Mielestäni max 10 km.Mä en alkaisi tähän.
Mutta se tarkoittaa sitä, että olen 4 ever alone.
Naapurustoon valmistuu vuodenvaihteessa kaksi uutta kerrostaloa. Ihan varmasti minun tuleva mussukka muuttaa sinne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielestäni max 10 km.Mä en alkaisi tähän.
Mutta se tarkoittaa sitä, että olen 4 ever alone.
Arki on ihmisen parasta aikaa. Viikonloppu vielä parempaa.
Tämä. Arki on parasta mitä voi olla. Vain vapaat viikonloput on parempia kuin arki.
Mä olen ajat sitten tehnyt päätöksen, että teen elämästä niin kivaa kun vaan voin.
Ei enää oikeesti vituta mikään.
Vaikka universumissa jonkinlaista pyrkimystä tasapainoon saattaa ollakin, niin ei sun nyt yksin ole pakko yrittää kompensoida doownekin "lakon" aiheuttamaa notkahdusta oluen kulutukseen Suomessa...Kaikki silmien alla.
Tsek.

Mä olen aina sanonut että mun elämä on lähes täydellistä, mitäs nyt kun tällä hetkellä en voisi oikeen enää mitään lisätä siihen?
Oisko nyt sitten aika alkaa jahtaamaan sitä huippusarjaa kyykyssä ja mavessa? En taida viitsiä koska mun osalta tais kilsat mennä jo ohi, silti ei harmita kun penkissäkin ollut kolminumeroista lukua ja eikös se ole se minimitavoite?
E: Kuparin kommentin jälkeen piti vielä itse kommentoida että onpa muuten fressi ja kevyt olo, silmäpussitkin jätetty muiden harmiksi![]()
Nyt jos alkaa oikeasti laittaa itseensä taas kuntoon niin nimenomaan mun pitäisi ottaa niitä 3-6 toiston sarjoja eikä mitään 12-15 hauberin suoni turvoksiin pumppisarjoja. Tosin pitäisi myös aerobista mutta niin pitäs lotostakin voittaa.On kans juna menny painavien asioiden nosteluun liittyvissä asioissa. Tavoite on että olis hoikka ja toiminnallinen. Pääsee kepeästi lattialta ylös ja jaksaa nostaa itsensä ilmaan. Eikä tulis portaita noustessa hiki.
Tuo maga on kyllä kivaa. Siinä mulla tavoitetta. Saada vyöarvo ja toinenkin.
Nämä ovat kaikki sen arvoisia.Vaikka universumissa jonkinlaista pyrkimystä tasapainoon saattaa ollakin, niin ei sun nyt yksin ole pakko yrittää kompensoida doownekin "lakon" aiheuttamaa notkahdusta oluen kulutukseen Suomessa...![]()
ns. Perjantain ja sunnuntain välinen yö.kiva ilta ja koko viikonloppu.
Attendoko siinä on rakennuttaja?Mielestäni max 10 km.
Naapurustoon valmistuu vuodenvaihteessa kaksi uutta kerrostaloa. Ihan varmasti minun tuleva mussukka muuttaa sinne![]()
Ei nyt pidä liiotella. Olin reipas ja kävin salilla lauantaiaamuna.ns. Perjantain ja sunnuntain välinen yö.
Onnea on Ikean lounas! Mistä pullasi on tehty, onko härkistä? Itse vaadin vain lihaa, mutta se ei miestä pahenna.katso liitettä 235603
IKEAssa lounaalla. Nyt on hienoa!
Itse vaadin vain lihaa
No saahan sieltä ja lohta.Ingvarin puådista saa myös kanafileen, eli lihaa. Ei jotain nahkaa ja jänteitä. Tai kasvista.
No saahan sieltä ja lohta.
Tässä on viisaus johon etsin kiveä. Meinaa turhan päiten vituttaa asiat välillä.:D Hyvä, että saa sanastoa kohennettua täältäpäin.
Tämä hyvä päätös. Saman itse tehnyt jo vuosia sitten, mikä saanut vahvistusta filosofian ja psykologian kirjojen kautta mitä kuunnellut useita. Ei enää oikeesti vituta mikään. Jos ottais jostain asiasta vittuuntuakseen niin sais olla naama norsunvitulla koko ajan. Näkökulman vaihtamisen tekniikalla voi joka asian muuttaa positiiviseks. Ja jos sulla on vain positiivisia asioita niin sittenhän on koko ajan kivaa. Ja kun on kivaa, ei vituta. Mukava herätä aamuisin.