Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aiheesta aivan toiseen, Dubaihin. Jumalauta siellä kuljetetaan koko kaupungin pökäleet tähän malliin:
AR-210609716.jpg&MaxW=780&imageVersion=16by9&NCS_modified=20210603131346

Kätevää...
Oho, en tiennytkään moista. Toki, jos vettä vähän(?), niin ei onnistu putsailu.

Mihin nuo viedään?

Oho, en tiennytkään moista. Toki, jos vettä vähän(?), niin ei onnistu putsailu.

Mihin nuo viedään?
Osa ainakin viedään johonkin laitokseen käsiteltäväksi...
17_big.jpg

Mutta sitten luin myös tämän:
"Because of the long queues and delays, some tanker drivers resort to illegally dumping the effluent into storm drains or behind dunes in the desert. The result of sewage dumped into storm drains is that it flows directly into sea of the Persian Gulf, near to the city's prime swimming beaches. Doctors have warned that tourists using the beaches run the risk of contracting serious illnesses like typhoid and hepatitis."

Juuuu, ei ikinä tuonne. :yäk:
:ROFLMAO:

Kodin fengshui pitää saada kohdalleen, että siellä viihtyy. Traditionaalisesti huonekasvit ja vesielementti esim. akvaario ovat näitä jotka korjaavat kodin eläväiseksi ja viihtyisäksi. Ei koti itsestään viihtyisäksi tule. Aina olen kotona viihtynyt koska olen panostanut siihen jo nuoresta iästä lähtien. Tällainen fengshui elementti huoneessa jo ala-aste iässä:
katso liitettä 234848
tossa kuvassa ja fiiliksessä häiritsee kyllä yksi asia, miksi tuo sotamies vasemmassa alakulmassa katsoo singon putkeen 🧐 tekee vähän höpötitiä.

Mää vaan jaksan ihmetellä mitä jäsen @Heatseeker tuollaisella vehkeellä tekee? Kattelee naapuria sen lävitte sidukkatölkki kädessä? Omatekoista laukaisualustaa maastokuorma-auton lavalle? Sohvapöydän jalka?
Niin noitahan on mulla kaksi, voin ainakin harkita toisen myymistä jos on tarvetta sielläpäin.

Kauhistuttaa jo ennakolta ketjulaisten viikonloppu. Todennäköisesti juopottelua ja lihavaaoloa.

Suosittelen: raittius ja kasvisruokailu. Muistakaa: terve elämä!

Ps. Jäin juuri saikulle. Kissa tykkää.

onko tämä nyt ymmärrettävä: älkää tehkö niinkun Minä teen vaaan niin kun sanon?

Minä ja oletettavasti tohtori(t) tänään #terveydeksi #onely

Minun äärimmäisen raskas syy valinnalle #perjantaijapoikamies

En tiiä mut taidan tehdä poikkeuksen ja olla ilman Alkon tuotteita tämän viikonlopun.
Saas nähdä kuin käy.

Back
Ylös Bottom