Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

palkitsin kuntit tipillä

8220371F-61FA-4F4B-B291-5BADD81C6F23.webp

Matka on vielä kohtuullisen rajoissa, miten tuuliolosuhteet?
Tuulta oli havaittavasti. Forecan mukaan 5 m/s. Mun sniper skillsit on kovin puutteelliset, joten kauhean tarkkaa analyysiä en suorittanut. A-tarvike 222 rem Range ja a-asento istualtaan näreeseen tukeutuen, koska kohde laajan avosuon keskellä maassa.

Tuulta oli havaittavasti. Forecan mukaan 5 m/s. Mun sniper skillsit on kovin puutteelliset, joten kauhean tarkkaa analyysiä en suorittanut. A-tarvike 222 rem Range ja a-asento istualtaan näreeseen tukeutuen, koska kohde laajan avosuon keskellä maassa.
5m/s on jo sellainen tuuli että kentällä se näkyy puiden oksien liikkeenä, rungot jopa hieman huojuu. Siis kun yritetään arvioida tuulen nopeutta paikallisesti luonnon omista tuulimittareista.
Jos tuuli kävi suoraan sivulta, se vie kyseistä luotia tuolla matkalla noin 6cm.
Tuo asento on sinällään kuhtalaisen hyvä, varsinkin jos saa tuettua kyynärpäitä polviin.

Tuulen osuutta ohilaukaukseen ei voida kokonaan sulkea pois.

Coriolis-ilmiön eli maapallon pyörimisliikkeen aiheuttama osumapisteen muutos tuskin on syynä noin lyhyellä etäisyydellä.

@Heatseeker tuuli osui viistosti naamaan ja koitin tietty tyyntä kohtaa arpoa. Zero on kiikarissa 100 m ja luoti tiputtaa tolla matkalla 8 cm, joten siinäkin jo virhemarginaalia. Etenkin kun kiikarissa karvahatturistikko ja oma arvio oli 150 m. Ei oo tullut juurikaan reenattua kuin makuulta ja penkistä, joten tilanteessa oli monta pientä muuttujaa matkassa, kun vertaa harjoitteluun tasan 100 m makuulta ja tyynessä kelissä.

Nainen on alkanu ruokkimaan lintuja pihalla. Nyt siinä pörrää kymmeniä pikkutinttejä ja maassa löntystää 3 fasaania. Satu ja Tuija, sekä Mauno Ahonen.
Kohta sinne ilmestyy myös rotat Yrjö ja Pirjo perheineen.

Olinpa todella hidas, pitäsköhän ilmoittautua johonkin hitauskilpailuun.

Viimeksi muokattu:
Olen täällä, minulla on uusi harrastus ja gradu työn alla entisten juttujen päälle, vievät resursseja. 😇

Voin kuitenkin erinomaisesti ja oon oppinut penkkaamaan!! 🤩

Mutta juu, kyllä sitä aikaa täytyy saada raivattua tämän palstan lukemiselle. Vaikka hyvinhän teillä sujuu, ekoja viestejä mitkä osui silmään on kuinka jäsen D on löytänyt taas elämänsä naisen 😂

Autot pesty sisältä. Voi veljet sitä hiekan, roskan, tatinan + muun epämääräisen shitin määrää. 2 skidiä, 3 koiraa, käyty lukuisia kertoja hiekkarannalla ym. Viimeks pesty sisältä varmaan kesällä. Ehkä.

Varmaan hoidan nämä hommat jatkossa rahalla. Pitäis pestä vielä ulkoo.

Mitenkä finkun tissit voi?

Kiitos kysymästä, rakkaus voi hyvin! Jo kolmatta päivää!
Vihdoinkin löytyi nainen joka on kaunis ja hyväkroppainen sekä monella tapaa vaikuttaa erinomaiselta, koska kukaan ei ole täydellinen niin olen sitten onnistunut löytämään läheisriippuvaisen ja tässä kolmessa päivässä onkin sitten jo suunniteltu koko loppuelämä valmiiksi.
No eipähän tartte miettiä sitten sitäkään.

Oli niin hitokseen kivaa perjantaina, että intouduin tilaamaan itselleni harrastushortsit. Näyttäisivät olevan about vähän pienemmät kuin yleensä käyttämäni alushousut, mutta. No.

Lisäksi kenties näin pakkiksen inspiroimana tilasin myös oman doownekin keittiööni vihdoin. XL-mallin, tietenkin. #käteväemäntä

Saapunevat sopivasti syntymäpäiväksi. Minulta minulle.

Back
Ylös Bottom