Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Niin se on hyvä kun on kunnossa, enää ei pitkään aikaan ole ollut. 2018 Norjan Pm mien jälkeen sanoin että ei enää vasuria. Mutta silti vaan kisa kerrallaan menny 😁.

Nivelrikko tuossa kämmen selässä.
Tähän loppui aikoinaan nyrkkeilykin.
Nyt huili kuukauden aikana säteili levossakin.
Se ottaa itseensä jatkuvasti. Eilen vääntöjen jälkeen hävisi peukalon päästä tunto ainakin tunniksi. Säteilee vissiin siihen.
Se on nyt jo jäänyt niin paljon oikeaa jälkeen että ei edes motivoi kisata kun joutuu jatkuvasti kipua varomaan.
Mitenkä aattelit reeneissä, väännätkö yhtään sillä? Kuulostaa hurjalta ihan lihasbalansseja ajatellen kyllä 😮

Mitenkä aattelit reeneissä, väännätkö yhtään sillä? Kuulostaa hurjalta ihan lihasbalansseja ajatellen kyllä 😮
Kyllä sillä treenataan. Mutta kisa on mulle aina semmoinen 100% juttu että siihen ei kykene enää.
Aikoinaan nyrkkeily valmentaja vanhan liiton sotaveteraani opetti keskittymään kisoihin ajatuksella" jos häviät juoksussa, sinä vaan häviät mutta nyrkkeilyssä tulee turpaan".
Tätä olen nämä vuodet noudattanut. Kuten varmaan olet huomannut kisoissa 😁

FB_IMG_1635100375805.webp

Tuossa tuo ilme "sinä saatana söit mun mansikat" kertoo kaiken 😁

Kyllä sillä treenataan. Mutta kisa on mulle aina semmoinen 100% juttu että siihen ei kykene enää.
Aikoinaan nyrkkeily valmentaja vanhan liiton sotaveteraani opetti keskittymään kisoihin ajatuksella" jos häviät juoksussa, sinä vaan häviät mutta nyrkkeilyssä tulee turpaan".
Tätä olen nämä vuodet noudattanut. Kuten varmaan olet huomannut kisoissa 😁
Olen huomannut 😄 Kerran jäbä kätteli mua niin kovaa ennen matsia, että kelasin että ehkä tapat mut jos matsissa on vilunkipeliä 😄😄

Jessellä olis kyllä kova potentiaali kädenvääntöhommiin💪
Toisaalta lajissa on kans mukana paljon x faktoria että kenestä tulee hyvä. Siis samaa mieltä että Jessellä kova potentiaalia, mutta siinä saattaa olla isoa heittoa miten kova potentiaali samoilla punttinostoilla.

Näinhän se on. Olis silti hienoa nähdä että kuinka pitkälle kaveri pääsis jos todella panostais lajiin
Joo ehdottomasti 💪 Kuhan yritän vaan provota Jesseä vähättelemällä sen rahkeita, että suuttuis ja todistais mut vääräksi 😄😄

Nyt kun huikeat SM kisat saatu alta pois, niin aika alkaa valmistautua kauden todelliseen päätapahtumaan 😄😄

Kättä pöytään helsingissä marraskuun lopussa 💪💪

Mieli tekis, mutta taitaa tulla mulle liian aikasin. Kyynärtaive vieläkin sinisenä sisäsyrjästä. Kohta lähen loadedille kokeileen kestääkö ylätaljaa ja ojentajaa...

Mieli tekis, mutta taitaa tulla mulle liian aikasin. Kyynärtaive vieläkin sinisenä sisäsyrjästä. Kohta lähen loadedille kokeileen kestääkö ylätaljaa ja ojentajaa...
Aika pahasti meni vissiin 😮

Back
Ylös Bottom