Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
No tätä en lähde allekirjoittamaan koska nämä säännöt voidaan näköjään mielivaltaisesti muuttaa. Niin kauan kuin mennään niillä säännöillä mistä on jo sovittu. Sit jos niitä sääntöjä muutetaan niin saatan joutua muuttamaan omia sääntöjä
No jos perustuslakia kierretään tosta vaan, manskulla saa rauhassa istua keskellä autotietä, niin enpä olis varma kannattaako täällä enää niin tarkkaan noudattaa mitään sääntöjä kun viranomaiset näyttää ettei hekään.
Jos sivistyneessä maassa joku toinen rikkoo lakia tai normeja niin ei se tarkoita että muiden pitäis seurata perässä. Se jos mikä on ns. lampaana olemista.

Jos yks persu ei ois nauhottanu sitä tiellä istumista ja oikeen tehny palvelusta niille fukin hipeille niin nekin ois unohettu helpommin.
Poliisi kuitenkin hoiti asian, niin että ei ees elohippiraukka saanu keissejä rakennettua.
Missä oli Ano? Tai se Tiihonen? Oisivat käyneet kantaa ite ne vittuun sieltä.

Mutta silti. Se ei ole syy alkaa olla noudattamatta itse lakeja.

Mä en tiedä minkälaisia tauteja täällä porukka on saanut, mutta kumman te otatte mieluummin, yskän jälkitautina tämän hinkuyskän, jonka mä sain 3 viikon ajaksi(pertussis bakteeri), vai sitten jotain vitun sormien puutumista ja muuta naurettavaa? Tiedättekö miltä toi hinkuyskä tuntuu kun se iskee 5 kertaa päivässä ja jos te tommoisen kävisitte läpi kaikki, te varmaan ymmärtäisitte, miksei osaa meistä vittuakaan kiinnosta mikään kusinen korona, se ei ole mitään tohon verrattuna terveellä ihmisellä. Täällä joku valitteli miten hellanlettas makuaisti oli hukassa kun oli nuha, voi vittu sentään, kuin kauheaa semmoinen on. Oikeesti. Arvatkaa miten paljon toi sattuu keuhkoihin yskiä tollai monta kertaa päivässä ja se yskä tulee niin kovaa, että vanhuksilla mennyt kylkiluita poikki. Brutaali tauti, kestää viikoista puoleen vuoteen eikä mitään parannuskeinoa ole. Mä otan auton ratissa makuaistin pois anytime, ennekuin ton kohtauksen kun tien poskeen paniikissa vetäsin ja tein siellä kuolemaa.

View: https://youtu.be/31tnXPlhA7w

Viimeksi muokattu:
Mitenkä tuo covid piikkien määrä on joku juttu? Kun keskusteluissa ilmenee, etä kolmas piikki on kynnyskysymys, kohta 7kpl ja kohta 10kpl!
Influpiikkiä on joku voinut ottaa 40 annosta. Itse henk koht oon ottanu 3 piikkiä puutiaisrokotetta, 3 piikkiä hepatiittia. Jäykkäkouristustakin kait 3 piikkiä? Ja lisää noita tarvii ottaa myöhemmin jos elo jatkuu.

En ota kantaa toimiiko rokote, onko tarpeellinen, onko myrkyllistä, polkeeko rokotteisiin sidottu passi ihmisoikeuksie jne. Mutta mitä väliä tarviiko sitä ottaa 1 vai 4 annosta. Kait se oli alusta asti selvää kaikille, että ei mikään rokote/lääke toimi niin että yks pilleri tai injektio niin tauti on poissa eliniäksi.

Jos siellä on mahdollisuus, että aiheuttaa veren hyytymistä yms mitä on jo tullut niin miksi terveenä ottaa sen riskin? Sitte vielä ku nyt on nähty et ekasta ei välttämättä tule mitään ja sitte vasta alkaa rokoteoireet ja pahenee mitä useamman ottaa. Mikä järki? Näiden rokotteiden sivarit on omaa luokkaansa ku kattoo paljon näitä tulee ja 2/3 hyvin tutkituilla ja turvallisilla rokotteilla heitetty vesilintua. Passihan tässä se ongelma oikeastaan vaan on.. Tällä hetkellä vielä. 7 piikkiä tai mitä lie tulossa ja passi ei pysy vihreenä ellet jatkuvasti piikitä itteäs ja rokottamattomia yritetään sulkea ulkopuolelle

Viimeksi muokattu:
Jos sivistyneessä maassa joku toinen rikkoo lakia tai normeja niin ei se tarkoita että muiden pitäis seurata perässä. Se jos mikä on ns. lampaana olemista.

Jos yks persu ei ois nauhottanu sitä tiellä istumista ja oikeen tehny palvelusta niille fukin hipeille niin nekin ois unohettu helpommin.
Poliisi kuitenkin hoiti asian, niin että ei ees elohippiraukka saanu keissejä rakennettua.
Missä oli Ano? Tai se Tiihonen? Oisivat käyneet kantaa ite ne vittuun sieltä.

Mutta silti. Se ei ole syy alkaa olla noudattamatta itse lakeja.
Mietippä...homous on joskus ollut laitonta. Homojen oikeudet saatiin sillä että sitä lakia rikottiin. Olen samaa mieltä että on hyvä että niitä lakeja noudatetaan mutta joskus on tehtävä vastarintaa jotta saadaan muutos. Joskus on tehtävä vastarintaa ettei meitä alisteta.

Tulee tulee. 3. piikistä tehdää uusi normaali.
Tällä hetkellä hivutetaan ja sitten kun saatu 3. sisään useammalle alkaa kovenevat puheet. Voisiko jopa "pandemia" pahentua samaan aikaan niin voidaan puhua taas rajummin. Eli tässä ihan lähiaikoina. Veikkaan marraskuussa alkavan mayhemit taas.

Onko tässä niinkuin sitte aika ajanut ohi ku ei oo ottanut ensimmäistäkään 😁 eikö toi kolmas tulis sitte joskus puolenvuoden päästä ja silloin jo pitäis olla viides 😂

Onko tässä niinkuin sitte aika ajanut ohi ku ei oo ottanut ensimmäistäkään 😁 eikö toi kolmas tulis sitte joskus puolenvuoden päästä ja silloin jo pitäis olla viides 😂
Niinpä. Eli turha odottaa että rokottamattomat alkais nyt sitten rokottaa itseään jos puolntoista vuoden päästä voitais saada 3 annos ja passiin tarvitaan 5 leimaa :unsure:

Miksei tässä lue, että monisairas 89-vuotias kuoli 2 tai 3 rokotteesta huolimatta koronan aiheuttamiin komplikaatioihin? Syyllistämisen sijaan kerrottas totuus

katso liitettä 235211
Voisi kuvitella että tällainen otsikointi rikkoo jo jotain lakiakin kun noin hoitajaa syyllistetään vanhuksen kuolemasta, varma en tietystikään ole. Myös hyvän journalismin sääntöjä tämä totta kai rikkoo mutta se nyt ei ole mitään uutta.

Rokotusväli 6-12 vkoa. Kolmeen rokotukseen siis kuluu aikaa 12-24 vkoa.

Jos tulee rokotepakko niin meen sinne walk in ja pyydän az rokotetta koko kierroksen. Jossei saa ni haistatan vitut. Passi pitää saada suoraa vihreelle. Mitä enemmän sivareita niin sen parempi. Parhaimmas tapaukses vammautus ja lääkärit sylkee naamalle ettei sussa mitää vikaa ole et töihin vaan

Mielummin sairastan koronan ja saan paremman immuniteeti, kun otan tommosta paskaa, minkä suojakin on heikko. Ei taida pekkakaan 6kk päästä ottaa uutta piikkiä, kun rokotteen tehosta vaan rippeet jäljellä.

Screenshot_20211021_110536_com.instagram.android.webp

Mä en tiedä minkälaisia tauteja täällä porukka on saanut, mutta kumman te otatte mieluummin, yskän jälkitautina tämän hinkuyskän, jonka mä sain 3 viikon ajaksi(pertussis bakteeri), vai sitten jotain vitun sormien puutumista ja muuta naurettavaa? Tiedättekö miltä toi hinkuyskä tuntuu kun se iskee 5 kertaa päivässä ja jos te tommoisen kävisitte läpi kaikki, te varmaan ymmärtäisitte, miksei osaa meistä vittuakaan kiinnosta mikään kusinen korona, se ei ole mitään tohon verrattuna terveellä ihmisellä. Täällä joku valitteli miten hellanlettas makuaisti oli hukassa kun oli nuha, voi vittu sentään, kuin kauheaa semmoinen on. Oikeesti. Arvatkaa miten paljon toi sattuu keuhkoihin yskiä tollai monta kertaa päivässä ja se yskä tulee niin kovaa, että vanhuksilla mennyt kylkiluita poikki. Brutaali tauti, kestää viikoista puoleen vuoteen eikä mitään parannuskeinoa ole. Mä otan auton ratissa makuaistin pois anytime, ennekuin ton kohtauksen kun tien poskeen paniikissa vetäsin ja tein siellä kuolemaa.

Tämä viesti kannustaa taas asialliseen keskusteluun. (y) Teit oikein kuolemaa tien poskessa? Mä tiedän koronaan kuolleita oikeasta elämästä ja yhden, joka oli n. viikon teholla, keuhkot paskana. Ei paljon ollut kunnossa autolla edes ajella kun ei ollut edes tajuissaan. Mutta onneks sä tiedät taas. Seuraavaks tuut varmaan haukkuun noi mun tuntemat läskeiks tai jotain?

Mitenkä tuo covid piikkien määrä on joku juttu? Kun keskusteluissa ilmenee, etä kolmas piikki on kynnyskysymys, kohta 7kpl ja kohta 10kpl!
Influpiikkiä on joku voinut ottaa 40 annosta.
Itseäni lähinnä mietityttää koronarokotteiden kohdalla se kun vielä ei tiedetä mikä on sopiva rokoteväli. Jos on niin kuin nyt näyttää että uuden buusterin tarvitsisi jopa 6kk välein, niin en lähde sellaiseen mukaan. Koska on hyvin yleistä että varsinkin toinen piikki on nostanut monelle kuumeen niin seuraan toistaiseksi vierestä mitä kolmas ja neljäs piikki tuo tullessaan.

Vaimo tuli sen verran kipeäksi toisesta rokotteesta että ei mua huvita saada sellaisia oireita jostain rokotteesta puolen vuoden välein. Sitten kun nämä lääkeyhtiöt saavat paskansa kuntoon ja pakkausselosteet päivitettyä tiedoilla arvauksien sijaan, niin sitten harkitsen asiaa uudelleen.

Tämä viesti kannustaa taas asialliseen keskusteluun. (y) Teit oikein kuolemaa tien poskessa? Mä tiedän koronaan kuolleita oikeasta elämästä ja yhden, joka oli n. viikon teholla, keuhkot paskana. Ei paljon ollut kunnossa autolla edes ajella kun ei ollut edes tajuissaan. Mutta onneks sä tiedät taas. Seuraavaks tuut varmaan haukkuun noi mun tuntemat läskeiks tai jotain?
Siinä nätisti ohitettiin koko pointti, pisteet siitä. Onneksi sä olet tietäjä ja tiedät kaikesta kaiken, oot täydellinen ihminen, sua parempaa ihmistä ei ole olemassakaan, muista sanoa se itsellesi peiliin ja muista ilmoittaa muillekin miten erinomainen yksilö olet. Tunnethan sentään yhden teholta. Kyllä se tarkoittaa sitä, että kenenkään muun kokemukset eivät oikeuta kriittiseen ajatteluun rokotteesta. Kun SINÄ tiedät, SINÄ olet se täydellinen totuus. Ketju voidaan sulkea. Coop lukitsi vastauksen, se tietää yhden teholta.

Coop THL:n johtoon heti! Hän on ultimalinen totuus.

Tässähän subjektiivisten kokemusten hauskuus onkin - niitähän on muiden niin helkkarin helppo vähätellä, jos ei ole itse kokenut.

Siinä nätisti ohitettiin koko pointti, pisteet siitä. Onneksi sä olet tietäjä ja tiedät kaikesta kaiken.
Joo, varmaan meni pointti sitten ohi, jos et tarkoittanut, että koronasta ei tule mitään kuin jotain sormien puutumista tms. Miks sä ite nyt taas heti hyökkäät mua vastaan, mistä syytät muita aina? En ole tietäjä, en tiedä kaikesta kaikkea, tiedän vaan noi tapaukset mitä korona on tehnyt, ja vähän vituttaa tommonen vähättely jatkuvasti. Vaikea tajuta, että joillekin tulee vähän muutakin kuin pikku nuhaa?

Back
Ylös Bottom