Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyyyllä mää luulen että ilmatyynyalukseenkin saa uppoamaan tonttuja aika mukavasti :unsure:

Paitsi jos tekee tyylillä lehtipuhallin, pala vaneria, ja vähän muovipusseja.
Kuormurihommissakin toki pääsee halvemmalla jos jotain tsilejä harrastaa...mutta...eiherranjumala.

Doktor olisi varmaankin sohvanelävä, jos viihtyy kovasti soffalla.
6B03CCB1-3F43-40F4-8CB3-5F39C9F89001.webp

sohvanelävä

Evoluution ylin aste tämä. Hölmö eläin joka pää kolmantena jalkana juoksee turhan perässä. Jos voisi olla sohvalla senkin ajan. Tohvelieläin kuulostaa melko fiksulta myös. Siis että tavoitteena olla vaan kotosalla tohveleissa ja välttää ulkokenkiä kaikkinensa.

Mä olen lopullisesti seonnut.
Olin iltavuorossa osastolla ja totuttuun tapaan siellä on papparaisia jotka on infektion takia sekaisin kuin seinäkellot.
Papparainen sekoili käytävällä ja minä siinä kiireen keskellä pysähdyin hänen kanssa juttelemaan ja selitin pari juttua. Papparainen siihen sitten totesi, että onpa kiva kun on vielä ihania ihmisiä.
No, eihän se sitä tarkoittanut kun on sekaisin mutta minä siinä sitten liikutuin ja kyyneleet valu silmistä kun siitä lähdin viemään toiselle potilaalle antibioottia.

Huomenna haen saikkua. Eiku menenkin aamuvuoroon.

Back
Ylös Bottom