Deleted member 43228
Siinä joutuu jo vähän nauttiin ulkoilmaruokailusta useamman kerran.Työpöydälle tippui ~85 tänä vuonna vanhenevaa lounaria.
Pulleus on pysyvää loppuvuoden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä joutuu jo vähän nauttiin ulkoilmaruokailusta useamman kerran.Työpöydälle tippui ~85 tänä vuonna vanhenevaa lounaria.
Kohta siis emeritus.Vanaha pläski, tsek.
Työpöydälle tippui ~85 tänä vuonna vanhenevaa lounaria.
Mitä vittua?
![]()
Vanhempi kysyi, onko hoitaja rokotettu – vastauksen jälkeen tilanne muuttui täysin
Tilanne vastaanotolla muuttui hetkessä, kun terveydenhoitaja vastasi rokotekysymykseen. Korona-aika on näkynyt neuvolan terveydenhoitajan työssä monella tavalla.www.iltalehti.fi
Kohta siis emeritus.
Läskeillä roppa tekee helpommin lihaa.InBodyn tulos oli aika mielenkiintoinen.
Löysin kotoa mittauspaperit vuodelta 2017 ja 2016. Näistä oon jonkun verran paremmassa kunnossa ollut -16, ts. treenasin aktiivisesti ja rasvaprosentti näyttää olleen hieman alle 24. Nyt oon sluibaillut treenistä käytännössä kolme vuotta, eli mistään säännöllisestä tekemisestä ei voi puhua. Salilla kerran kuussa, sitten puoleen vuoteen ei missään jne.
Luustolihasmassan ero 2016 vs. 2021 on alle yksi kilo. Heh. Ei se vissiin sieltä kovin herkästi sitten sula ja surkastu.
Rasvamassan ero onkin sitten ihan jotain muuta. Ei mennä siihen.
Läskeillä roppa tekee helpommin lihaa.
Läskeillä roppa tekee helpommin lihaa.
Mitä vittua?
![]()
Vanhempi kysyi, onko hoitaja rokotettu – vastauksen jälkeen tilanne muuttui täysin
Tilanne vastaanotolla muuttui hetkessä, kun terveydenhoitaja vastasi rokotekysymykseen. Korona-aika on näkynyt neuvolan terveydenhoitajan työssä monella tavalla.www.iltalehti.fi
Mulla kesti 4kk vaihtaa kahteen kasviin mullat. Viime viikonloppuna sain sen tehtyä. Aika meni noin 10 minuuttia.Sain jonku kohtauksen tänään. Kaupassa käynnin ja gymin jälkeen on tehty kaikkea pikkuhommaa mitä on suunniteltu tehtäväksi semmoset muutaman viikkoa&kuukautta. Ilmanvaihtokoneen suodattimien vaihto, takan tuhkien tyhjäys, tuhkaimurin tyhjäys, pihavalojen lamppujen vaihto, kasvatusvalojen johtojen järjestelyä, ym.
Nyt istahdan sohvalle etten vain vahingossa rupea siivoamaan.
Mulla ei ole ollu paljoa muuta ku aikaa, ei vaan oo huvittanu.Mulla kesti 4kk vaihtaa kahteen kasviin mullat. Viime viikonloppuna sain sen tehtyä. Aika meni noin 10 minuuttia.
Koko kesän on ollut vähän muuta puuhaa.
4/10Kuukauden visa.
![]()
Lokakuun visailu – 10 kysymystä maanpuolustuksesta - Reserviläinen
On taas aika testata tietämys. Saatko kaikki oikein?www.reservilainen.fi
Itse enny ehi. Myöhemmin.
Sama4/10
Tiedettyjä: hernekeittokysymys ja Karjalan prikaati. Kaksi hyvää arvausta![]()
Ennen menopaussiani noin tapahtui juuri ennen kuukautisia - jossain välissä mässytyksen ja itkupotkukohtausten välissä.Nyt istahdan sohvalle etten vain vahingossa rupea siivoamaan.
Minulta jäänyt haasteellisen mielenterveystilanteen vuoksi kahdet tatamitreenit välistä. Tunnen olevani yksi suuri rasvasoluTässä on pian 2vk salitauko sairastelun johdosta ja en riskeeraa ennen muuttoa, niin #lihavaolo on todellakin todellista.