Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324

HArmi ettei ole omalla nimellä kerrottu. Sydänlihastulehdus signaali löydettiin alle kymmenen tapauksen joukosta miljoonien rokotteiden annosten joukosta. Sama oli veritulppa az:n kohdalla. Ois kumma ettei näiden, lukemieni perusteella todella yleisistä vakavista rokotteiden sivarisignaalia ei löydetä. Ja spesifisti mikä se on.

AHdistus/pelko/stressi rokotteiden oton jälkeen saattaa saada aikaan rytmihäiriötä myös. Tai ihottumaa, hengitysoireilua jne.

Tartsan ja mappa vois vastailla mitä hyvää te näätte alle 18-vuotiaiden rokotuksissa? En oo nähny yhtään perustelua niille
Ikäraja siis alaikäinen?
En ole tutustunut aiheeseen. Enkä tietääkseni ottanut kantaa aiheeseen lasten rokotukset.
Eli vaikea nähdä hyvää taikka huonoa.

Saakohan tän joku kumottua et shaibaa?

Otetaanko rokotehaittapotilailta luurit pois sairaalassa että he eivät voi itse twiitata että mitäs vittua tällainen? Aivopestäänkö heidät sairaalassa niin että kotiin päästyään eivät osaa kertoa missä ovat olleet ja miksi? Vai tapetaanko heidät ja merkitään koronaan kuolleiksi? Vai miksi noita juttuja löytyy vain epämääräisiä huhuja levittäviltä epämääräisiltä tileiltä? Jos meinaan esim. minä olisin saanut rokotteesta sellaisia oireita että olisin joutunut johonkin salaiselle spesiaaliosastolle joka on täynnä rokotepotilaita, niin huolimatta siitä vitutuksesta jonka oman tyhmyyden myöntäminen aiheuttaisi, olisin kyllä huutanut varoitusta joka paikkaan.

Occamin partaveitsen soveltaminen tähän kysymykseen johtaa kuitenkin johtopäätökseen, että nuo tarinat ovat puhdasta roskaa.

Otetaanko rokotehaittapotilailta luurit pois sairaalassa että he eivät voi itse twiitata että mitäs vittua tällainen? Aivopestäänkö heidät sairaalassa niin että kotiin päästyään eivät osaa kertoa missä ovat olleet ja miksi? Vai tapetaanko heidät ja merkitään koronaan kuolleiksi? Vai miksi noita juttuja löytyy vain epämääräisiä huhuja levittäviltä epämääräisiltä tileiltä? Jos meinaan esim. minä olisin saanut rokotteesta sellaisia oireita että olisin joutunut johonkin salaiselle spesiaaliosastolle joka on täynnä rokotepotilaita, niin huolimatta siitä vitutuksesta jonka oman tyhmyyden myöntäminen aiheuttaisi, olisin kyllä huutanut varoitusta joka paikkaan.

Occamin partaveitsen soveltaminen tähän kysymykseen johtaa kuitenkin johtopäätökseen, että nuo tarinat ovat puhdasta roskaa.

Tämä vastaus riittää

Mä kysyinki mielipidettä. Nyt tuli just sama vastaus mitä tuo yks sano aikasemmin 😁
Mun mielipide alle 18v rokotuksiin koronarokote mukaanluettuna on, että asia kuuluu alaikäisen huoltajille.

Edit. Mutta mitä hyvää niin kyllähän tähän voi siis vastata, että rokotuskattavuus nousee.

Viimeksi muokattu:
Eikö longcovid ollu stressin ja pelon tuomia oireiluja. Myöskin ylipainoa on, tupakointia on, itsestä ei pidetä huolta, nämä samat henkilöt on ottanut rokotuksia niin ovatko rokotteet niin voimakkaita, että on ylipyyhkinyt kaikki ylipainon, tupakan, alkoholin, passiivisuuden, stressin ja pelon tuomat ongelmat, että nämä ei aiheuta enää mitään vaan syy on rokotteiden? Ja jos näin on, Lisääkö vai vähentääkö tämä rokotteiden ottamisen tarpeen?

:)

Kyllä itsekkin ymmärrän mitä tällä joku virologi hakee. En silti näe sitä riittävänä perusteena rokotuksille. Mitä hyviä ja huonoja puolia sinä näet lasten rokottamisessa?

Lasten rokotukset:

Huonoja puolia on, että lapset eivät saa luonnollista vastustuskykyä mikä on nykytiedon valossa parempi. Muunmuuassa näitä variantteja vastaan.

Mahdolliset haittavaikutukset, koska nykyiset variantit eivät ole vaarallisia lapsille.

Hyviä puolia en itse oikeastaan näe. Petrimalja homman voi vetää pöntöstä alas, sitten siinä olisi jotakin pointtia jos rokote antaisi immuunin. Nyt samalla tapaa mutaatioita voi tapahtua rokotetuissa.

Tietysti jos lapsi kuuluu riskiryhmään rokote voi olla järkevää ottaa.
Lähes olemattomalla kokemuspohjallani lasten sairauksista mun on hyvin vaikea perustella, kuinka tarpeellista rokottaminen on tai ei ole. Mulla kun ei ole minkäänlaista tuntumaa siihen kuinka
yleistä jokin vakavampi infektio voi lapsilla olla. Huvikseni kun olen näitä vanhoja tuttuja perusrokotteita tutkiskellut, niin aivan hyvin nekin olisi voisi voinut jättää väliin, koska nekään eivät takaa täyttä suojaa, eivät ole riskittömiä ja nekin suojaavat taudilta, johon sairastumisen (saati vakavien oireiden) riski on lähes olematon. Jostain syystä vain koronarokotteen kohdalla tämä tulkitaan niin, että myöskin rokotteen tuottama hyöty olisi silloin olematon. Go figure.

Ja mun mielestä muksujen rokottaminen on ihan perusteltua, jos vaikka päivittäin ovat tekemisissä riskiryhmäläisten kanssa.

edit. 3.s annos annetaan tällä hetkellä voimakkaasti riskiryhmissä oleville +60 vuotiaille ja henkilöille jotka on saanu 2-3 viikon annosvälillä sillon talvellakeväällä sairaanhoito väki.
Heh, eli toisinsanoen jossei tästä tehdä linjauksia pian, elleivät meinaa pitää passia ihan oikeasti vain vuoden loppuun voimassa, isolla osalla jengiä happanee passit ihan just. Semmonen "kiitti ihan vitusti"-tyylinen veto. Vaikkakin kyllä perstuntuma sanoo että kohta tehdään päätös kolmansista piikeistä ja jengihän muuten juoksee niitä hakemaan sankoin joukoin. Kiinnostelis kyllä tietää onko tuossa kolmannessakin piikissä se 6kk parasta ennen-päiväys. Vai sovelletaanko siihen jotain muuta sääntöä. Vai eikö tästä vaan oo kukaan tehnyt vielä päätöksiä suuntaan eikä toiseen. :LOL:

Asiasta toiseen: Kyllä muuten jostain syystä vitutti ankarasti olla metrossa naamaripäiden ympäröimänä. Paljon ankarammin kuin yleensä. Näennäinen maskipakkokin otettiin pois. Saatana.

^Nyt ne ekana piikitetyt mummot ja papat sekä muut riskiryhmäläiset ovatkin varmaan ihan kusessa, kun ei voi kohta ryypätä baarissa enää puolen yön jälkeen.

Mikähän mahtaa olla sun motiivi selittää mustaa valkoiseksi? Katsoin juuri MV:n Putin viimeisimpiä otsikoita. Kaikki olivat tyyliä, toveri Putin on suuressa viisaudessaan:
-antanut viisaan määräyksen
-rakentanut Venäjälle mahtavan sotavoiman
-nostanut Venäjän taloutta
-estänyt vierasvoimien invaasion

Kuvina tietenkin Kremlin tuottamia kuvia Putin sotavoimien kamppeet päällä jne. Oikeasti. Uskomatonta, että teille voi syöttää noin suoraa propagandaa, ettekä edes tajua olevanne Kremlin talutusnuorassa. Kokkina vielä Putinin virallinen tiedotusadjutantti. Ei helvetti.
Edelleenkään en lue mv lehteä säännöllisesti. En tiedä onko Venäjällä millainen pakolaisinvaasio vai onko estetty.

Mutta tiedän että meidän suurin johtaja Sanna Marin antaa piirakka reseptejä höpö ohjelmissa kun samaan aikaan mennään kohti ccptä.

MV lehti kertoo kuitenkin Suomeksi mitä esim Australiassa tai Italiassa tapahtuu. Tästä suomen media hiljaa jotta kansa luulee täällä että kaikki ok.
Se mitä se kertoo venäjästä ei mua kiinnosta ellei se liity koronaan. Sut on ilmeisesti peloteltu pienenä venäjän suhteen?

Viimeksi muokattu:
Oliko niitä Nohynekin ja Rämetin lahjuskuitteja sitten jossain nähtävillä? Vai sotkinko taas jotain ja kyse olikin vain Pfizerin kuulakärkikynistä?

Voipi kannustaa rokottamattonuuteen, siis jos luvataan toimisto- tai etätöitä rokottamattomille!
Ihan hirveästi ei tunkua ole noneen avoimeen työpaikkaan, joten vähän on katteetonta uhkailua.

Back
Ylös Bottom