Deleted member 43228
Oho, en tiennytkään moista. Toki, jos vettä vähän(?), niin ei onnistu putsailu.Aiheesta aivan toiseen, Dubaihin. Jumalauta siellä kuljetetaan koko kaupungin pökäleet tähän malliin:
![]()
Kätevää...
Mihin nuo viedään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, en tiennytkään moista. Toki, jos vettä vähän(?), niin ei onnistu putsailu.Aiheesta aivan toiseen, Dubaihin. Jumalauta siellä kuljetetaan koko kaupungin pökäleet tähän malliin:
![]()
Kätevää...
Itse toivoisin sitä Sanna Marinille. Valtiomme parhaalle pääministerille.No nyt ne saatana puuhaa sille yhdelle kahjolle lapselle rauhanpalkintoa, millä ansioilla?
Nyt kun on tähtäin, puuttuu enää vaunu.
Osa ainakin viedään johonkin laitokseen käsiteltäväksi...Oho, en tiennytkään moista. Toki, jos vettä vähän(?), niin ei onnistu putsailu.
Mihin nuo viedään?

Hyvä herra, olette asian ytimessä.
![]()
tossa kuvassa ja fiiliksessä häiritsee kyllä yksi asia, miksi tuo sotamies vasemmassa alakulmassa katsoo singon putkeenKodin fengshui pitää saada kohdalleen, että siellä viihtyy. Traditionaalisesti huonekasvit ja vesielementti esim. akvaario ovat näitä jotka korjaavat kodin eläväiseksi ja viihtyisäksi. Ei koti itsestään viihtyisäksi tule. Aina olen kotona viihtynyt koska olen panostanut siihen jo nuoresta iästä lähtien. Tällainen fengshui elementti huoneessa jo ala-aste iässä:
katso liitettä 234848
Niin noitahan on mulla kaksi, voin ainakin harkita toisen myymistä jos on tarvetta sielläpäin.Mää vaan jaksan ihmetellä mitä jäsen @Heatseeker tuollaisella vehkeellä tekee? Kattelee naapuria sen lävitte sidukkatölkki kädessä? Omatekoista laukaisualustaa maastokuorma-auton lavalle? Sohvapöydän jalka?
Tsekraittius ja kasvisruokailu.
Mistä voi muuten tietää, onko singossa tykinkuula.tossa kuvassa ja fiiliksessä häiritsee kyllä yksi asia, miksi tuo sotamies vasemmassa alakulmassa katsoo singon putkeentekee vähän höpötitiä.
Kauhistuttaa jo ennakolta ketjulaisten viikonloppu. Todennäköisesti juopottelua ja lihavaaoloa.
Suosittelen: raittius ja kasvisruokailu. Muistakaa: terve elämä!
Ps. Jäin juuri saikulle. Kissa tykkää.
Ontelopanos siellä taitaa useimmiten olla.Mistä voi muuten tietää, onko singossa tykinkuula.