Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

täytyy ilimi selevästi laskea höpinöiden tasoa niin imiset ovat onely tyytyväisiä, että lopetan
Laskuri on helppo nollata. GDPR antaa mahkun päästää pahasta ja on oikeus tulla unohdetuksi.

Ja näin nollat tauluun ja homma alusta. Toki myös, koska tämä hyvä sosiaalinen alusta V:n elämään. Ei ole järkevää asettaa itselle moisia rajoitteita.

Edit: https://tietosuoja.fi/oikeus-poistaa-tiedot

Mä olen tälläsiä miettinyt 8 vuotta sitten.
Näin jälkikäteen ajatellen olen tosi onnellinen siitä, että omat lapset ovat harrastaneet ja heistä on kasvanut tasapainoisia nuoria ihmisiä.

Nykyään saan olla kuin Ellun kanat mutta kovaa hommaa se oli.

Screenshot_20211029-140409~2.jpg

Niinhän se on että lapset on meillä lainassa ja kun ne muuttavat pois niin 90% heidän kanssaan vietetystä ajasta on käytetty. Sen 10% voi sitten ripotella seuraavalle 40 vuodelle mitä tässä itse vielä on hengissä.
Nyt mä tiedän millä lauseella tänään saan pillua.

Sali hoidettu, palkallinen.

Sitten vähän tissuttelua, elävää musiikkia ja jos rouva on kiltisti niin melko varmasti annan.

Viimeksi alkoa mökkilomalla joskus elokuussa. Eipä kyllä ole tehnyt mielikään sen jälkeen, vaikka ihan hyvältä se silloin maistui. Enempi tässä haluaa vaan bodailla, tehdä töitä ja jos joskus seisoisi, niin vaikka vähän lemmiskellä.

Back
Ylös Bottom