Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama fiilis.
Ei varmaan missään suurinta osaa.Sama fiilis.
Mietityttää tuollaiset matikat että missä niitä loppujen lopuksi tänä päivänä tarttee? Ehkä jos teet vaikka ohjelmistosuunnittelua rakennusteollisuuteen niin siellä mutta muutenhan tänä päivänä laskennat hoitaa valmiit ohjelmat.
Kalliilla rahalla hankittu maha ihan hukkaan?Olisko hyvä suunnitelma laihduttaa?
Itse olen sitä mieltä, että ilman matematiikkaa ei voi ymmärtää esim. fysiikkaa ja jos ei voi ymmärtää luonnontieteitä, on hyvin rajoitetut mahdollisuudet ymmärtää kuinka mikään tässä maailmassa pyörii. Pätee toki esim. taloudellisiin malleihin ja moneen muuhunkin osa-alueeseen. Ei sillä, että enää itsekään ratkoisin esim. yhtään differentiaaliyhtälöä ilman parin viikon kertauskurssia, mutta jos sellainen eteen lyödään jossain yhteydessä, niin ymmärrän kuitenkin mikä sellainen on ja mitä se kyseisessä tapauksessa kuvaa.Kun ei vaan kaaliin mene mitä hyötyä on täysin teoreettista asiaa opetella, 105% varmuudella niitä ei tule koskaan tarvitsemaan.
Saako kolmannessa rokotteessa valita rokotteen valmistajan? Ajattelin kun itsellä on jo AstraZenecan sekä Pfizerin rokotteet jos saisi vielä sputnikin niin voisi taajuudet alkaa löytymään.Piikki nro 3.
Jokohan sitä saisi eläkepaperit?
Empä kyllä edes kysyny mitä on tarjolla. 2 x fazerin olen saanut tammi-helmikuussa, olispa ny tullu vaikka diapamia.Saako kolmannessa rokotteessa valita rokotteen valmistajan? Ajattelin kun itsellä on jo AstraZenecan sekä Pfizerin rokotteet jos saisi vielä sputnikin niin voisi taajuudet alkaa löytymään.
TUTA houkuttas, sieltä maisteri. Sais jotain bisnestä ja taloutta kylkeen. Tiedä sitten riittääkö aika, ei taida pyöriä monimuotona joten menee taas nuorten joukossa haastavaa reittiä päiväopinnoissa. Saa nähdä mitä valitsen, jos valitsen. Kontsan kolleegoilla jos tutaa pohjalla, niin kai se ois jeba, jos sinne haluais kivuta.
Ei oo koulut saatika matikka enää muodissa. Nykyään katotaan jotain höpöukkojen youtube-pätkiä ja ammennetaan sieltä. Näkyy kyllä jäljessäkin, kun kattelee näitä offarin muita päänsärkyketjuja :DItse olen sitä mieltä, että ilman matematiikkaa ei voi ymmärtää esim. fysiikkaa ja jos ei voi ymmärtää luonnontieteitä, on hyvin rajoitetut mahdollisuudet ymmärtää kuinka mikään tässä maailmassa pyörii.