Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En nyt ihan hiffaa miten noista kirjoittamistasi ainakaan b) voidaan päätellä?https://www.psshp.fi/documents/7796350/7841067/Tehohoidon+raportti+15092021
Tuolta tarkkaa tietoa tehohoidosta 15.9.2021 mennessä:
Ylipainoisia (BMI vähintään 25 kg/m2) on ollut 86 % tehohoitoa tarvinneista COVID-19-potilaista
Potilaiden iästä eivät jostain kumman syystä halua kertoa tarkkaa tietoa. Mediaani-ikä on ollut 59v.
Tästä voidaan päätellä:
a) Liikunnalliset rokottamattomat kuormittavat teho-osastot ja pitävät maata panttivankina. Näille porttikielto kuntosaleille ja maksamaan teho-hoidon lasku.
b) Sairaaloita kuormittavat ylipainoiset vanhukset
.
Lehtien juttujen perusteella enemmistö vastaa a.
En nyt ihan hiffaa miten noista kirjoittamistasi ainakaan b) voidaan päätellä?
Apollo live klubilla oli passiin liittyvässä Instagram-julkaisussaan yli 200 negatiivista kommenttia ja nyt ne on kaikki piilotettu sekä kommentointi estetty :D Sensuuria vaan niin hyvä tulee!
View: https://www.instagram.com/p/CVC5ENMLJLA/?utm_medium=copy_link
Onhan se nyt eräänlaista sensuuria jos kritiikki piilotetaan. Vai?Kyllä niin taas mieleni pahoitin kun yrittäjä ei anna mun haukkua sen yritystä sometileillään. Missä on mun perusoikeudet?
Ja kyllähän kritiikki pitää kestää jos tolle syrjinnän polulle on lähtenyt. Nyt puhutaan oikeasti isoista asioista.Onhan se nyt eräänlaista sensuuria jos kritiikki piilotetaan. Vai?
Eli heitä ihmisen niskaan paskaa ja toinen ei sais sanoo mitään? Älä viitsi olla noin yksinkertainen. Kukaan ei siedä varsinkaan kun poljetaan perusoikeuksia ja syrjitään. Ei kovin suvaitsevaista?Kyllä niin taas mieleni pahoitin kun yrittäjä ei anna mun haukkua sen yritystä sometileillään. Missä on mun perusoikeudet?
Missä asut? Mä muutan sinne. Tänään stadissa: bussissa 90-95% maskit päässä. Kaupassa +80% maskit päässä, ai, tätä vastuullisuutta!
Meidän ääs-marketissa koko henkilökunta ilman maskeja olin notta wau, asiakkaat tietenkin 90% maski naamalla. Stadissa. Tai no täällä pohjoislaidalla.
Kyl näit sydänongelmii näyttää tulevan näistä. Nyt tiedän jo kolme jolla on jotain ihan ihmeellisiä oireita ja ravaa tutkimuksissa sydänongelmien takia.
Noiden perusteella todelliset luvut kunnon haitoista helposti kymmeniä miljooniaEU27: kohta 2,5 miljoonaa k-piikkihaittaa
Edelleen testivaiheessa olevista, Euroopassa käytössä olevista kokeellisista koronapiikeistä on ilmoitettu Euroopan lääkevalvontavirastolle (European Medicines Agency, EMA) 25. syyskuuta 2021 mennessä 2 448 362 miljoonaa haittavaikutusta ja 26 041 kuolemaa. Tällä vauhdilla 2,5 miljoonaa ilmoitettua haittaa menee rikki lokakuussa 2021.
![]()
EU27: kohta 2,5 miljoonaa k-piikkihaittaa
Vain 1-10% kaikista rokotehaitoista ilmoitetaanavoin.media