Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
"Urpot foliohatut kuvittelee että rokotteet voisivat aiheuttaa sydäntapahtumia. höh höh höö! Ainahan niitä on ollut!"

Jotenkin aina luullut että sydän ongelmat ovat yleisempiä vähän varttuneemmassa väestössä, mutta taas olin väärässä, uudessa normaalissa maailmassa 30-40 vuotiailla on eniten sydän ongelmia. Ja nyt yhteen ääneen: "Rokotteet ovat TÄYSIN turvallisia!"

249459587_10159574781198188_302841420654928445_n.jpg

STM:n Kirsi Varhila HS:lle: Koronapassista todennäköisesti vapaaehtoinen​

ARNO RYDMAN | 27.10.2021 | 16:28- päivitetty 27.10.2021 | 21:03
Passin käytön laajentaminen yritetään saada eduskuntaan pian, jotta asia käsiteltäisiin ennen joulutaukoa.

Sosiaali- ja terveysministeriö (STM) tarkastelee koronapassin käytön jatkamista vuodenvaihteen yli sekä mahdollista käytön laajentamista.
– Molemmat muutokset vaativat lausunnon perustuslaki¬valiokunnalta. Muutoksissa pitää huomioida välttämättömyys¬perusteet ja toimien oikeasuhtaisuus, sanoo STM:n kansliapäällikkö Kirsi Varhila Helsingin Sanomille.
Koronapassin mahdollinen laajentaminen voisi tarkoittaa sitä, että se voitaisiin ottaa käyttöön tilanteissa, joissa ei ole voimassa rajoituksia. Passi voitaisiin myös ottaa käyttöön ravintoloiden ohella esimerkiksi tapahtumissa.
Yle kertoi STM:n arvioinnista eilen.
Varhilan mukaan koronapassista tulisi todennäköisesti toiminnanharjoittajille vapaaehtoinen ja oma-aloitteinen.
Pääkaupunkiseudun koronakoordinaatioryhmä on esittänyt valtioneuvostolle koronapassin käytön jatkamista vuodenvaihteen jälkeen. Koordinaatioryhmä haluaa myös laajentaa koronapassin käyttöä.
Varhilan mukaan passin käytön laajentaminen yritetään saada eduskuntaan noin kuukauden sisällä, jotta asia ehdittäisiin käsitellä ennen eduskunnan joulutauolle jäämistä. Myöskään passin käytön jatkaminen ei ole vielä varmaa.
Miksi sitä pitää koittaa "laajentaa"?
Koko passihan on täysin absurdi tähän koko touhuun.

"Urpot foliohatut kuvittelee että rokotteet voisivat aiheuttaa sydäntapahtumia. höh höh höö! Ainahan niitä on ollut!"

Jotenkin aina luullut että sydän ongelmat ovat yleisempiä vähän varttuneemmassa väestössä, mutta taas olin väärässä, uudessa normaalissa maailmassa 30-40 vuotiailla on eniten sydän ongelmia. Ja nyt yhteen ääneen: "Rokotteet ovat TÄYSIN turvallisia!"

Jos tuo pitää paikkansa koko touhu pitäisi lopettaa tähän hetkeen.

Mielenkiintoista,
lähde? Missä maassa?

Eli ~0.027% rokotuksista on johtanut ilmoitukseen jättämiseen VAERS:iin. Ihan spekseihin tuon pitäisi vielä mahtua?

Sun vastaus jo kertoo että et ole seurannut neutraalisti tilannetta.

Pelkästään Suomessa alkaa erotettuja hoitajia ja lääkäreitä olemaan.

Ehkä tässä mainittu myös kansainvälisiä nimiä en. Muista.

View: https://m.youtube.com/watch?v=5JIVEUDobYM

Alla yksi hoitaja kertoo painostuksesta. Itse olen jutellut muutamien kanssa sekä myös parin lääkärin. Et todellakaan voi tulla ulos väärän mielipiteen kanssa ja olla varma että työpaikka säilyy. Suomessa useita tapauksia sama maailmalla. Ehkä löydät itse listaa kun etsit

No totta sanoen en seuraa ”tilannetta” kovinkaan aktiivisesti koska elän ihan normaalia elämää pelkäämättä sen enempää tautia, rokotetta, passia kuin kanssaihmisiäkään.

Se, että väität minua epäneutraaliksi ”tilanteen” suhteen kertoo jo, että et joko halua tai osaa ymmärtää postauksieni sisältöä.

Ja kaikki nämä ”tunnen xx kaveria ja kaikilla piikistä lähti melkein henki, olen jutellut sen ja tän kanssa” on minulle ihan tuubaa. Perheeseeni kuuluu sairaanhoitaja ja viittä vaille valmis lääkäri ja uskon heidän kokemuksiaan hoitoalan tilanteesta aina enemmän kuin esim sinua, koska he voivat antaa kokemusperäisiä todisteita.

Katson kyllä ton video kun kerkeän. Ja teem johtopäätökseni uskottavuuden ja todistettavuuden perusteella.

Olkiukko.
Maailmalla kauppoihin pääsy on jo estetty osassa valtioita sekä työntekoa estetään. Haluat samaa tännekin covid rokottamattomilta? Mikä tarkoittaa kohta 2. piikin ottaneita.
En halua. Nyt kannattaisi tarkistaa aika monen sun käyttämän sanan määritelmä ja harjoitella vähän luetunymmärtämistä.

No kohta on. Kustannukset nousee siihen malliin että ei paljon ravintolat nappaa. Tosin alkoholi taitaa olla viimeisiä mistä suomalainen luopuu. Tunnen itsekin tapauksen jossa kun jouluksi piti ostaa ruokaa ja pari lahjaa lapsille niin vanhemmat kävi viettämässä baarissa illan. Ja sen jälkeen keräsivät rahaa jotta saisi ostettua ne ruuat ja lahjat
Niinpä, saattaisi rokotuskattavuus nousta, jos luvattaisiin kossupullo jokaiselle rokotuksen ottajalle. Innokkaimmat joka perjantai piikillä.

Näyttäisi että noudatti aika hyvin siihen saakka kunnes aloitettiin globaali massarokotuskampanja. Jotain jännää on sen jälkeen nähty mikä liittyy hyvin voimakkaasti tähän kampanjaan.

Koko Etelä-Amerikassa tartunnat loppu rokotusreten myötä sikäläisen talven keskellä, Euroopassa samaan aikaan taas oli kesä ja monessa paikassa tartunnat piikkasi, vaikka niiden piti kadota. Tietäjien mukaam kesällä olisi pitänyt tattuntojen kadota ja Israelin osoittaa, kuinka rokotteet tuo vain lisää tartuntoja. Toisin kävi.

Tämäkin paskapuhetta? Jos pitää paikkansa niin voi vittu

Koko Etelä-Amerikassa tartunnat loppu rokotusreten myötä sikäläisen talven keskellä, Euroopassa samaan aikaan taas oli kesä ja monessa paikassa tartunnat piikkasi, vaikka niiden piti kadota. Tietäjien mukaam kesällä olisi pitänyt tattuntojen kadota ja Israelin osoittaa, kuinka rokotteet tuo vain lisää tartuntoja. Toisin kävi.
Seurataan tilannetta.

Kyllä Israelissa oli nyt boosterikampanjan jälkeen isoin ceissiaalto koskaan. Aasiassa, esim Singapore, lähti ceissit ylös kampanjan aikoihin. Chilessä mennään taas kohti taivasta.

Rokotteista voidaan ainakin varmuudella sanoa, että ne ovat massiivinen pettymys. Fauci odotti varmaan Nobelia, kun julisti alkuvuodesta, että virus hävitetään maailmasta rokotteella.

Tämäkin paskapuhetta? Jos pitää paikkansa niin voi vittu
No tutki, googlaa, tee jotain itse! Saatana jengi roikkuu tässä ketjussa 24/7 odottamassa jotain suurta totuutta joka vahvistaa oman mielipiteen ja samaan aikaan kaikki oma toiminta puuttuu.

Paitsi tietty se ”oman järjen käyttö”. Sitä riittää.

Luulisi, että vahvat mielipiteet motivoisivat etsimään todisteita joiden avulla vakuuttaa väärämielisen. Mutta ei, ihmetellään suu auki ketjussa, että voe mahoton, ollaan oikeassa ja muut väärässä, koska…. ööh.

Oli penskan(13v) luokalla eilen toisien piikkien päivä. Aika moni oli jättänyt nyt homman yhteen piikkiin. Niistä ketkä meni piikille, niin puolet oli tänään poissa koulusta. Toivotaan, ettei tule pahempia…

Piikille vaan !!!

"Doctors and nurses say the severity of illness ranges widely and includes abdominal pain, respiratory problems, blood clots, heart conditions and suicide attempts, among others."

"Seventy to 100 ambulances pull in each day. "It's a lot," Dusang says, watching emergency medical service teams wheel their patients over to the triage nurse. "It's the highest I've ever seen in my career.""

"Meanwhile, there has been an increase in people coming to the ER with more serious conditions, like strokes and heart attacks."

Back
Ylös Bottom