Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen aivan rakastunut mun robottiin. En käsitä miten olen voinut elää ilman sitä kaikki nämä vuodet.

Ja luopuisin ennemmin vaikka vasemmasta kädestäni kuin astianpesukoneesta, pyykinpesukoneesta tai kuivausrummusta. Robotti menee tätä nykyä samaan kastiin.

En tajua miten kahden hengen taloudessa ap pyörii joka päivä ja pyykinpesukone 2-3 päivän välein.
Tosin pyykkikone on pieni 4kg kun vuokra-apartomentoksen kylppärin oven kapeus ei mahdollistanut isompaa (totesin sen isommalla koneella jonka olin tilannut ja joka oli jo toimitettu)
Nyt meinasin jo heittää partsilta alas vaikka ei ole kuin 2 vuotta vanha, ihan vain siksi kun 20e osan saaminen meinasi kestää.

En tajua miten kahden hengen taloudessa ap pyörii joka päivä ja pyykinpesukone 2-3 päivän välein.
Tosin pyykkikone on pieni 4kg kun vuokra-apartomentoksen kylppärin oven kapeus ei mahdollistanut isompaa (totesin sen isommalla koneella jonka olin tilannut ja joka oli jo toimitettu)
Nyt meinasin jo heittää partsilta alas vaikka ei ole kuin 2 vuotta vanha, ihan vain siksi kun 20e osan saaminen meinasi kestää.

8kg kone. Pelkästään petivaatteet pitää pestä n. päivittäin kun joku koirista pyyhii perseensä lakanoihin ja kissojen koivista kissanpaskaa. Kusta ja spermaa.

Edit.
Kuvittelin, että saan kuvitella mitä haluan ja halusin kuvitella mitä kuvittelin haluavani.

8kg kone. Pelkästään petivaatteet pitää pestä n. päivittäin kun joku koirista pyyhii perseensä lakanoihin ja kissojen koivista kissanpaskaa. Kusta ja spermaa.

Edit.
Kuvittelin, että saan kuvitella mitä haluan ja halusin kuvitella mitä kuvittelin haluavani.
Samahan se meilläkin oli entisessä elämässä kun kaksi piskiä, sohville meni joka tapauksessa niin niissä oli lakanat ja jatkuvasti pesussa.
Ainoa mitä ei ollut missään niin spermaa.

taidan myös:

ja niin hän vietti loppuelmän kuvitellen & haaveillen

Astianpesukone pyörii kahden hengen taloudessa kyllä vähintään joka toinen päivä näin etätöitä tehdessä.

Pyykinpesukoneen kierroksia tuli vähän laiminlyötyä. Nyt olen eilen+tänään tyhjännyt kodarista likapyykkikoreja, ja viiden täyden kierroksen jälkeen olisi vielä yksi satsi lakanoita. :X3: Onneksi on erillinen kodinhoitohuone nykyisellään.

Tankkaan 2 kertaa harvemmin ja 20x nopeammin, pitkällä matkalla ei mitään jakoa 400hv sähköautolla mun maasturikotterolle johon laitetaan vain ysikasia ja siitä tule sähötkin! :-)

Pidemmät matkat lentämällä. Ei mitään tarvetta rullata yli 400km autolla. Sähköauton range mitä mainioin.

Back
Ylös Bottom