Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onkohan ciscko ikinä ajatellut kokeilla hymyn ylläpitoa golf harrasteessa?
siinä muistaakseni olen kuullut pallojen lisäksi lentää välillä mm. mailat
Itse olen joskus yrittänyt. Mutta en muista onko hymy pysynyt ekalta tiiltä reiälle asti. Ekalle. Eikä tässä siitä reiästä ole kysymys. Golffissa kun on tarkoituksenmukaista saada pallot reikään, mailaa ei niinkään.

Tästä vielä kunnon tuhkapilvet ja lentoliikenne sekaisin.
Toki mun puolesta saisi joku supertulivuori possahtaa ja isosti.
Siinä muuten laitettas kerralla mualimanjärjestystä uusiksi, voisin kuvitella ulinaa kuinka me voidaan kuolla nälkään kun ruuat viedään vinkuintiaan.
Meinaan pahimmillaan täällä ei kasva kuin vitutus pariin vuoteen.
Itsekin koittanut pelata PS5, forniteä ja jotain autopeliä. Ihan en vielä pärjää kun ei ehdi etes kääntyä kun on jo ammuttu, mutta kivaa on, tosi kivaa. Jollain negatiivisella henkilöllä voisi kyrvähtää totaalisesti hermo mutta ei tässä osoitteessa, ehei...
Fortniteä pari kertaa koittanut, ei niin mitään jakoa siinä. Codissa voi sentään vähän käyttää enempi suojaa ja kämppäillä sun muuta eikä tartte olla sormien liikkeellä kuin pianistilla.

Piporadiossa soi taas Elämää juoksuhaudoissa. Onhan tämä aika hilpeää toisaalta. Erikoissairaanhoito ottaa minut vastaan ensi viikon perjantaina. Vähän kyllä jo etukäteen säälittää lääkäriraukka.

Kysy siltä lääkäriltä, että miten saisit sen piporadion ohjauksen hallintaasi. Olisihan se parempi, että radio ei soittelisi omin päin mitä sattuu, vaan soittelisi ainoastaan sinun suosikkisoittolistoja.
Ja toki äänenvoimakkuuden säätömahdollisuus olisi hyvä olla.

Jos soittimeen ei löydykkään ohjausta, niin saatat kuiten saada uuden vastaanottokäynnin. 🙂 (y)

Netflixissä joku sellainen leffa kuin aina kuolemaan asti, mikälie Norjalainen tai Ruotsalainen mutta onhan kipee leffa, kannattaa katsoa.

Taas hoitokissa täällä ja nyt sillä on pyllykarvat kakassa. Harjaamisesta tykkää mutta pyllyä ei paljasta. Saisi edes harjalla vähän pois, saatikka saksilla uskaltaisi leikata karvoja pois. Katsoin youtubesta kuinka kissaa hallitaan. Eläinlääkäri ja kaksi apulaista kahden ison peiton kanssa saivat jotain tehtyä. Sitten piti antaa rauhoittavia kissalle. Ei tästä taida tulla mitään?

Taas hoitokissa täällä ja nyt sillä on pyllykarvat kakassa. Harjaamisesta tykkää mutta pyllyä ei paljasta. Saisi edes harjalla vähän pois, saatikka saksilla uskaltaisi leikata karvoja pois. Katsoin youtubesta kuinka kissaa hallitaan. Eläinlääkäri ja kaksi apulaista kahden ison peiton kanssa saivat jotain tehtyä. Sitten piti antaa rauhoittavia kissalle. Ei tästä taida tulla mitään?

Ei taida olla vielä niin kotiutunut, että suihkuun pieni vedenpaine ja lämpimällä vedellä saisi suihkuteltua pyllykarvat puhtaiksi?

Jos kisu on jalkeilla ja syöttää hänelle jotain herkkuleikkelettä, niin saisi märällä pyyhkeellä pyyhittyä niitä likaantuneita karvoja?

Viimeksi muokattu:
Laita pyykkipoika niskaan.

Minä leikkelin jo edesmenneen kissan pyllykarvat saksilla lyhyiksi. Antoi hyvin saksia, kun toisella kädellä rapsutti samalla niskasta ja syötti herkkuraksuja. Sai myös tarvittaessa pyyhkiä märällä.

Nykyinen kissa on luonnostaan vähempikarvainen peräpäästä.

Back
Ylös Bottom