Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katselen Hans Välihousun ohjelmaa ja tuli tässä mieleen, että paljonkohan palstan sjokelaisten viikottainen piimävellin kulutus on?
En ole koskaan maistanut, mutta en toki ole ääsjokinenkaan (tai edes eteläpohojalaanen), asun vain täällä.

Meidän cityssa kun on koko ajan ollut aktiivinen ja käynyt säännöllisissä tarkastuksissa jne niin pääsee kyllä tosi kivasti kunnalliselle. Ykstyisen hinnan voi kertoa aina X10 niin aika lähelle päästään.

Meidän cityssa kun on koko ajan ollut aktiivinen ja käynyt säännöllisissä tarkastuksissa jne niin pääsee kyllä tosi kivasti kunnalliselle. Ykstyisen hinnan voi kertoa aina X10 niin aika lähelle päästään.
Täällä landella on sama.

Kun jaksas niin pitäs käyä vaihtamassa talvi ja kesäkumien vanteet keskenään. Kesäkumit ansaitsee komiammat vanteet.
Ei kai tuo vaadi muuta kuin käynnin rengasliikkeessä. Itse voi hörppiä kahvia kun hallin puolella väännetään.

Mulla oli tänään. Onneks siellä ei tartte kun kerran vuodessa käydä. Sain kehuja ja tarran.
Itselläni oli kyllä todella tympeän oloinen hammaslääkäri yksityisellä puolella. Kävin viimeksi vuoden vaihteessa, en ole sen jälkeen enää käynyt. Vika voi toki olla omassa tulkinnassakin, mutta en ollut ihan yksin kokemusteni kanssa.

Pitäisi kyllä hampaat saada kuntoon niin on varmaan varattava aikaa, toki eri hammaslääkärille.

Tohtorilla on melkoisia jaksamisongelmia.

Tuosta Viron resitentin vierailusta tuli mieleen, missähän mahtaa olla futhermuckerin hyvä ystävä, virolainen autokauppias Tiim Aappena.

On kuntit miss helsinki finalistit kondiksessa. Yks vähän muhkumpi, mutta nätti flikka silti. Muut ihan fitness-tasoa.

Ei ole nykynuoriso pilalla!
"Muhkumpi" on selvää voittaja ainesta.

Minä en oikeastaan halua arvostella ihmisiä kropan muodon mukaan, mutta pyöreähköt "muhku" vartalot ovat enemmän mieleeni.

Itsehän olen aika lähellä omaa profiilikuvaani.

Mä kävin kanssa hoidattaa palikat suussa kondikseen ja oli yhteensä jtn. 700e.
Täällä kun on ihan koittaa alle vuoden päästä kummalliseen hammashoitoon ja jos edes silloin pääsee, muistelin että vasta oisin käynyt niin kuulemma heti 2017 viimeksi. Niin se aika juoksee kun kivaa on :)
Ei muuta kun valittaa hirveää särkyä niin pitäisi päästä kunnallisellekin joutusammin.

Josta tulikin mieleen, pitäisi käydä laittamassa yksi hammas kuntoon josta vanha paikka lohkesi irti.

Ei muuta kun valittaa hirveää särkyä niin pitäisi päästä kunnallisellekin joutusammin.

Josta tulikin mieleen, pitäisi käydä laittamassa yksi hammas kuntoon josta vanha paikka lohkesi irti.
Mulla oli pahasti tulehtunut viisuri eikä päässyt, yksityinen sanoi että oli jo melkoinen määrä mätää ja voi olla oikeasti vaarallinen kun etenee.
Siis ei nyt mutta joskus aiemmin, sittemmin aatellut että pitäköön tunkkinsa.

Kun jaksas niin pitäs käyä vaihtamassa talvi ja kesäkumien vanteet keskenään. Kesäkumit ansaitsee komiammat vanteet.
Olen ratkaissut asian laittamalla pasuunaan kaksi sarjaa samanlaisia vanteita.

On kuntit miss helsinki finalistit kondiksessa. Yks vähän muhkumpi, mutta nätti flikka silti. Muut ihan fitness-tasoa.

Ei ole nykynuoriso pilalla!
En nähnyt tajuttomia tiimalasivartaloita.

Back
Ylös Bottom