Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mua ei sit toimistolla tarvi katella jos toi tulee.Nyt passia puuhataan myös työpaikoille.
Tää on semmosta ripulipaskaa, et tekis mieli ampuu itteeni päähän.
Ite en etänä pysty tekemään, joten lähen lätkimään jos toi passi tulee voimaan.No mua ei sit toimistolla tarvi katella jos toi tulee.
E: Tai riippuen toteutustavasta niin samalla työpaikallakaan.
No mua ei sit toimistolla tarvi katella jos toi tulee.
E: Tai riippuen toteutustavasta niin samalla työpaikallakaan.
No, itsellä ainakin sinänsä hyvä duunipaikka et eräillä on saanut ennenkin miten huvittaa ja meidän osastolla katsotaan konsernin käytäntöjä aika lepsusti soveltaen. Muutenkin hyvä porukka ja yleisesti tykkään työstäni atm. Siltikin noi bileiden todistelut ja yleiset käytännöt vähän hiertää, mut kaipa nää sit on vaan olevinaan niin vastuullisia että. Ja sinänsä oon onnellisessa asemassa et mua ei kannata potkia pois koska sitten ei riitä tekijöitä projekteille.Mä veikkaan, että tässä ollaan muutenkin siirtymässä kohta taas etätöihin (vaikka se suositus on vasta loppumassa) kun sairaalat täyttyy. Toi passi varmaan tarkottais, että joutuu olemaan etänä. En usko, että ne sentään kenkää antaa työntekijälle tolla perusteella. Ja toi siis tulee varmaan koskemaan vain toimistotöitä ainakin aluksi.
Anyway, aika nopeasti eskaloituu. Paljon pahemmaksi on mennyt ja nopeampaa tahtia kuin olisi osannut arvata.
Lähde?Nyt passia puuhataan myös työpaikoille.
Tää on semmosta ripulipaskaa, et tekis mieli ampuu itteeni päähän.
No, itsellä ainakin sinänsä hyvä duunipaikka et eräillä on saanut ennenkin miten huvittaa ja meidän osastolla katsotaan konsernin käytäntöjä aika lepsusti soveltaen. Muutenkin hyvä porukka ja yleisesti tykkään työstäni atm. Siltikin noi bileiden todistelut ja yleiset käytännöt vähän hiertää, mut kaipa nää sit on vaan olevinaan niin vastuullisia että. Ja sinänsä oon onnellisessa asemassa et mua ei kannata potkia pois koska sitten ei riitä tekijöitä projekteille.
Samaa mieltä, eskaloituisi paljon nopeammin kuin olisin kuvitellut. Vastahan loppuviikosta sanottiin että muutama viikko menee vielä lain voimaan tulossa ja yhtäkkiä se onkin jo tulossa lauantaina voimaan… No, toivotaan ettei nyt punttiksella ainakaan ihan heti tuu rajoituksia eli mahdollisuutta edellyttää passia. Lähistöltä ainakin pari salia tulee sitä varmaan käyttämään. Saatana.
Mistä toi tieto salien jättämisestä ulkopuolelle on? Kaikissa jutuissa mitä mä oon lukenut, ainakin joko oikein korostetaan et myös kuntosalit tai muut liikuntapaikat.Ymmärsin, että kuntosalit jää ulkopuolelle, koska siitä tulis lisäkustannuksia pitää respassa koko ajan ihmistä kyselemässä passia. Kapakoissaki on pelkästää tiskillä ihminen niin sillä työntekijällä on velvollisuus käydä kyselees ohimennen sitte passia ku porukka tulee sisälle. Muuten kyselee esim poket heti ovella. Tohon on tulossa joku sovellus
Kaikissa jutuissa mitä mä oon lukenut, ainakin joko oikein korostetaan et myös kuntosalit tai muut liikuntapaikat.
5. Eduskunta edellyttää, että hallitus valmistelee esityksen, että hallitus valmistelee työaikalainsäädännön muutokset, jotka mahdollistavat työnantajalle mahdollisuuden vaatia koronapassia myös työntekijöiltä.Lähde?![]()
Mistä toi tieto salien jättämisestä ulkopuolelle on? Kaikissa jutuissa mitä mä oon lukenut, ainakin joko oikein korostetaan et myös kuntosalit tai muut liikuntapaikat.
Näin on, kaikki rokotetut on laiskoja läskejä ja rokottamattomat timmejä alfoja! Veikkaanpa, että vähintään samalla prosentilla on toisessakin leirissä liikunnan väliinjättäviä.Näin, eikä tossa passissa oikein oo järkeä, jos ei se kohdistu liikuntaharrastuksiin. Siis kun sillä halutaan kyykyttää urheilullista ja itsestään huolehtivaa osaa kansasta.
Malinen on huolissaan, nyt on kyllä asiat jo pahasti pielessä.Tuomas Malinen: Perustuslaitonta koronapassia tulee rikkoa ja vastustaa systemaattisesti [Video]
https://*******.net/2021/10/12/tuom...e-rikkoa-ja-vastustaa-systemaattisesti-video/
Näin on, kaikki rokotetut on laiskoja läskejä ja rokottamattomat timmejä alfoja! Veikkaanpa, että vähintään samalla prosentilla on toisessakin leirissä liikunnan väliinjättäviä.
Joo, varmasti löytyy nuoria ja hyväkuntoisia kummastakin ryhmästä, aivan kuten huonokuntoisiakin. Ja niitä hyväkuntoisia ja itsestään huolehtivia on aivan varmasti enemmän rokotettuna, vaikka siitä ryhmästä olisikin prosentuaalisesti enemmän rokottamatta kuin muista ikä/kuntoryhmistä.Onhan se todettu ihan julkisesti, että erityisesti nuoret ja hyväkuntoiset jättää rokotteen väliin. Sekin on kai julkisesti sanottu, että passin on tarkoitus toimia "kannustimena" rokottautumiselle. Kuntosalit on THL:n riskiarvion mukaan hyvin vähäriskisiä paikkoja, joten aika vaikea nähdä mitään muuta perustetta.