Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hetken tuntui siltä, että tänään ei ehkä maistu olut vaikka on perjantai. Kävin lukemassa jokusen sivun koronaketjua ja nyt mietin, että pitäisikö käydä hakemassa oluen lisäksi litran viskiä. Parantuuko alkava aivosyöpä oluella ja viskillä? (Tietenkään en malttanut itse olla heittämättä bensaa liekkeihin.)

Ei vastannut kysymykseen.

en jaksa(lue:viitsi) kirjottaa oikeaa syytä, siinä on monta sanaa

ja:asiaan

gallub:
koska,sataa,ainoa varteenotettava ajoneuvvovalinta on henkilöauto, joko henkilökohtainen mersu tai maksullinen mersu, enkä viitsi maksullista käyttää
menisikö kuntit täysin selvinpäin kuuntelemaan ursus faktoria? tuleeko verta korvista ilman nousuhumalaa?

Kaikkea sitä ihminen meneekin googlettamaan.

48206951.jpg

Liekö joku sairas tiktok-villitys, että vaihdellaan paukkupatruunoita koviin ja toisinpäin? Minulla nimittäin kävi viikonloppuna niin, että ammuin teertä kiväärillä, eikä se kuollut. Olen miettinyt järkevää selitystä tähän ja case-baldwinin myötä todennäköisintä on, että joku on ladannut kiväärini paukkupanoksilla. 😡
Miltä etäisyydeltä?

kuntit
Komiaa.

Kun ensimmäinen pyrstö tuli näkyviin soitettiin viranomaisille.... Niivvarmaan.

Siinä pidettiin pikapalaveria että ilmotetaanko vaiko eikö.

On nuo kyllä vähän huonoja koriste-esineitä, on kuitenkin ainakin teoreettinen mahdollisuus että r-aine olisi vielä toimivaa.

arvakkaa, kuntit mitä #paikkunnalla tapahtuu!!!!!!!!!!111

kylvetään hietaa pyörätielle! kyllä on varaa! pikkusen veten sekasta räntää tulee taivaalta

Back
Ylös Bottom