Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melekeen pitäs kyllä nähä tahi kuulla mikä kuva on niin väärällä tavalla hauska että pitää poistaa.Missäköhän on foorumin hyvän maun raja? -Viimeksi kun laitoin kuvia "hauskoja kuvia netistä" -ketjuun kahden viestin verran, ko. viestit poistettiin melkein välittömästi: ilm. sopimattomia, liian mustaa huumoria tai jotain.
Oh, well.
![]()
![]()
No aatteles, ulkkareille se ois Matt Nasa Hall.Paras lukemani nimiehdotus Uros Livelle on ehdottomasti Matti Näsä Halli.
Sylvi pitää nettikurssin mten siellä pärjää.Näyttää pahasti siltä, että ensi kesänä saa ravata Kuopiossa jatkuvasti. Voiko sitä kestää selvin päin vai pitäisikö varata valmiiksi loppuvuodelle paikka katkolta?
Ensin kuunnellaan Piporadiota!Sylvi pitää nettikurssin mten siellä pärjää.
Kyyllä se Colosseumista johdettu Morosseum olis aika osuva.Paras lukemani nimiehdotus Uros Livelle on ehdottomasti Matti Näsä Halli.
Itse ottaisin noista ilon irti, huutaisi täysillä siellä käyttävällä. Seuraavana vuorossa mustafa matafakaaah, sitten katsoisi jotain lappua… eikun mustafa matageeeTöissä on tullut sellaisia nimiä vastaan, että joskus on mennyt ihan naurun puolelle kun on joutunut puhuttelemaan.
Joskus on kyl haastavaa kun potilaita pitää kutsua käytävältä vo:lle, mutta nimi on jotain Sköödi Föö- tyyliä, niin sitä ei osaa edes itse lausua.
Näköjään olin uploadannut imguriin osan kirjautumatta, ei löydy kaikkia. Alla muutama mukana olleista, tätä sarjaa. Tageissa, ettei kaikkien täällä julkaistavien oikeistolaismielisten tissi- ja avaruusseikkailujen ja rokotekriittisten ym. seassa liiaksi pistä silmään minua, mutta väärällä tavalla, hauskuuttaneet kuvat.Melekeen pitäs kyllä nähä tahi kuulla mikä kuva on niin väärällä tavalla hauska että pitää poistaa.
Sanoppa cisco muuta.Minä oon odotellut, että törmäisin TJJ:n kylykeen. Vielä ei ole onnistanut.
Tämä. Duunissa huomaa, kuinka outonimiset asiakkaat jäävät aina listan viimeisiksi, kun kukaan ei tahdo yrittää lausumista.Töissä on tullut sellaisia nimiä vastaan, että joskus on mennyt ihan naurun puolelle kun on joutunut puhuttelemaan.
Joskus on kyl haastavaa kun potilaita pitää kutsua käytävältä vo:lle, mutta nimi on jotain Sköödi Föö- tyyliä, niin sitä ei osaa edes itse lausua.