokottamattomien pandemia: Saksassa rokotuksesta kieltäytyminen ei ole enää yksityisasia
Kahtiajako rokottamattomien ja rokotettujen välillä syvenee monissa maissa, kun vaatimukset rokotepakoista ja vapauksien rajoituksista kiihtyvät.www.hs.fi
Non stop:
![]()
Husin Lehtoselta synkkä arvio: Koronaepidemia voi jatkua Suomessa vielä 4–5 vuotta
Rokotuskattavuuden parantuminen nopeuttaisi koronapandemian päättymistä.www.is.fi
Ne vaan koittaa paskapuhua kaikki piikille. Joku hätä niillä on tähän globaalisti. Ehkä se juuri että saataisiin vertausryhmät pois kokonaan ja oltaisi kaikki sitten koronaveneessä.Miten nuo voi koko ajan puhua, että rokottamattomien vuoksi pandemia kestää vielä vuosia, ja sitten heti perään sanoa, että rokotteen teho on jo hiipunut ja tarvitaan seuraava annos? Eihän tässä ole mitään järkeä. Kaikkihan on taas muutaman kuukauden päästä rokottamattomia sitten. Siis eikö nämä kykene ajattelemaan yhtä askelta pidemmälle, vai onko se pitkän aikavälin strategia se, että 100% väestöstä piikitetään 3-4x vuodessa?
Heitän natsikortin.SAKSASSA ja Itävallassa on rokottamattomien pandemian rinnalle noussut toinenkin uusi käsite: rokottamattomien ”lockdown”. Se tarkoittaa sitä, että rokotettujen ja rokottamattomien vapaudet todella erotetaan toisistaan aiempaa jyrkemmin.''
Ai että mä vihaan tota kiurua.. saatanaSamalla vois kaikille läski porsaille, alkoholisteille yms jotka on ite ajanu ittensä riskiryhmään laittaa kiellot hoitoon. Väitän että mulla on rokottamattomana monikertaset maholissudet selvitä koronasta ku jollain läskillä tai
juopolla.
Ihan ekana vois evätä' siltä Krista kiurulta joka on sairaalloisen ylipainoinen. Ja ku kattoo sen naamaa ni ei varmaan oo ainut vika elintavoissa ylisyöminen.
Tää tärisee kun postaa noita passiivisagressiivista provoaan.Tietääkö joku mistä tuo ajatus siitä, että ns. rokotehaitat leviäisi ilmateitse, on peräisin?
Luin ton facebook postauksen kommentteja niin voi herranjestas sentään.
Ei ne voi olla tosissaan?
Että jollakin on nenä alkanu vuotaa verta koulussa koska opettajat on rokotettu... ja siihen lääkkeeksi joku opastaa havuteetä...
En tiiä onko siis hullumpaa sakkia zeroistit vai antivaxerit?Kyl ton jälkeen zeroistit kuulostaa jo järkevältä melkeen vs. noi antivaxerit...
![]()