Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tohtori voisi talvikaudella hiihtää työmatkat.
Ei saatana. Pyörä varastettiin 2001, suksia ole ollut sitten ala-asteen. Viimeiset hiihdot noin maalis-huhtikuussa 1998.
Niin sitä aina kouluun 30 kilsaa hiihdettiin.
Ei muuten hiihdetty. Mietin että olisinko joskus moottorikelkalla käynyt koulussa...mutta taisi olla vain hojohojo treeneissä ja lukion liikunnan pakollisen hiihdon suorittamassa.

Fb 6v sitten. Moottorimarssi Saksan läpi.

Screenshot_20211009-213351_QuickPic.webp
Screenshot_20211009-213405_QuickPic.webp

Kävin tänään pyörimässä snadin keskustassa eri paikoissa ja ihmiset on kyllä ihastuneet naamareihin n.75% määrällä.
Olen kyllä yllättynyt, kuinka suosittu asuste naamari on edelleen. Itse olen jo muutaman viikon miettinyt, mikä sen pointti enää on nykyisellä rokotuskattavuudella ja kun on jo tullut selväksi, ettei virus häviä minnekään vaan kaikki sille altistuvat ennemmin tai myöhemmin, oman valintansa mukaan rokotesuojan kanssa tai ilman sitä. THL:n uudesta linjauksesta viime viikolla tein itse lopullisen johtopäätöksen heittää maski pääosin nurkkaan ja oletin, että aika moni muukin olisi vetänyt saman johtopäätöksen, mutta näköjään ei.

Mä blokkaan heti jos joku edes uskaltaa ehdottaa huoltsikkakahveja.
Nainen ehdotti, ei tosin oisi siihen aikaan ollut paljon muitakaan vaihtoehtoja.
Tämäkin vielä!

Nyt hei jotain yritystä.
Naista ei ryhmä ollut pyytänyt mukaan ja halusin olla pelastava enkeli, oli iloinen ja sanoi että on kiva lähteä ja voisi sen jälkeen mennä paikkaan X.

Nainen ehdotti, ei tosin oisi siihen aikaan ollut paljon muitakaan vaihtoehtoja.

Naista ei ryhmä ollut pyytänyt mukaan ja halusin olla pelastava enkeli, oli iloinen ja sanoi että on kiva lähteä ja voisi sen jälkeen mennä paikkaan X.
Vaihda naista.

suosittelen hoidoksi tuomiometallia livekokemuksena: kellarissa

anteeksi maalaisuuteni, sehän olikin stouneria

mm. hanasta laskettu herkullinen tuopillinen keskiolutta tärisi pöydällä bassokitaran voimasta, aitoa stoneria!

Back
Ylös Bottom