On toi varmasti mahdollista. Mä en usko(en tiedä varmaks), että tuo on kauheen isossa määrin suomessa.
@makhak tuossa mainitsi tätä kirjottaessa, että britanniassa ois näin ollu ja se on totta. Sama oli joku osavaltio jenkeissä missä oli joitan prosentteja sairaalatilastoissa ainakin jollakin aika välillä myös sellasia joilta korona löytyny siinä sivussa. Suurin osa potilaista varmasti pääse jo samanpäivän aikana pois, mutta toisaalta samana päivänä voi ovi käydä kymmenen sisään ja kymmenen ulos ja nämä ei näy tilastoissa. Esim. käy hakee prednisolon kuurin, ventolinea tai atridualia maskin kautta(ite oon ollu tässä tilassa, en tosin koronan vuoks) ja kotia ohjeitten kanssa. Näitä ei varmaan kauhean tarkasti merkata.
Ei noi tilastot varmaan ihan täydellisen tarkkoja ole. Varsinkin jos siellä on monisairaita vanhuksia joilla on useita muita ongelmia. Teija puhdon youtube videolla mainitsi tästä, että joitain oli yön yli pidetty ihan ''just in case'' ja aamulla kotio.
Siltikään en vähättelis. Vtumainen tauti pahimmillaan. Liikaa tosin painotettu vaarallisuus puolta. NImenomaa sitä pitäis painottaa että noin 80% on lieviä. Toki terveellä noin 20-40vuotiaalla riski varmasti on aika pieni.
edit. vähän omakohtasta tilannetta, mulla on itellä kuukauden verran ollu hengityksen kanssa vähän ongelmaa ja aika reipas väsymys. Ekaa kertaa tän kuukauden aikana pari päviää sitten tuli ajatus, että onkohan tää paska koronaa(ehkä, ehkä ei, loppujen lopuks sillä ei oo kauheesti merkitystä). Ei oo tällästä oloa kyllä aiemmin ollu. Parempaa suuntaa kyllä menny mut vtumainen toi hengitys aina välillä. Ja ärsyttävä yskä.