Ja just meinasin soittaa, eiku ei ollutkaan numeroa. Fakin nykyaika.Elämä on pilalla kun What's up, Ig ja FB ei toimi.
Onneks Tinder sentään toimii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja just meinasin soittaa, eiku ei ollutkaan numeroa. Fakin nykyaika.Elämä on pilalla kun What's up, Ig ja FB ei toimi.
Onneks Tinder sentään toimii.
Kannattaisi sunkin vaan nöyrtyä, saattaisi hyvinkin löytyä daamia.vaikka olisivat kuukauden kaksi pimeänä niin ei vaikuttaisi meikämustalaisen "elmään" millääntavalla
Mä kuolisin tylsyyteen jos en saisi yhteyttä ulkomaailmaan.
Mä kuolen muutenkin tylsyyteen.tämä on Minun ainoa yhteys
Onhan kunteilla tv1 katsonnassa?
Avaa ovi.Mä kuolisin tylsyyteen jos en saisi yhteyttä ulkomaailmaan.
Suosittelen Feelian bataattisosekeittoa. Sitä jos viitsii niin paljon, että lihavanolo, niin on jo kumma#lihavaolo
Siis rehellisesti sanottuna olis ihan vitun perseestä, jos kaatuis kokonaan. Puhelimes puhuminen on yks vastenmielisimpiä asioita mitä keksin. Whatsapissa, FB:ssä jätät tai vastaat viestiin, eikä tarvii kärsiä paskanjauhannasta jossei just sillon haluu. Ja itellä osa kontakteista vaan WA, tai FB. Eli vaikeuttaisi kyl elämää, mikä on turhuutta. Ja minne mä sit linkkaan paskaa musaa mistä tykkää 5 ihmistä, tai leikin aikakautemme suurinta filosofia, jossen Facebookkiin?Kun ei noi viestimet toimi niin mietin ihan tosissaan soittaisko yhdelle, tuli ihan teinimeno mieleen... "sinä lopetat ensin khihiii" "eikun sinä khihiii" No en soita, saatana.
Aatelkaas jos mä ottaisin piikin niin oisin +100kg alkkis välittömästi! Helpompi olla +90kg alkkis vain.
Ei auta kun oon täällä landella mummojen keskellä.Avaa ovi.
Voitteko kuvitella, piti äsken ihan soittaa Tanpereelle. Ja hetkeä myöhemmin puhelimeen saapui tekstiviesti.
View: https://twitter.com/anttikaikkonen/status/1445043286507495425?s=21
Tuleeko speksit ulkomuistista? En puhu Antista.