Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Eli sinulla ei ole mitään.

Toistan
Eivätkö päättäjät tee sitä mitä tekevät tässä asiassa? He itse kertovat mitä aikovat tehdä ja se ei käy minulle.
En ole ainoa joka huomaa, että tässä rikotaan törkeästi perusoikeuksia sekä yleisesti ihmisten älyä tajuta mitä tapahtuu.
Vielä kun vähän enemmän heräilet ja mietiskelet, niin kaiketi ehkä voit, saatat, mahdollisesti ymmärtää, että tässä ollaan jo sellaisessa tilanteessa, jossa ihmisten perusoikeuksia väistämättä rikotaan.

Vielä kun vähän enemmän heräilet ja mietiskelet, niin kaiketi ehkä voit, saatat, mahdollisesti ymmärtää, että tässä ollaan jo sellaisessa tilanteessa, jossa ihmisten perusoikeuksia väistämättä rikotaan.
Miksi niitä rikotaan?
Sinä oletat että tämä pitää hyväksyä?

Taas koitat vetää ohi.

Kolmannen kerran
Eivätkö päättäjät tee sitä mitä tekevät tässä asiassa? He itse kertovat mitä aikovat tehdä ja se ei käy minulle.
En ole ainoa joka huomaa, että tässä rikotaan törkeästi perusoikeuksia sekä yleisesti ihmisten älyä tajuta mitä tapahtuu.

Emmehän me olisi täällä. jos meitä ei koitettaisi sortaa tai koko feikkipandemiaa ei pidettäisi pystyssä. Kai sinä käsität tämän vai oletko niin pitkällä jo uudessa normaalissa ettet tiedä enää?
En ole varma ymmärränkö, mitä tarkoitat lauseella "Eivätkö päättäjät tee sitä mitä tekevät tässä asiassa?". Tottakai tekevät, kyse on siitä, tiedätkö sinä - tai kukaan muukaan täällä - mitä ja miksi he tekevät niin.
Se ei käy sinulle? Selvä, en tiedä mitä sanoa tähän. Pakkikselle kirjoittaminen ei ainakaan tule muuttamaan mitään, siitä voidaan varmasti ajattelevina ihmisinä olla yhtä mieltä.

Tuohon viimeiseen kohtaan sanoisin, että tämä koronahässäkkä on varmasti tuntunut lottovoitolta joillekin sellaisille ihmisille, joiden elämä on tuntunut merkityksettömältä ja tylsältä. Tämän myötä on päästy leikkimään vapaustaistelijaa ja puolustamaan itselle tärkeitä arvoja, vaikkakin pääosin netissä. Jos ei korona, niin sitten ilmastonmuutos, seksuaalivähemmistöjen oikeudet tai vaikkapa NWO. Minusta se näyttää enemmän tavalta ilmentää omaa epäsovinnollisuutta ja/tai katkeruutta sosiaalisesti hyväksyttävällä tavalla, joka naamioidaan (monesti ihan omassa mielessäkin) jaloksi taisteluksi epäoikeudenmukaisuutta vastaan.

Tuo ei siis koskenut sinua henkilökohtaisesti vaan pientä marginaaliryhmää joka tuntuu vastustavan "kaikkea", ihan vaan vastustamisen ilosta. Minä en tunne sinua tai ketään muutakaan täällä, eikä tarkoitukseni ole loukata tai leimata ketään henkilötasolla. Pahoitteluni kaikille, jotka ovat saaneet sellaisen kuvan kärkkäistä ja ajoittain huonosti muotoilluista viesteistäni.

En ole varma ymmärränkö, mitä tarkoitat lauseella "Eivätkö päättäjät tee sitä mitä tekevät tässä asiassa?". Tottakai tekevät, kyse on siitä, tiedätkö sinä - tai kukaan muukaan täällä - mitä ja miksi he tekevät niin.
Se ei käy sinulle? Selvä, en tiedä mitä sanoa tähän. Pakkikselle kirjoittaminen ei ainakaan tule muuttamaan mitään, siitä voidaan varmasti ajattelevina ihmisinä olla yhtä mieltä.

Tuohon viimeiseen kohtaan sanoisin, että tämä koronahässäkkä on varmasti tuntunut lottovoitolta joillekin sellaisille ihmisille, joiden elämä on tuntunut merkityksettömältä ja tylsältä. Tämän myötä on päästy leikkimään vapaustaistelijaa ja puolustamaan itselle tärkeitä arvoja, vaikkakin pääosin netissä. Jos ei korona, niin sitten ilmastonmuutos, seksuaalivähemmistöjen oikeudet tai vaikkapa NWO. Minusta se näyttää enemmän tavalta ilmentää omaa epäsovinnollisuutta ja/tai katkeruutta sosiaalisesti hyväksyttävällä tavalla, joka naamioidaan (monesti ihan omassa mielessäkin) jaloksi taisteluksi epäoikeudenmukaisuutta vastaan.

Tuo ei siis koskenut sinua henkilökohtaisesti vaan pientä marginaaliryhmää joka tuntuu vastustavan "kaikkea", ihan vaan vastustamisen ilosta. Minä en tunne sinua tai ketään muutakaan täällä, eikä tarkoitukseni ole loukata tai leimata ketään henkilötasolla. Pahoitteluni kaikille, jotka ovat saaneet sellaisen kuvan kärkkäistä ja ajoittain huonosti muotoilluista viesteistäni.
Ei tuo projisointi toimi ja koitat vähätellä sitä, että hallinto virkamiesten kanssa koittaa syrjiä ja luoda eriarvoisen yhteiskunnan missä voi vihapuhua ihmisryhmää, joka päättää itse omasta terveydestään ja asioistaan.
Sä lobbaat sellaisia asioista, jotka on normaalissa maailmassa rikollista ja sotii täysin niitä arvoja vastaan mille meidänkin valtio paperilla perustuu.
Tuokin että leimaat porukan vaan olevan niitä jotka vastustaa kaikkea ja saa merkitystä elämäänsä on vain taktiikka millä koitetaan yksinkertaistaa ja lytätä "väärämieliset" tässä asiassa.
Todellisuudessa me vain reagoimme sitä vääryyttä kohtaa mitä meille koitetaan syöttää väkisin.

Ja kuten sanoin. Keskustelu jatkuu ja et voi sille mitään. Itse kuten moni muu ei tule koskaan hyväksymään näitä asioita mitä meille koitetaan nyt tehdä.
Moni kuitenkin seuraa tätäkin keskustelua ja se on harvinaista keskustelua, koska monessa paikkaa ei voi enää saada monen näkökulman keskustelua asiaan. Pienistä puroista syntyy jokia ja jatkuvasti mitä pidemmälle tämä "pandemia" etenee alkaa porukka herätä. Se on väistämätöntä koska päättäjien hevonpaska kiertää niin pahaa kehää ja maalitolppia vain potkitaan eteenpäin. Täällä on hyvä avata nämä kaikki ja jakaa eteenpäin. Ajatteleva mieli on se pahin myrkky tällekin agendalle.

Minulla on töitä. Siksi minulla ei ole loputtomasti aikaa turhanpäiväiseen vääntämiseen netissä. Teen sitä kuitenkin välillä, koska tämä on mielestäni ihan hyvää ajanvietettä, mutta ei se ole tärkeämpää kuin mikään, mitä oikeassa elämässä tapahtuu. Voin kaivella niitä viestejä myöhemmin, jos minulla on aikaa ja kiinnostusta ja jos muistan tehdä niin. En kuitenkaan ota siitä mitään paineita, koska tämä on internet, ei oikea maailma. Kun suljen pakkiksen, niin jatkan elämääni miettimättä koronaa tai tätä keskustelulankaa sen enempää, jos ei joku tule tunkemaan sitä elämääni, mitä ei ole tapahtunut pitkään aikaan. Voitko sinä sanoa samaa?
Oikeassa maailmassa ei paljon koronaa näy. Se on vain lehtien sivuilla.

Tässä lainattua. Yrittäkää nyt vittu selittää miten tämä ei teidän mielestä näytä samalta mitä natsit teki? Miten työn tekemisen estäminen, ruuan ostaminen tai lääkäriin pääsyn evääminen auttaa.

"Sukulaisilta uutisia Australiasta:
- rokottamattomilta pääsy lääkäriin evätty
- rokottamattomilta pääsy työpaikoille evätty
- rokottamattomilta pääsy ruokakauppoihin evätty
- Northern Territoryssä ryhmä aboriginaaleja pakkorokotettu

Rebel-eduskunta on olemassa Victoriassa: 4 kansanedustajaa, jotka toimii yökerhon kellarista, koska heiltä evätty pääsy eduskuntaan, eivät suostuneet siis antamaan terveystietojaan eduskunnalle. Eduskunnassa käsittelyssä laki, jossa annetaan osavaltion pääministerille oikeudet asettaa 3kk:n lockdownin jne aina halutessa, ilman eduskunnan tai muiden suostumusta. Tätä Rebel-eduskunta vastustaa.
Varoittavat maailmaa näistä valtion otteista ja toivovat ettei sama leviä muualle.

https://www.rebelnews.com/mps_form_rebel_parliament_after_being_banned_over_vaccine_passport"

covid rokotevastainen

Ole tarkka näissä termeissä
Artikkeli ja myös viittaukseni olivat rokotevastaisuuteen ylipäätään, kaikkiin rokotteisiin kielteisesti suhtautuviakin täältä taitaa löytyä. Mutta mukava kuulla ettet kategorisesti kaikkia rokotteita tyrmää, onko muuten mielestäsi muita kansalaisten kyykyttämiseen tarkoitettuja rokotteita tarjolla nykyään?

Artikkeli ja myös viittaukseni olivat rokotevastaisuuteen ylipäätään, kaikkiin rokotteisiin kielteisesti suhtautuviakin täältä taitaa löytyä. Mutta mukava kuulla ettet kategorisesti kaikkia rokotteita tyrmää, onko muuten mielestäsi muita kansalaisten kyykyttämiseen tarkoitettuja rokotteita tarjolla nykyään?
Kerro sinä minulle mitä muita flunssarokotteita tarjotaan ihmisille kiristämällä. Sinä kerrot minulle.

Sun mielestä lottovoitto olla todistamassa ihmisten typeryyttä. Itsellä useampia lapsia joiden tulevaisuudesta olen huolissani.

Tai jos ette edes suostu näkemään sitä mahdollisuutta. Ja alla oleva pitää paikkansa niin monessa asiassa kuten esim työpaikoilla
IMG_20200416_155657_595.webp

Mun mielestä tässä on yksi iso asia mitä porukan pitää miettiä ROKOTTAMATON ei ole = SAIRAS.

Jos mä olisin joku spitaalinen ja se tarttuisi niin mä hyväksyisin ton passin ja kaikki rajoitukset. Silloin jos en ota rokotetta niin mieleläni olisin yhteiskunnan ulkopuolella. Mutta korona ei tilastojen valossa ole riski kuin vanhuksille ja ihan marginaalisen pieni nuoremmille.

Mun mielestä tässä on yksi iso asia mitä porukan pitää miettiä ROKOTTAMATON ei ole = SAIRAS.

Jos mä olisin joku spitaalinen ja se tarttuisi niin mä hyväksyisin ton passin ja kaikki rajoitukset. Silloin jos en ota rokotetta niin mieleläni olisin yhteiskunnan ulkopuolella. Mutta korona ei tilastojen valossa ole riski kuin vanhuksille ja ihan marginaalisen pieni nuoremmille.
Jep. Tuntuu että ajetaan kovaa uutta käsitystä tosiaa eli rokottamaton on sairas joka tartuttaa missä vain on.
Tuohan täysin sitä mitä tehtiin juutalaisille aikoinaan vainojen alkuvaiheessa, kun keksittiin että he levittävät tauteja jne. Semmoista hivutusta millä saadaan massoja vihaamaan pikkuhiljaa heitä ja myöhemmin sitten isolla kauhalla lisää propagandaa, mikä uppoaa aina vain paremmin koska pohjatyöt tehty jo.

Emännän harrastuksiin liittyen muuten tuli joku viesti viime viikolla, että korona positiivinen ollut kuulemma paikan päällä. Rokotettu kyseessä ja oireeton (kertoi itse ryhmälle).
Onhan se jännä taas. Ehkä tuon rokotetun perheenjäsen positiivinen ja mennyt itse sitten testiin jne. En tiedä miksi käynyt testeissä, mutta näin se taas meni :D

Sun mielestä lottovoitto olla todistamassa ihmisten typeryyttä. Itsellä useampia lapsia joiden tulevaisuudesta olen huolissani.

Tai jos ette edes suostu näkemään sitä mahdollisuutta. Ja alla oleva pitää paikkansa niin monessa asiassa kuten esim työpaikoilla
katso liitettä 235481
Hieno lainaus. Jos pidät siitä, suosittelen lukemaan esimerkiksi John Stuart Millin tuotantoa. Edmund Burke ei tuollaista sanonut, vaikka kuva on komea. Myös Solzhenitsynin Vankileirien saaristo voisi mielestäsi sopia ajan henkeen. Tai joku Orwellin teos. Lukeminen kannattaa aina!

Back
Ylös Bottom