Ja eikös niistä ajelluista karvoista jäsen Kiukku voisi tehdä perhojaGonzalta löytynee tähän sekä vehkeet että expertise.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja eikös niistä ajelluista karvoista jäsen Kiukku voisi tehdä perhojaGonzalta löytynee tähän sekä vehkeet että expertise.
Tarinahan menee niin että mä ostin Gigantista Kenwoodin mikron, se pahvilaatikko oli sitten mun tietsikkapöytänä ja Atrian lihalaatikko penkkinä.Tänään näköhavainto: Gigantista asteli Nuori pari ulos. Jantterilla kannossa mikroaaltouuni. Paketissa luki Isolla: Kenwood.
Alkoi hymyilyttää ja heti tuli Mieleen eräs IsoD![]()
Doom!Kuka muistaa missä pelissä oli nämä koodit:
IDKFA tai IDDQD
Ensimmäiselle raikuvat aploodit.
KylJoiltakin pakkislaisilta olisi aiheellista kysyä
- on qllisi keskimääräistä isompi
- onko palkkasi keskimääräistä isompi
- onko sijoitustesi tuotto keskimääräistä isompi
- onko autosi keskimääräistä isompi
- onko kellosi keskimääräistä isompi.
Hyvää mielenterveyttä kaikille!![]()
Meinasitko ILM ja Wolfenstein?Nope
e tai sitten muistan itse väärin ja olen pelle.
ee pitää tarkistaa, fff
eee olen pelle![]()
Ellen väärin muista niin kuolemattomuus ja kaikki aseet.Kuka muistaa missä pelissä oli nämä koodit:
IDKFA tai IDDQD
Ensimmäiselle raikuvat aploodit.
Onne vähän, ennemmin meidän omia etikkakanasiipilöitä. Varmasti tulee käytyä KFC, mutta ei se näitä meidän siipiä voita.
Tänään näköhavainto: Gigantista asteli Nuori pari ulos. Jantterilla kannossa mikroaaltouuni. Paketissa luki Isolla: Kenwood.
Alkoi hymyilyttää ja heti tuli Mieleen eräs IsoD![]()
Niin, siis nuo hookin ja vaikka siipiveikkojen siivet, joita Pirkanmaalla syöty useampi vuosikymmen.Etikkakanasiipilöitä?
Harjoittelen vain Tinderiä varten! Kiva että miehet vastaavat niin auliisti. Kun tämmöiset asiat selvittää heti alkuun, niin sitten voi löytää tosirakkaudenYllättävän paljon Sylville palautettu noita hakukaavakkeita treffiseuraksi. @Sylverö kuka on onnellinen voittaja ja pääsee treffeille?
EiJoiltakin pakkislaisilta olisi aiheellista kysyä
- on qllisi keskimääräistä isompi
- onko palkkasi keskimääräistä isompi
- onko sijoitustesi tuotto keskimääräistä isompi
- onko autosi keskimääräistä isompi
- onko kellosi keskimääräistä isompi.
Hyvää mielenterveyttä kaikille!![]()
Onko nuo KFC kanat lähinnä korppujauhoissa ja rasvassa pyöriteltyjä nugetteja? Eli tarjoillaanko kyseisessä paikassa edes vastaavanlaisia siipiä kuten vaikka hookissa?Niin, siis nuo hookin ja vaikka siipiveikkojen siivet, joita Pirkanmaalla syöty useampi vuosikymmen.
Juju on juur ne "salaisessa" mausteseoksessa pyöritellyt kanat.Onko nuo KFC kanat lähinnä korppujauhoissa ja rasvassa pyöriteltyjä nugetteja? Eli tarjoillaanko kyseisessä paikassa edes vastaavanlaisia siipiä kuten vaikka hookissa?
Onnea Seinäjoki
Pikaruokajätti KFC:n (Kentucky Fried Chicken) ravintola aukeaa Seinäjoen Ideaparkissa alkuvuodesta 2022, kauppakeskus tiedottaa.